Ik ken je verder niet dus ik weet niet welke je bedoeld
Citaat van: proud-veggie op 28 maart 2007, 19:52:37Ik ken je verder niet dus ik weet niet welke je bedoeldHeb je er dan meerdere?
Citaat van: Amerika@ñ op 28 maart 2007, 19:54:57Citaat van: proud-veggie op 28 maart 2007, 19:52:37Ik ken je verder niet dus ik weet niet welke je bedoeldHeb je er dan meerdere?Nee, maar jij wel he?
Citaat van: Meneer de Uil op 28 maart 2007, 20:04:37@n vermomd zich graag.Spel het dan tenminste goed, Uil!O wacht, het is ironisch. [toch niet dus]
@n vermomd zich graag.
Het is veel leuker en gezelliger om ergens een broodje te gaan eten dan het zelf te maken. Ik eet bijna elke dag wel iets buitenshuis. Stukken gezellig.
Citaat van: proud-american op 28 maart 2007, 19:24:59Het is veel leuker en gezelliger om ergens een broodje te gaan eten dan het zelf te maken. Ik eet bijna elke dag wel iets buitenshuis. Stukken gezellig. Ik krijg een beetje verdrietig gevoel op een of andere manier, als ik dit lees.
Nee, dat een kind het buitenshuis gezelliger vindt dan thuis.
Citaat van: Gwennepen op 28 maart 2007, 22:02:24Nee, dat een kind het buitenshuis gezelliger vindt dan thuis.Het avondeten thuis is wel gezellig.