Vegatopia Forum

Aldi

Offline Dame Noire

• 326
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aldi
« Reactie #20 Gepost op: 16 april 2009, 14:17:21 »
In Nederland hebben ze ze ook, tenminste wel in Leiden maar niet in Maastricht ???

Offline Madelief

• **
  • 32
« Reactie #21 Gepost op: 16 april 2009, 16:31:31 »
Maar het ene assortiment wil nog wel eens van de andere verschillen, hier bij de Aldi in de buurt hebben ze bijvoorbeeld geen bloemkoolschijven, maar in het centrum wel.  :-\

Offline braam

• 460
« Reactie #22 Gepost op: 17 april 2009, 19:04:11 »
Aldi Beverwijk heeft ze ook.

Jippia

« Reactie #23 Gepost op: 22 mei 2009, 13:13:46 »
In Zutphen en in Apeldoorn zijn de medaillons ook te koop. Ik koop ze weleens voor mijn man. Voor als ik een veganistische burger/schijf heb die hij niet zo lekker vindt.

Offline Vega-Robbie

• 144
  • Geslacht: Man
Re:Aldi VEGGIE BURGERS, SCHNITZELS en GROENTESCHIJVEN
« Reactie #24 Gepost op: 25 juni 2010, 21:06:18 »
Er werd al over bloemkoolburgers gesproken in dit topic, maar vanavond zag ik bij de plaatselijke ALDI in de koelcel dozen met opdruk VEGETARISCHE PRODUCTEN. Er bleken diverse varianten in de doos te zitten. Heb geselecteerd:
- vega schnitzel
- vega groenteschijf
- vega hamburger

Goed nieuws!
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2010, 21:09:27 door Vega-Robbie »

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #25 Gepost op: 25 juni 2010, 21:42:43 »
Die hebben ze toch al een hele poos? Ik vind de schnitzels altijd erg lekker en vriendje (niet-vegetarier) ook, dus dat komt goed uit!
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Vega-Robbie

• 144
« Reactie #26 Gepost op: 29 juni 2010, 01:07:57 »
Die hebben ze toch al een hele poos? Ik vind de schnitzels altijd erg lekker en vriendje (niet-vegetarier) ook, dus dat komt goed uit!
Oh, kan best; wij ontdekten het pas afgelopen vrijdagavond. Goede zaak dat ALDI een (nog bescheiden) assortiment heeft. Hun producten komen vaak goed uit de vergelijkende tests. Ik ben ook gek op hun acties met radio's, computers e.d.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #27 Gepost op: 27 juli 2010, 20:09:48 »
Zag ze net in de folder staan. Toch maar eens proberen!

(Want volgens mij was het Eelco die de pepitamix aanraadde, die hadden we laatst mee op vakantie en is inderdaad erg lekker, ga er dus sowieso een keer naartoe).

Offline Grote Grutjes

• **
  • 89
« Reactie #28 Gepost op: 03 augustus 2010, 09:09:12 »
In Nederland hebben ze ze ook, tenminste wel in Leiden maar niet in Maastricht ???

Welke in Leiden?

Offline Dame Noire

• 326
« Reactie #29 Gepost op: 03 augustus 2010, 11:41:04 »
Die aan de Stationsstraat, overigens klopt mijn eerdere bericht niet meer want ze zijn inmiddels ook in het verder doorgaans niet-heel-vegetarier-vriendelijke Limburg doorgedrongen  ;D

Offline greet

• 2.671
« Reactie #30 Gepost op: 03 augustus 2010, 20:27:27 »

Het zijn dezelfde als die van Vivera, worden zelfs in dezelfde fabriek gemaakt, stond een tijdje geleden in de krant. Alleen wel een euro ofzo goedkoper... ::)

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #31 Gepost op: 03 augustus 2010, 20:46:17 »
Huh? Ze zien er toch heel anders uit dan die van vivera. Ze smaken ook anders. Dacht ik.

Offline Eelco

• Admin
  • 20.666
    • Mijn Homepage
Re:Aldi VEGGIE BURGERS, SCHNITZELS en GROENTESCHIJVEN
« Reactie #32 Gepost op: 04 augustus 2010, 01:54:39 »
Er werd al over bloemkoolburgers gesproken in dit topic, maar vanavond zag ik bij de plaatselijke ALDI in de koelcel dozen met opdruk VEGETARISCHE PRODUCTEN. Er bleken diverse varianten in de doos te zitten. Heb geselecteerd:
- vega schnitzel
- vega groenteschijf
- vega hamburger

Goed nieuws!
Volgens mij zijn die al langere tijd af en toe wel en af en toe niet te krijgen bij Aldi Nederland. Ik heb ze in mijn Enschedetijd wel eens gekocht, en ja, vooral de groenteschijven en de schnitzel zijn de moeite waard. Gewoon eerlijke, smakelijke vegadingen.

(Want volgens mij was het Eelco die de pepitamix aanraadde, die hadden we laatst mee op vakantie en is inderdaad erg lekker, ga er dus sowieso een keer naartoe).
:yes:
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline greet

• 2.671
« Reactie #33 Gepost op: 04 augustus 2010, 13:43:17 »
Huh? Ze zien er toch heel anders uit dan die van vivera. Ze smaken ook anders. Dacht ik.

Misschien hebben jullie der andere. Of heb ik een ander merk voor dan vivera. Hmmmm, mss nog eens opzoeken.

Gevonden! kijk maar eens.
Aldi en vivera (doorlkikken naar producten)
En maar 1,79 euro. Maar ze hebben wel alleen de balletjes, de snitsel, de groenten en gewone burger.
« Laatst bewerkt op: 04 augustus 2010, 13:53:35 door greet »

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #34 Gepost op: 04 augustus 2010, 15:13:24 »
Mijn vader werkte vroegah voor SKB waar ze o.a. aquafresh tandpasta verkochten. Na het vullen van de aquafreshflesjes werden er gewoon andere flesjes aan de machine gehangen waar dus dezelfde tandpasta inging. Alleen in een goedkope verpakking en merkloos.
Dat zal dus idd met veel producten gebeuren.

Offline Grote Grutjes

• **
  • 89
« Reactie #35 Gepost op: 04 augustus 2010, 18:32:26 »
Ja, dat gaat vaak zo. Idem met de fritessaus van Gouda's Glorie trouwens, daar heb ik ook zo'n verhaal over gehoord.

Vanavond testen we de groentenburger, ben benieuwd wat mijn (vleesminnende) eega er van vindt.
« Laatst bewerkt op: 04 augustus 2010, 18:35:52 door Grote Grutjes »

Offline Grote Grutjes

• **
  • 89
« Reactie #36 Gepost op: 05 augustus 2010, 14:12:07 »
Groentenburgers getest: we vonden ze wat droog maar wel oké met pindasaus. Gezien de prijs-kwaliteitverhouding zeker voor herhaling vatbaar.

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #37 Gepost op: 05 augustus 2010, 14:15:54 »
Proef je ze nog onder het geweld van pindasaus?

Offline Grote Grutjes

• **
  • 89
« Reactie #38 Gepost op: 05 augustus 2010, 20:59:04 »
Jawel hoor, niet te veel pindasaus er bij scheppen.

« Reactie #39 Gepost op: 16 augustus 2010, 22:17:38 »
Ook in Hengelo zijn de vega-produkten, hier hadden ze ook balletjes. Alles voor 1,69! Het werd tijd dat er ook eens wat aan de prijs werd gedaan. Ik verbaas me al jaren dat vega-produkten zoveel duurder moeten zijn dan dode varkens.