Vegatopia Forum

Canada

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Canada
« Reactie #20 Gepost op: 08 december 2008, 22:02:11 »
Mocht iemand nog iets over Canada willen weten. Ik heb een levenslange vegetarische Nederlandse vriendin in Canada.

Stuur even een persoonlijk bericht.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Chantal

• 127
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 10 juli 2009, 14:05:36 »
Als je in Edmonton bent (niet dat daar verder veel te doen is in je vakantie, al was de botanische tuin leuk; ik was op bezoek), zou ik zeker eens OPM proberen. Niet vegetarisch, maar wel veel gerechten die ze vegetarisch kunnen maken met vleesvervangers. Lekker eten, leuke sfeer, een echte aanrader. Ik heb er twee keer gegeten toen ik er vorig jaar was.

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #22 Gepost op: 10 juli 2009, 15:52:13 »
Als je iets over west Canada wilt weten (Vancouver, B.C, en omstreken) dan kun je ook altijd bij mij terecht hoor. Ben er opgegroeid dus weet er aardig wat vanaf.
Wat vegetarisch eten betreft zit je daar wel net zo goed als hier, zeer veel mogelijkheden.
Dat ik hier kwam wonen, nu zo'n 18 jaar geleden had je daar in de supermarkten al een heel vegetarisch segment, terwijl je hier alleen nog maar die vieze 'hamburger' hamburgers had.

EN het is er zo mooi he..... Zou er best wel weer willen gaan wonen....*zucht...

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #23 Gepost op: 10 juli 2009, 15:53:58 »
Als je in Edmonton bent (niet dat daar verder veel te doen is in je vakantie, al was de botanische tuin leuk; ik was op bezoek), zou ik zeker eens OPM proberen. Niet vegetarisch, maar wel veel gerechten die ze vegetarisch kunnen maken met vleesvervangers. Lekker eten, leuke sfeer, een echte aanrader. Ik heb er twee keer gegeten toen ik er vorig jaar was.
West Edmonton Mall!
Ok heb je ook na een dag (of twee) wel weer gezien, maar vond t wel super.