Vegatopia Forum

Taco Bell

Harry

Re:Taco Bell
« Reactie #40 Gepost op: 28 maart 2007, 18:59:43 »
Brenda, je bent ook vast het type mens dat tegen de verengelsing van de nederlandse taal is, heb ik gelijk? Am I right? ::)

* Kuch * Don' t push your luck, pal. ;)

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 28 maart 2007, 19:03:01 »
Ik hoef er niet eens geweest te zijn. Ik weet dat ik er van hou.

Waarom hebben we hier geen smiley van drinken dat uit je neus spuit van het lachen, want dat gebeurde bij mij toen ik dit las. Het is verrassend om voor het eerst iemand tegen te komen met zowel oogkleppen op als een betonnen plaat voor zijn kop.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

proud-veggie

« Reactie #42 Gepost op: 28 maart 2007, 19:04:07 »

Waarom hebben we hier geen smiley van drinken dat uit je neus spuit van het lachen, want dat gebeurde bij mij toen ik dit las. Het is verrassend om voor het eerst iemand tegen te komen met zowel oogkleppen op als een betonnen plaat voor zijn kop.

Van jou verwacht ik geen zinnig antwoord
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 19:04:33 door proud-veggie »

Offline Ligfietsertje

• 1.633
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 28 maart 2007, 19:05:17 »
Ik vind nederlandse programma's nou eenmaal saai.

Een beetje minder zwart-wit denken zou op zijn plaats zijn.  Eventjes twee feiten waar jij blijkbaar niet van op de hoogte bent:

- Er bestaan niet alleen Nederlandse en Amerikaanse films.  De wereld is immers veel groter.

- Niet alle Nederlandse programma's zijn hetzelfde.  Als jij alle Nederlandse programma's saai vind zegt dat vooral iets over jouw en bijzonder weinig over de kwaliteit van Nederlandse programma's.

Voor jullie Amerikaans eten afkraken, bedenk ook even dat de nederlandse friture's ook niet bepaald gezond zijn. Dan neem ik liever een veggie-hamburger met sla en tomaat tussen een lekker broodje.

Alsof dat typisch Amerikaans eten is.
Trouwens, nog een nieuwtje, ik doe niet mee aan dat zwart-wit denken, dus ik ga niet alle Amerikaans eten afkraken om de eenvoudige reden dat het ene Amerikaanse eten het andere niet is.
Kan jij misschien een poging doen om ook wat nuance in je eigen denken aan te brengen?

« Reactie #44 Gepost op: 28 maart 2007, 19:06:37 »
Van jou verwacht ik geen zinnig antwoord

:heehee: :schater:
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Harry

« Reactie #45 Gepost op: 28 maart 2007, 19:09:10 »

I have finally found my master.

proud-veggie

« Reactie #46 Gepost op: 28 maart 2007, 19:14:04 »
Ik vind nederlandse programma's nou eenmaal saai.

Een beetje minder zwart-wit denken zou op zijn plaats zijn.  Eventjes twee feiten waar jij blijkbaar niet van op de hoogte bent:

- Er bestaan niet alleen Nederlandse en Amerikaanse films.  De wereld is immers veel groter.

- Niet alle Nederlandse programma's zijn hetzelfde.  Als jij alle Nederlandse programma's saai vind zegt dat vooral iets over jouw en bijzonder weinig over de kwaliteit van Nederlandse programma's.

Voor jullie Amerikaans eten afkraken, bedenk ook even dat de nederlandse friture's ook niet bepaald gezond zijn. Dan neem ik liever een veggie-hamburger met sla en tomaat tussen een lekker broodje.

Alsof dat typisch Amerikaans eten is.
Trouwens, nog een nieuwtje, ik doe niet mee aan dat zwart-wit denken, dus ik ga niet alle Amerikaans eten afkraken om de eenvoudige reden dat het ene Amerikaanse eten het andere niet is.
Kan jij misschien een poging doen om ook wat nuance in je eigen denken aan te brengen?

Dan ben jij de eerste die hier amerikaans eten niet afkraakt. Ze gaan hier wel allemaal naar Subway. Zeer amerikaanse zaak.

proud-veggie

« Reactie #47 Gepost op: 28 maart 2007, 19:15:08 »
Zusje laat weer eens zien dat ze er niet tegen kan als iemand niet haar mening deelt ::)

proud-veggie

« Reactie #48 Gepost op: 28 maart 2007, 19:16:53 »
Ik voel dat het anti-amerikanisme hier zeer sterk leeft. Wel jammer dat jullie zo'n leuke en interessante cultuur geen kans geven.

Maar nogmaals: Het gaat hier over Taco Bell. Wel typisch dat de mensen hier die zogenaamd zo'n hekel hebben aan off-topic (weer zo'n leuk amerikaans woordje) gaan nu allemaal de hele tijd off-topic gaan :-\
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 19:18:30 door proud-veggie »

Harry

« Reactie #49 Gepost op: 28 maart 2007, 19:19:30 »
Zusje laat weer eens zien dat ze er niet tegen kan als iemand niet haar mening deelt ::)
Dat heet nou projectie proud-veggie. Ga maar eens opzoeken wat dat betekent en onthoudt ook voor de verandering eens de goede spelling.

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #50 Gepost op: 28 maart 2007, 19:22:26 »
Ze gaan hier wel allemaal naar Subway. Zeer amerikaanse zaak.

Allemaal? Ik ben er twee keer geweest. Ik kan zelf veel lekkerdere broodjes maken voor veel minder geld. En dat geld voor de meeste mensen hier en buiten Vegatopia.

Wat het een mening? Wat jij zei was een mening? Nee hoor, het was gewoon een ondoordachte opmerking. Da's dan wel mijn mening, maar aangezien in mijn wereldje en in mijn hoofd mijn mening de enige waarheid is...
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Ligfietsertje

• 1.633
« Reactie #51 Gepost op: 28 maart 2007, 19:24:17 »
Ik voel dat het anti-amerikanisme hier zeer sterk leeft. Wel jammer dat jullie zo'n leuke en interessante cultuur geen kans geven.

Laat ik even een illusie doorprikken.  'De Amerikaanse cultuur' bestaat helemaal niet.  Wat trouwens ook niet onlogisch is gezien Amerika nauwelijks een geschiedenis heeft.

Maar nogmaals: Het gaat hier over Taco Bell. Wel typisch dat de mensen hier die zogenaamd zo'n hekel hebben aan off-topic (weer zo'n leuk amerikaans woordje) gaan nu allemaal de hele tijd off-topic gaan :-\

Zou het kunnen dat je dat heel misschien ook wel een heel klein beetje aan jezelf te danken hebt en dat er mogelijk een klein kansje is dat het iets te maken heeft met de wijze waarop je dingen zegt?

proud-veggie

« Reactie #52 Gepost op: 28 maart 2007, 19:24:59 »
Ze gaan hier wel allemaal naar Subway. Zeer amerikaanse zaak.

Allemaal? Ik ben er twee keer geweest. Ik kan zelf veel lekkerdere broodjes maken voor veel minder geld. En dat geld voor de meeste mensen hier en buiten Vegatopia.

Wat het een mening? Wat jij zei was een mening? Nee hoor, het was gewoon een ondoordachte opmerking. Da's dan wel mijn mening, maar aangezien in mijn wereldje en in mijn hoofd mijn mening de enige waarheid is...

Het is veel leuker en gezelliger om ergens een broodje te gaan eten dan het zelf te maken. Ik eet bijna elke dag wel iets buitenshuis. Stukken gezellig.

Offline Ligfietsertje

• 1.633
« Reactie #53 Gepost op: 28 maart 2007, 19:27:05 »
Het is veel leuker en gezelliger om ergens een broodje te gaan eten dan het zelf te maken. Ik eet bijna elke dag wel iets buitenshuis. Stukken gezellig.

In goede communicatie is luisteren - echt luisteren - een erg belangrijk element.  En ik stel vast dat je dat gedeelte van de communicatie slecht beheerst.  Deze reactie getuigt daar nogmaals van.

proud-veggie

« Reactie #54 Gepost op: 28 maart 2007, 19:27:25 »

Laat ik even een illusie doorprikken.  'De Amerikaanse cultuur' bestaat helemaal niet.  Wat trouwens ook niet onlogisch is gezien Amerika nauwelijks een geschiedenis heeft.

Zou het kunnen dat je dat heel misschien ook wel een heel klein beetje aan jezelf te danken hebt en dat er mogelijk een klein kansje is dat het iets te maken heeft met de wijze waarop je dingen zegt?

Dit is het domste wat ik ooit gehoord heb. Amerika heeft zeker een cultuur en zeer zeker geschiedenis! Afschaffing slavernij, Amerikaanse burgeroorlog, van het armste land tot het machtigste en rijkste land. Columbus die de nieuwe wereld ondekt. Behoorlijke geschiedenis. Wel beter opletten bij geschiedenisles, ligfietsertje.

Harry

« Reactie #55 Gepost op: 28 maart 2007, 19:28:06 »

In goede communicatie is luisteren - echt luisteren - een erg belangrijk element.  En ik stel vast dat je dat gedeelte van de communicatie slecht beheerst.  Deze reactie getuigt daar nogmaals van.
Het is gewoon moeilijk de ander te horen als je jezelf aan het overschreeuwen bent.

« Reactie #56 Gepost op: 28 maart 2007, 19:29:46 »
Amerika heeft zeker een cultuur

Ja, een fast-food-cultuur.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

proud-veggie

« Reactie #57 Gepost op: 28 maart 2007, 19:30:23 »
Bovendien is de Amerikaanse natuur veel mooier dan de Nederlandse. Hier is alles volgebouwd, lelijk en vlak. In Amerika heb je stukken bos zo groot als de Benelux en je ziet er geen mens. De ultieme rust. Dat heb je hier niet.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 19:31:45 door proud-veggie »

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #58 Gepost op: 28 maart 2007, 19:30:24 »
[politieagentmodus aan] pfrieeeeeeeeeeet[/politieagentmodus uit]

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #59 Gepost op: 28 maart 2007, 19:31:07 »
Bovendien is de Amerikaanse natuur veel mooier dan de Nederlandse. Hier is alles volgebouwd, lelijk en vlak.

kjellemans, u draait weer door. Een pas op de plek is gewenst.