Vegatopia Forum

Taco Bell

Gwennepen

Re:Taco Bell
« Reactie #20 Gepost op: 28 maart 2007, 17:23:45 »
Ik wel, alleen niet in fastfoodvorm.

Het is ook geen fast-foodvorm. Het smaakt precies hetzelfde als in een gewoon mexicaans restaurant.

Zal best, maar ik vind het leuk om in een gezellig Mexicaans restaurant lekker langzaam te eten. :)

Offline Ligfietsertje

• 1.633
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 28 maart 2007, 17:24:25 »
Betwetertje.

Hmm, ik weet hoe het geschreven moet worden, maar blijkbaar hadden mij vingers dat niet door  ;)

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #22 Gepost op: 28 maart 2007, 17:24:55 »
Zou het niet een naam hebben, dat wat PV heeft?

Harry

« Reactie #23 Gepost op: 28 maart 2007, 17:25:13 »

Het is ook geen fast-foodvorm. Het smaakt precies hetzelfde als in een gewoon mexicaans restaurant.

Zal best, maar ik vind het leuk om in een gezellig Mexicaans restaurant lekker langzaam te eten. :)

Zullen we een wat afspreken?

Gwennepen

« Reactie #24 Gepost op: 28 maart 2007, 17:27:05 »

Als in een date? Ik heb wel een man en twee kinderen hoor. En ik voer mannen dronken. ;)

proud-veggie

« Reactie #25 Gepost op: 28 maart 2007, 17:27:36 »
Wat is er verkeerd dan? Ik vertel alleen een paar dingen over fastfood restaurants en iedereen is agressief.
Ik denk dat mensen juist genoeg hebben van jouw opdringerige manier van posten. Die komt op mij ook wat agressief over, als je dat woord dan toch wilt gebruiken.

Agressief is heel wat anders!

Bovendien gaat het hier over Taco Bell, mensen!
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 17:28:59 door proud-veggie »

proud-veggie

« Reactie #26 Gepost op: 28 maart 2007, 17:32:59 »
Hier kun je het logo van Taco Bell zien. Is best leuk he?

http://en.wikipedia.org/wiki/Taco_Bell

« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 17:37:13 door proud-veggie »

Harry

« Reactie #27 Gepost op: 28 maart 2007, 17:35:18 »
Wat is er verkeerd dan? Ik vertel alleen een paar dingen over fastfood restaurants en iedereen is agressief.
Ik denk dat mensen juist genoeg hebben van jouw opdringerige manier van posten. Die komt op mij ook wat agressief over, als je dat woord dan toch wilt gebruiken.

Agressief is heel wat anders!

Mensen reageren ook niet agressief op jou. Ik zeg ook ' als je dat woord dan toch wil gebruiken.'

Harry

« Reactie #28 Gepost op: 28 maart 2007, 17:37:04 »

Als in een date? Ik heb wel een man en twee kinderen hoor. En ik voer mannen dronken. ;)

Ik heb een vrouw en een kind, maar het gaat hier om een hapje eten. En je mag me best dronken voeren als jij de drankjes dan ook betaalt. ;)

Gwennepen

« Reactie #29 Gepost op: 28 maart 2007, 17:38:44 »
Afgesproken. ;)

Harry

« Reactie #30 Gepost op: 28 maart 2007, 17:40:53 »
 :gossip: Als het nou bij Poek niet te vreten is, dan kunnen we naar de Mexicaan. ;)

Gwennepen

« Reactie #31 Gepost op: 28 maart 2007, 17:42:41 »
Het komt wel goed bij Poek. :yes: En zo hebben we twee etentjes. ;)

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #32 Gepost op: 28 maart 2007, 17:44:57 »
:gossip: Als het nou bij Poek niet te vreten is, dan kunnen we naar de Mexicaan. ;)

:cheer_eerie:

Harry

« Reactie #33 Gepost op: 28 maart 2007, 17:48:06 »

:cheer_eerie:

Zo makkelijk kom je er niet vanaf, Poek. ;)

brenda_lelie

« Reactie #34 Gepost op: 28 maart 2007, 17:50:29 »
van mij hoeft er ook echt niet nog meer amerikaanse troep hierheen te komen, ik ken genoeg leuke restaurantjes voor een wrap. Fast-food wraps lijken me vies, net als die van de Lidl

Als jij zo tegen amerikaanse troep bent, waarom computer je dan eigenlijk en waarom kijk je dan naar amerikaanse series en films?

Naar Amerikaanse series en films kijk ik niet voor zover ik weet. En voor zover ik weet is mijn laptop niet in Amerika gemaakt.
Ik geloof trouwens ook echt niet dat die wraps even lekker zijn als in een restaurant zoals je schreef.
Hoe kun je dat nou weten? Je hebt alleen een recensie van je moeder. Je hebt wel een geweldig onderzoek gedaan dan!
Ik vind het eigenlijk vooral irritant dat je hier zo loopt te schreeuwen over fastfoods die helemaal geweldig zijn terwijl je er nooit bent geweest.

proud-veggie

« Reactie #35 Gepost op: 28 maart 2007, 18:42:25 »
Ik hoef er niet eens geweest te zijn. Ik weet dat ik er van hou.

proud-veggie

« Reactie #36 Gepost op: 28 maart 2007, 18:45:08 »
Brenda, je bent ook vast het type mens dat tegen de verengelsing van de nederlandse taal is, heb ik gelijk? Am I right? ::)

Drink jij trouwens cola? Of fanta? Allemaal amerikaans.

Ik ben dan zeker aan het amerikaniseren? Ik kijk alleen GTST. Voor de rest alleen maar amerikaanse programma's en films. En vroeger keek ik Flodder, maar dat is alweer heel lang geleden. Ik ben misschien aan het amerikaniseren. I'm proud of it. Ik heb ook 8 jaar een amerikaanse stiefvader gehad. Dat speelt waarschijnlijk ook mee.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 18:49:34 door proud-veggie »

Offline Ligfietsertje

• 1.633
« Reactie #37 Gepost op: 28 maart 2007, 18:55:41 »
Voor de rest alleen maar amerikaanse programma's en films.

Ooit al bij stilgestaan dat dat een extreem eenzijdig beeld kan opleveren en dat je daarmee veel kwalitatieve programma's en films geen kans geeft?

Ik ben misschien aan het amerikaniseren. I'm proud of it.

Dat is nergens voor nodig ook.  Hoewel er zeker toffe Amerikanen te vinden zijn, zijn er ook voldoende argumenten om de Amerikaanse cultuur niet in de armen te sluiten.

Offline Ligfietsertje

• 1.633
« Reactie #38 Gepost op: 28 maart 2007, 18:58:37 »
Brenda, je bent ook vast het type mens dat tegen de verengelsing van de nederlandse taal is, heb ik gelijk? Am I right? ::)

Ik ben daar ook tegen maar als je dat onzin vindt dan wil ik daar best een gesprek over voeren maar laat die arrogante smiley dan maar achterwege.  (En voor de duidelijkheid, die smiley is op zich niet arrogant, de wijze waarop jij die gebruikt wel.)

proud-veggie

« Reactie #39 Gepost op: 28 maart 2007, 18:58:38 »
Ik vind nederlandse programma's nou eenmaal saai. En ja, Amerika heeft natuurlijk ook minder leuke kanten, maar welke cultuur heeft dat niet. Voor jullie Amerikaans eten afkraken, bedenk ook even dat de nederlandse friture's ook niet bepaald gezond zijn. Dan neem ik liever een veggie-hamburger met sla en tomaat tussen een lekker broodje.