Vegatopia Forum

Bapao vegetarisch gehakt

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

P.M

Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #80 Gepost op: 31 oktober 2007, 21:44:04 »
Dames en heren!!

Hebben jullie de andere bapao van de Jumbo al geproefd dan? Niet die waar al die rare verhalen over worden verteld, maar eentje uit de diepvries... gebaseerd op kikkererwten! super lekker.. merk is falafun. Wel een paar cent duurder (€0.99) maar als ik naar de ingredienten kijk best gezond (en iets minder calorierijk)

Heb net de laatste vandaag uit t vak gehaald.. hoop dat ze weer worden bijgevuld!

Offline Meneer de Uil

  • ****
  • 794
  • Geslacht: Man
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #81 Gepost op: 15 november 2007, 11:27:42 »
Mijn geliefde meldde vanavond dat de bapao's die hij bij zijn lokale supermarkt had gehaald, 'wél chill' zijn. Ik helemaal verbaasd want ik vermoedde dat ze daar Javafood  :pukey: verkochten. Maar nee, het blijkt Humapro te zijn. Had ik nog nooit van gehoord. Nouja, bij deze. :)
Die verkopen ze ook bij de Jumbo. Zijn inderdaad best lekker.
Forumkenner 2007 8)

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #82 Gepost op: 15 november 2007, 17:35:01 »
C1000 heeft tegenwoordig ook lekkere.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #83 Gepost op: 15 november 2007, 19:24:32 »
C1000 heeft tegenwoordig ook lekkere.

vers of diepvries?
,,,,فلافل

Offline Dick

  • ****
  • 517
  • Geslacht: Man
    • plenty food
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #84 Gepost op: 15 november 2007, 22:06:19 »
Dames en heren!!

Hebben jullie de andere bapao van de Jumbo al geproefd dan? Niet die waar al die rare verhalen over worden verteld, maar eentje uit de diepvries... gebaseerd op kikkererwten! super lekker.. merk is falafun. Wel een paar cent duurder (€0.99) maar als ik naar de ingredienten kijk best gezond (en iets minder calorierijk)

Is die ook veganistisch?
Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #85 Gepost op: 15 november 2007, 22:07:51 »
Bapao's met vlees erin vond ik altijd heel erg lekker en daarom was ik enthousiast toen ik de vega-variant ontdekte. Maar op de een of andere manier blijft het maar een droog zooitje en ik vind het helemaal niet lekker.
Groetjes, Antje

P.M

Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #86 Gepost op: 15 november 2007, 22:37:06 »
jaaa. de bapao op basis van kikkererwten (falafal) van de jumbo is op en top vega!!

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #87 Gepost op: 25 maart 2011, 09:01:34 »
Ik zag gister bij de AH vegetarische bapao's in de vriezer liggen. Ik had ze nog nooit gezien, maar doorgaans kijk ik ook niet bij de snacks in de vriezer omdat er toch niet veel ligt. Zijn ze nieuw, en weet iemand of ze lekker zijn?

Offline myrsky

  • ***
  • 137
  • Geslacht: Man
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #88 Gepost op: 25 maart 2011, 09:38:01 »
Van AH ken ik alleen die met "Falafel'-(achtige)-filling - bedoel je deze ? Die zijn verder ok, maar ik ga liever voor die met 'gewone' (Veggie-mince)-Filling ...

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #89 Gepost op: 25 maart 2011, 09:38:57 »
Nee, dit zijn andere met vegetarisch gehakt. Die falafel dingen liggen ook niet in de vriezer toch?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #90 Gepost op: 25 maart 2011, 10:01:46 »
Een aantal jaren geleden hadden ze vegetarische bapao, maar die lag niet in de vriezer, maar in de koeler, bij de andere bapao. Die nam ik wel eens, goed weg te werken. Ook Dirk had/heeft vegetarische bapaobroodjes.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #91 Gepost op: 25 maart 2011, 10:54:31 »
Ja die van vroeger at ik ook wel eens, maar toen veranderde de samenstelling en waren ze niet veganistisch meer, en nog later werden het opeens bapao's met falafel, die ook niet vegan waren.

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #92 Gepost op: 25 maart 2011, 13:58:04 »
"Mijn" AH heeft ze in de koeling los en in de diepvries per twee. Die uit de diepvries smaken op zich wel oké (beetje zoeter misschien), maar het deeg is een stuk droger dan bij die uit de koeling. Ook als je die zelf in de diepvries hebt gedaan. Wij gaan hier dus voor de koeling-versie, maar hij komt hier altijd uit de diepvries. Snappie'emnog??
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #93 Gepost op: 25 maart 2011, 19:50:16 »
Ik vond die uit de koeling (prefalafelversie) altijd wel lekker, is die uit de vriezer niet van Javafood? Javafood vind ik in elk geval :pukey: en wanneer komt de pukeysmiley terug potdrie!
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #94 Gepost op: 25 maart 2011, 20:37:14 »
Volgens mij had C1000 ze nog in de koeling (zonder falafel) die lijken erg op die van AH vroeger (wist trouwens niet dat Ah die niet meer had, maar zie ze idd ook nooit).
,,,,فلافل

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #95 Gepost op: 25 maart 2011, 21:53:48 »
Die uit de diepvries passen in de nieuwe diepvriessnackhuisstijl van AH, zwart dus en met AH erop. Javafood zegt mij niks.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #96 Gepost op: 25 maart 2011, 22:03:14 »
Javafood is er volgens mij uit, maar de nieuwe is geloof ik niet vegan, zit iets in waardoor ik het beter niet kan eten.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bapao vegetarisch gehakt
« Reactie #97 Gepost op: 26 maart 2011, 08:55:30 »
Er zitten heel veel e-nummers in inderdaad, dus ik denk dat je dat bedoelt. Ik had mijn e-nummer lijstje niet mee dus kon het helaas niet bekijken, maar zo even snel zag ik er geen foute tussen staan. Maar er zit in ieder geval wel E621 in dus zal toch voor een hoop mensen wel afvallen.