Vegatopia Forum

Stickers plakken!

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #80 Gepost op: 11 maart 2007, 18:19:27 »
Sanja bijvoorbeeld: ze zei ooit op een topic over ritueel slachten dat een dier niks voelt van het slachten en dat ze verdoving niet nodig vond. Nou, als je dat zegt ben je niet echt diervriendelijk.

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #81 Gepost op: 11 maart 2007, 18:20:11 »
Misschien is het wel eens in je opgekomen dat niet alle mensen op een website voor lekker vegetarisch eten activisten zijn.
Of uberhaupt vegetarier :P

Wie is hier dan geen vegetarier? Wat moet je op een site voor vegetariers als je het niet bent?

Harry

Re:Stickers plakken!
« Reactie #82 Gepost op: 11 maart 2007, 18:20:37 »
Misschien is het wel eens in je opgekomen dat niet alle mensen op een website voor lekker vegetarisch eten activisten zijn.
Of uberhaupt vegetarier :P
Ssst, straks hoort proud-veggie het nog.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Stickers plakken!
« Reactie #83 Gepost op: 11 maart 2007, 18:21:14 »
Als alle activisten zo zouden zijn als jullie waren er nooit successen geboekt. De PvdD is teleurgesteld is mensen die niks doen.

Hoezo doe ik niets?

Ik eet vegetarisch, al jaren. Ik geef iedereen vegetarische recepten, vertel iedereen dat vegetarisch eten lekker en gezond is, als ik mensen kookboeken oid geef, zoek ik in eerste instantie naar vegetarische kookboeken (jammer genoeg ken ik niet een vegetarisch soepenboek bv). Ik wil mensen ook nog wel eens vertellen dat ze een erg rooskleurige voorstelling hebben van de bio-industrie en als ik voor mensen kook is dat altijd vegetarisch.

Een aantal van mijn vrienden zijn door mijn inspanningen veel minder vlees gaan eten, al mijn vrienden zijn erover na gaan denken, en dat heb ik gedaan zonder me ooit kwetsend uit te hoeven laten of vervelend activistisch te moeten worden en zonder al mijn vrienden te verstoten omdat ze nooit een gesprek met me kunnen voeren dat níet over vegetarisme gaat.

Ik doe genoeg lijkt mij zo, en dat geldt voor iedereen hier.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2007, 18:22:35 door fem fatale »
Supercalifragilisticexpialidocious!

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #84 Gepost op: 11 maart 2007, 18:23:32 »
Ik zeg ook niet dat je niets doet, maar jullie kunnen bijv. al meer voor wakker dier of peta gaan doen.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #85 Gepost op: 11 maart 2007, 18:30:10 »
Sanja bijvoorbeeld: ze zei ooit op een topic over ritueel slachten dat een dier niks voelt van het slachten en dat ze verdoving niet nodig vond. Nou, als je dat zegt ben je niet echt diervriendelijk.

 :o

Dan mag je mij die post eens laten zien, want ik ben echt heel, heel benieuwd waar je dat soort onzin vandaan haalt.

Je leest wel heel selectief he?


En trouwens, was jij zelf niet een tijd geleden aan het verdedigen dat je vis at? ::)
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2007, 18:34:07 door Sanja »
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #86 Gepost op: 11 maart 2007, 18:31:15 »
Ik zeg ook niet dat je niets doet, maar jullie kunnen bijv. al meer voor wakker dier of peta gaan doen.

En waarom moet het per se op jouw manier? Waarom mogen mensen niet hun eigen manier hebben om hun steentje bij te dragen?
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2007, 18:33:46 door Sanja »
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #87 Gepost op: 11 maart 2007, 18:34:09 »
Bij de topic van hala-vlees zei jij (ben niet helemaal zeker dat jij het was) dat die verdoving wellicht niet werkt en dat slachten met verdoving geen zin heeft. Ik vind die topic over halal alleen niet.

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #88 Gepost op: 11 maart 2007, 18:35:18 »
Sanja bijvoorbeeld: ze zei ooit op een topic over ritueel slachten dat een dier niks voelt van het slachten en dat ze verdoving niet nodig vond. Nou, als je dat zegt ben je niet echt diervriendelijk.

 :o

Dan mag je mij die post eens laten zien, want ik ben echt heel, heel benieuwd waar je dat soort onzin vandaan haalt.

Je leest wel heel selectief he?


En trouwens, was jij zelf niet een tijd geleden aan het verdedigen dat je vis at? ::)
 

Inmiddels eet ik geen vis meer. Wat bedoel je ermee? Want ik heb ooit net als de meeste van jullie ook vlees gegeten.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #89 Gepost op: 11 maart 2007, 18:36:59 »
Dat heb ik inderdaad gezegd, want heel vaak werken die verdovingen niet. Terwijl het geven van een verdoving wel pijn doet, dus dan zie ik het nut er niet zo van in (als een verdoving die niet werkt net zoveel pijn doet als het slachten zonder verdoving, dan kun je het net zo goed niet doen dunkt me).

Maar daar ging het me niet om: waar heb ik gezegd dat een dier niets voelt van slachten?
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #90 Gepost op: 11 maart 2007, 18:38:47 »
Je zei dat dat dier er niet veel van voelt en je vergeleek het ermee dat je van een paard viel. Misschien verwarrend :P maar het is ook een tijd geleden dat ik het had gelezen en ik vind die topic niet.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #91 Gepost op: 11 maart 2007, 18:39:00 »
Sanja bijvoorbeeld: ze zei ooit op een topic over ritueel slachten dat een dier niks voelt van het slachten en dat ze verdoving niet nodig vond. Nou, als je dat zegt ben je niet echt diervriendelijk.

 :o

Dan mag je mij die post eens laten zien, want ik ben echt heel, heel benieuwd waar je dat soort onzin vandaan haalt.

Je leest wel heel selectief he?


En trouwens, was jij zelf niet een tijd geleden aan het verdedigen dat je vis at? ::)
 

Inmiddels eet ik geen vis meer. Wat bedoel je ermee? Want ik heb ooit net als de meeste van jullie ook vlees gegeten.

Dat jij toen ook in de verdediging schoot.

Jij beweerde toen dan vis eten niet erg was. 'Nou, als je dat zegt ben je niet echt diervriendelijk.'


Onzinnig he?
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #92 Gepost op: 11 maart 2007, 18:40:21 »
Dat het niet erg was zei ik niet. Maar je maakt je punt ja. Toen ik dat zei zag ik het inderdaad nog niet helemaal in.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #93 Gepost op: 11 maart 2007, 18:40:25 »
Je zei dat dat dier er niet veel van voelt en je vergeleek het ermee dat je van een paard viel. Misschien verwarrend :P maar het is ook een tijd geleden dat ik het had gelezen en ik vind die topic niet.

Ok, misschien kun je maar beter ophouden over dit onderwerp, want je hebt de klok wel ergens horen luiden, maar je weet duidelijk niet...
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #94 Gepost op: 11 maart 2007, 18:41:57 »
We dwalen inderdaad behoorlijk af......... Het ging over stickers :P

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #95 Gepost op: 11 maart 2007, 18:43:40 »
Maar goed, iedereen doet wel iets voor dieren op hun eigen manier en dat is ook goed.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2007, 18:44:14 door proud-veggie »

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Stickers plakken!
« Reactie #96 Gepost op: 11 maart 2007, 18:48:44 »
Ik zeg ook niet dat je niets doet, maar jullie kunnen bijv. al meer voor wakker dier of peta gaan doen.
Alsof jij reclame bent.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #97 Gepost op: 11 maart 2007, 19:08:47 »
Kunnen we vanaf nu gewoon normaal tegen elkaar doen en alles wat er hier ooit op dit forum is gebeurd achter ons laten? Dat probeer ik ook.

Harry

Re:Stickers plakken!
« Reactie #98 Gepost op: 11 maart 2007, 19:15:50 »
Als je dat wilt kun je het beste zelf het goede voorbeeld geven. De enige persoon die je kunt veranderen - en dat ook maar in beperkte mate - ben je zelf.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2007, 19:16:23 door Meneer de Uil »

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #99 Gepost op: 11 maart 2007, 19:18:14 »
Daar ben ik ook aan het werken, maar sommige hier doen nogal kil tegen mij.