Vegatopia Forum

Stickers plakken!

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Stickers plakken!
« Reactie #20 Gepost op: 09 maart 2007, 17:26:08 »
Maar wat heeft Fems flat te maken met de koeien op de melkpakken van de Aldi? Gerard heeft ze er toch niet opgetekend?
This is between me and the vegetable!

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #21 Gepost op: 09 maart 2007, 17:39:06 »
Je moet beter lezen maartje want ik had het niet over fems flat maar over een flat. En als ik dat wil mag ik daar een sticker opplakken. Bovedien hebben die koeien op melkpakken van de aldi er veel mee te maken, want dat zijn leugens. Die koeien lopen niet in de wei zoals op dat pak staat. En die stickers zijn geen leugens. Dat is simpel de waarheid.
« Laatst bewerkt op: 09 maart 2007, 17:45:46 door proud-veggie »

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Stickers plakken!
« Reactie #22 Gepost op: 09 maart 2007, 17:41:40 »
Nee dat mag je niet.

Supercalifragilisticexpialidocious!

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #23 Gepost op: 09 maart 2007, 17:45:06 »
Dat mag ik wel Fem fatale. Want ik doe het tog?? En op een hoofdingang van een flat een sticker plakken gaat niemand dood van.

Harry

Re:Stickers plakken!
« Reactie #24 Gepost op: 09 maart 2007, 17:45:51 »
Als proud-veggie maar niet zo slordig plakt als dat hij denkt. :P

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #25 Gepost op: 09 maart 2007, 17:47:05 »
Leg me dan eens uit waarom ik slordig denk? Want het is geen ernstig misdrijf als je ergens een sticker plakt.

Harry

Re:Stickers plakken!
« Reactie #26 Gepost op: 09 maart 2007, 17:50:11 »
Je reageert op onderwerpen zonder eerst goed te lezen. Misschien ben je wel een luie denker, dat kan ook. Alleen maar je mening verkondigen zonder goede argumenten is niet hetzelfde als een serieuze discussie aangaan.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #27 Gepost op: 09 maart 2007, 18:00:31 »
Je moet beter lezen maartje want ik had het niet over fems flat maar over een flat. En als ik dat wil mag ik daar een sticker opplakken.
Wat een redenatie. Het kan natuurlijk net de flat van fem zijn. En als 'm dat niet is, dan wonen er nog steeds mensen in die flat.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #28 Gepost op: 09 maart 2007, 18:01:53 »
Dat mag ik wel Fem fatale. Want ik doe het tog?? En op een hoofdingang van een flat een sticker plakken gaat niemand dood van.

Het mag omdat je het doet?! Dus als iemands been erafhak, dan mag dat omdat ik het doe? ::) Nee, da's heel logisch.

En als diegene dan niet dood is, nou dan maakt het ook niets uit. ???
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #29 Gepost op: 09 maart 2007, 18:04:19 »
Volgens mij vind Sanja mij niet zo aardig :)
Komt dat omdat ik een andere mening heb? Het valt me namelijk op dat Sanja meestal niet egt een normaal aardig antwoord geeft bij mij. Meestal is het wel sarcastisch.
« Laatst bewerkt op: 09 maart 2007, 18:08:52 door proud-veggie »

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #30 Gepost op: 09 maart 2007, 18:06:53 »
Is dit dan een goed argument? Ik vind (met de ik-boodschap nog wel) dat het geen kwaad kan als ik op een flat of lantaarnpaal een sticker met informatie plak, omdat je op die manier veel mensen iets laat zien. In dit geval dat je beter geen kip kunt eten als je de vogelgriep wil bestrijden.

Aiko

Re:Stickers plakken!
« Reactie #31 Gepost op: 09 maart 2007, 18:07:54 »
Volgens mij vind Sanja mij niet zo aardig :)
Komt dat omdat ik een andere mening heb?

Vast niet alleen dat. En er zullen er wel meer zijn. Er waren ooit tijden hier dat jij iemand een hoer noemde. Ik druk mij nog netjes uit...

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stickers plakken!
« Reactie #32 Gepost op: 09 maart 2007, 18:08:40 »
Het heeft niets met aardig of onaardig te maken. Lees de post van Meneer de Uil hierboven nog eens.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Stickers plakken!
« Reactie #33 Gepost op: 09 maart 2007, 18:08:53 »
Ik ken jou niet, dus ik heb geen flauw idee of ik je aardig vind. Dat je een andere mening hebt zal mij verder een vegaworst wezen en over het algemeen heeft dat ook vrij weinig te maken met of ik iemand aardig vind.

Ik (en niet alleen ik volgens mij, want wel meer mensen hebben dat ondertussen aangegeven) vind alleen dat je argumentatie bijzonder slecht is en dat je redenaties kant noch wal raken.

If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #34 Gepost op: 09 maart 2007, 18:10:26 »
Aiko? Gaan we er iets bij halen wat bijna 2 jaar geleden is?

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Stickers plakken!
« Reactie #35 Gepost op: 09 maart 2007, 18:17:54 »
Nee, omdat jij wel erg kortzichtig redeneert.

Je mag andersmans eigendom niet bekladden, dus als jij een sticker wilt plakken op je eigen voordeur, ga gerust je gang, maar van de mijne en van die van alle andere mensen in Nederland moet je afblijven.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Ona

  • ***
  • 271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stickers plakken!
« Reactie #36 Gepost op: 09 maart 2007, 18:34:15 »
Kort samengevat stickers plakken in publieke ruimtes is een wat agressieve manier om een boodschap duidelijk te maken. Beter is om te kijken hoe je dit op een vriendelijke manier kan doen. Denk bijvoorbeeld aan informatie verstrekken tijdens verkiezingscampagnes (mocht je politieke ambities hebben) of een informatiesite openen en hiervoor pr maken (ik noem maar 2 zijstraten). Zo dring niemand iets op en maak je toch je standpunt(en) duidelijk.

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #37 Gepost op: 09 maart 2007, 23:35:53 »
Ik heb net 150 stickers besteld bij de webwinkel van wakker dier. Gratis! :D
Je moet alleen 3 euro verzendkosten betalen, maar voor de rest zijn ze gratis en je mag er zoveel bestellen als je wil. Ik vind 150 stickers al een goed begin ;)
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2007, 12:33:55 door proud-veggie »

proud-veggie

Re:Stickers plakken!
« Reactie #38 Gepost op: 10 maart 2007, 12:33:38 »
by the way, ik denk niet dat wakker dier die stickers weggeeft om op je slaapkamerdeur te plakken. Ze weten heel goed dat die op lantaarnpalen en winkels geplakt worden en juist daarom geeft wakker dier ze weg.

Offline Sam

  • ******
  • 7.146
Re:Stickers plakken!
« Reactie #39 Gepost op: 10 maart 2007, 20:50:59 »
Proud veggie, als jij dit soort stickers plakt om mensen te overtuigen, dan kunnen tegenstanders dit natuurlijk net zo goed doen. Wat vind je van stickers met "sojaproductie bedreigt het regenwoud!" op alle pakjes tahoe in de supermarkt? Stickers met een vrolijke kip op de deuren van je eigen flat met de tekst eronder: "de mens is gemaakt om alles te eten, dus ook kip?" Tien tegen een dat je, als je ze tegen zou komen, ze onmiddelijk er af zou gaan peuteren. Het zou niet in je opkomen door dit soort stickers na te gaan denken waarom je nu eigenlijk vegetarier bent. Waarom denk je dat dit bij vleeseters wel zou werken?
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2007, 20:51:31 door Sam »
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light