Ik ben verslaafd aan Tom Yum noedelsoepjes. Niet te vergelijken met andere soepjes, is echt een zaligheid. Zoetpikant. Nu had ik in één Aziatisch winkeltje tot voor kort een soort waar geen garnalen of garnalenextract bij zat gevonden, maar die is nu (door mij misschien..) al maanden uitverkocht en ze kopen geen bij precies. Vorige week kon ik me toch niet meer laten en heb ik een zakje gekocht met 0,06 garnalenextract. Nu heb ik iets van: ik mag niet ongelukkig zijn door mijn principes, dus dan laat ik dat ene maar voor mezelf toe. Gisteren heb ik zelfs een potje gekocht waar ook gedroogde garnalen in zaten... Ik voel me toch een beetje schuldig maar het is echt zo lekker... Op sommige momenten heb ik het nog moeilijk, als er op een festivalleke ofzo hotdogs en hamburgers staan en niets vega, of als iemand lekker zwanworstjes zit te snacken voor mijn neus, maar daar kan ik wel aan weerstaan. Maar aan zo'n soepje dus niet.
Ik dacht dat er lang geleden al zo'n draad was met 'zondes' enzo maar vind ze niet direct.
Reacties? Of heeft iemand zelf iets op te biechten?