Vegatopia Forum

Jumbo

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Jumbo
« Reactie #20 Gepost op: 09 april 2013, 19:28:35 »
-         In uitdeelperiode 1 (10 april t/m 13 april 2013): een verpakking vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager (+/- 160 gram) of een verpakking met twee groenteschijven van het JUMBO huismerk (Vivera).
-         In uitdeelperiode 2 (24 april t/m 27 april 2013): een verpakking met twee vegetarische gehacktballen van de Vegetarische Slager of een verpakking kruimgehakt van het JUMBO huismerk (Vivera).
-         In uitdeelperiode 3 (29 mei t/m 1 juni 2013): een verpakking vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager (+/- 160 gram) of een verpakking met twee vegetarische hamburgers van het JUMBO huismerk (Vivera).

De producten van de Vegetarische slager zijn duurder dan die van Vivera toch? Voor de laatste zou ik er niet heen fietsen.

Ook jammer (maar wel logisch) dat als je wilt hamsteren, je steeds opnieuw moet afrekenen.
« Laatst bewerkt op: 09 april 2013, 20:03:33 door Poek »

Offline Monica

• 231
« Reactie #21 Gepost op: 09 april 2013, 20:36:04 »
Ik ga ook voor de vegetarische kipstukjes.  ;)
Nu lees ik pas bij de voorwaarden dat je 1 gratis product per kassatransactie krijgt. Dat wordt inderdaad lastiger hamsteren dan.

Offline Indira

• 520
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 10 april 2013, 14:02:19 »
Bij 'mijn' Jumbo; is dit strikt voor 'flexitariers'!! ik kreeg geen gratis vega kip bij een betaalde vleesvervanger. Ze waren er duidelijk in dat je echt kip of vlees kopen moet... (iemand bij de vleesafdeling zei eerder dat het wel kon, maar bij de kassa en 'de chef' geen akkoord ?)
jammer, of stom hoor...
Za Zemiata!

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #23 Gepost op: 10 april 2013, 14:29:30 »
In de voorwaarden (flexitarier.nl/actievoorwaarden) staat dat je bij een vleesvervanger wél een gratis product krijgt.

Ik ga nu eens naar de jumbo.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #24 Gepost op: 10 april 2013, 15:14:16 »
Bij 'mijn' Jumbo; is dit strikt voor 'flexitariers'!! ik kreeg geen gratis vega kip bij een betaalde vleesvervanger. Ze waren er duidelijk in dat je echt kip of vlees kopen moet... (iemand bij de vleesafdeling zei eerder dat het wel kon, maar bij de kassa en 'de chef' geen akkoord ?)
jammer, of stom hoor...

Inderdaad stom. Kon de chef niet even zelf de regels lezen?
Want a sugarcube?

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #25 Gepost op: 10 april 2013, 15:29:26 »
Bij de Jumbo hier stonden ze er ook niet goed in, maar ik had de actievoorwaarden bij, dus heb wel de gratis vegakip gekregen.

Offline Indira

• 520
« Reactie #26 Gepost op: 10 april 2013, 18:17:38 »
alsik tijd heb ga ik het nog eens proberen... voorwaarden printen?
Za Zemiata!

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #27 Gepost op: 10 april 2013, 18:23:26 »
Ik heb een iphone, dat ging ook.

Offline Dennis23

• 228
Re:Gratis vegetarische kip (de vegetarische slager) bij Jumbo
« Reactie #28 Gepost op: 10 april 2013, 18:55:57 »
Beste mensen,

Ik wil graag doorgeven dat Jumbo een leuke actie heeft:

De gratis vleesvervangers worden uitgedeeld in drie verschillende weken, verspreid over de maanden april en mei. De uitdeeldata zijn:
 Van 10 april t/m 16 april 2013 mag u bij aankoop van vleesproducten naar keuze, gratis 1 pakje vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager of 1 pakje groenteschijf van het Jumbo huismerk (Vivera) meenemen, zolang de voorraad strekt.
 Van 24 april t/m 27 april 2013 mag u bij aankoop van vleesproducten naar keuze gratis 1 pakje vegetarische gehaktballen van de Vegetarische Slager of 1 pakje kruimgehakt van het Jumbo huismerk (Vivera) meenemen, zolang de voorraad strekt.
 Van 29 mei t/m 1 juni 2013 mag u bij aankoop van vleesproducten naar keuze gratis 1 pakje vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager of 1 pakje vegetarische hamburgers van het Jumbo huismerk (Vivera) meenemen, zolang de voorraad strekt.

* Tijdens bovenstaande periodes krijg je een gratis vleesvervanger bij aankoop van een vlees- of vegaproduct van de slagerijafdeling. De actie geldt zolang de voorraad strekt, op = op! Bekijk hier de spelregels.

www.jumbosupermarkten.nl/flexitarier

Ik was vandaag bij de Jumbo ( Amsterdam Buitenveldert), om gebruik te maken van de actie. Tot verbazing kreeg ik te horen via de kassa dat het alleen geld voor vleesproducten.

Volgens de bovenstaande website in mijn vorige bericht, geldt het ook voor als je een vleesvervanger koopt. Bovendien staat het ook in de spelregels.

Ik wilde graag weten wat jullie ervaringen was met Jumbo en de gratis vegetarische kip actie?

Spelregels
Klanten van Jumbo krijgen van Natuur & Milieu een gratis vleesvervanger bij aankoop van een willekeurig product uit het vleesassortiment (vers vlees van de slagerijafdeling). De actie geldt zolang de voorraad strekt.

Iedere klant die vlees of vleesvervanger van de slagerijafdeling bij Jumbo koopt, krijgt  een gratis vleesvervanger. Deze vleesvervangers zijn te vinden in het vleesvervangersschap bij de versvleesafdeling.

De vleesvervangers zijn te herkennen aan het speciale etiket (rood/geel boekje), waarop ook staat vermeld dat deze vleesvervanger gratis is bij aankoop van een vleesartikel van de slagerijafdeling.

Bij aankoop van een vleesproduct of meerdere vleesproducten ontvangt de klant één gratis pakje vleesvervanger, ongeacht de prijs of de soort vleesproduct, op voorwaarde dat u het desbetreffende vleesvervangersproduct gelijktijdig met het vleesproduct afrekent (1 gratis vleesvervanger per kassatransactie per klant per dag).
Het is niet mogelijk om het gratis vleesvervangingsproduct op een andere manier te verkrijgen (bijvoorbeeld achteraf met een kassabon waarop een vleesproduct staat).

De actie vindt plaats in alle Jumbo winkels in Nederland

www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Nu-in-de-winkel/Meer-voordeelacties/Flexitarier/Spelregels/
en ook via http://flexitarier.nl/actievoorwaarden-uitdeelactie/
« Laatst bewerkt op: 10 april 2013, 19:22:05 door Dennis23 »

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #29 Gepost op: 10 april 2013, 18:58:25 »
Ik kreeg via de FaceBook pagina van de vegetarische slager te horen:
-Dat sommige mensen het wel gratis kregen bij een vleesvervanger (direct), ik dacht ergens in Groningen
-Dat sommige mensen het wel gratis kregen bij een vleesvervanger (indirect via de infobalie na lange discussie)
-Dat de Vegaslager het doorgeeft aan de hoofdkantoor Jumbo over de actie.

Ik voel me wel misleid door Jumbo. Ze zijn slecht geïnformeerd. Ik had zelf ook geprobeerd via de balie, maar ze wouden niet luisteren.

Offline fem fatale

• 7.160
    • fatalefem
« Reactie #30 Gepost op: 10 april 2013, 18:59:35 »
Ik had de actievoorwaarden openstaan op mijn iphone, de caissiere gaf ze niet mee (terecht, de kassa registreerde het niet), maar de bedrijfsleider wel.

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #31 Gepost op: 10 april 2013, 19:01:32 »
Ik had de actievoorwaarden openstaan op mijn iphone, de caissiere gaf ze niet mee (terecht, de kassa registreerde het niet), maar de bedrijfsleider wel.

Ik kon helaas de website niet openen op mijn mobiel. Ik heb wel de kassabon gelukkig. Ik wacht eerst effe af tot de vegaslager bericht geeft via Facebook waarschijnlijk. Ik zie nu dat elke Jumbovestiging anders handelt.

Ik moet dit helaas een email naar Jumbo versturen, met kopie kassabon, en verwijzing naar hun voorwaarden.

« Reactie #32 Gepost op: 10 april 2013, 19:07:54 »
volgens mij was de actie juist opgezet om de vlees eters de kans te geven om dit uit te proberen en om zo die te stimuleren vaker vlees te laten staan?

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #33 Gepost op: 10 april 2013, 19:13:01 »
Waarom moet de vegaslager je bericht geven eigenlijk?
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #34 Gepost op: 10 april 2013, 19:27:37 »
Waarom moet de vegaslager je bericht geven eigenlijk?

Het is eigenlijk een extra bewijsmiddel. Ik kan pas morgen via mijn werk of school een kopie maken van mijn kassabon en inscannen naar de pc. Dus dacht ik, kan de berichtgeving van de vegaslager ook doorgeven.

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #35 Gepost op: 10 april 2013, 19:28:43 »
volgens mij was de actie juist opgezet om de vlees eters de kans te geven om dit uit te proberen en om zo die te stimuleren vaker vlees te laten staan?

Dat klopt, dat was het idee geweest. Maar in de voorwaarden staat dat het ook geldt als je vleesvervanger koopt. Bovendien heeft de Vegaslager ook bevestigd en de Flexitariër.

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #36 Gepost op: 10 april 2013, 20:17:44 »
Update 4 april 17:30u: We hebben van een aantal mensen gehoord dat ze bij aankoop van een vleesvervanger geen gratis actie-product meekregen, terwijl dit wel in de actie-voorwaarden staat. Inmiddels is dit probleem opgelost. Alle Jumbo-filialen hebben een extra melding gekregen dat de actie óók geldt bij aanschaf van een vleesvervanger.
Onze excuses voor eventueel ongemak!

http://flexitarier.nl/nieuws/uitdeelactie-van-start/

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #37 Gepost op: 11 april 2013, 14:56:29 »
Fijn dat alle Jumbovestigingen nu goed op de hoogte zijn :)
Want a sugarcube?

Offline Indira

• 520
« Reactie #38 Gepost op: 11 april 2013, 17:48:21 »
ja, het werkte nu bij de kassa..
Za Zemiata!

Offline meisbaer

• 5.622
« Reactie #39 Gepost op: 12 april 2013, 13:39:48 »
Leuke actie! Voor ons vooral een manier om eens de Vegetarische Slager uit te proberen, want die producten zijn echt heel duur.
Dus gisteren heeft mijn vriend javaanse schijven gekocht, en vandaag gaan we de kipstukjes uitproberen. Ben benieuwd!