Vegatopia Forum

Quorn

Diodon

Re:Quorn wok pakket
« Reactie #40 Gepost op: 06 augustus 2004, 00:08:01 »
Ik ben blij dat ik dit nu hier lees,
ik ben een groot fan van Quorn produkten maar met deze twee "schotels" voel ik me echt gen***d.
€3,50 voor een pakje Quorn naturel met een los zakje saus, belachelijk! En dat ook nog in een gesloten verpakking zodat je er pas thuis achterkomt. Jammer dat zo'n goed produkt zich op dit pad moet begeven.

Overigens:
Qua smaak vond ik de Mediterraan wel redelijk maar de Tikka Masala vond ik ronduit vies :pukey: (maar dat is persoonlijk).

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #41 Gepost op: 06 augustus 2004, 00:11:10 »
Ik ben blij dat ik dit nu hier lees,
ik ben een groot fan van Quorn produkten maar met deze twee "schotels" voel ik me echt gen***d.
€3,50 voor een pakje Quorn naturel met een los zakje saus, belachelijk! En dat ook nog in een gesloten verpakking zodat je er pas thuis achterkomt. Jammer dat zo'n goed produkt zich op dit pad moet begeven.

eigenlijk zou je ze dat moeten mailen.
,,,,فلافل

Diodon

« Reactie #42 Gepost op: 06 augustus 2004, 00:14:23 »
Hallo Selly,

dat was ik ook van plan maar ik kan geen email adres vinden op hun site, is er iemand die dat weet?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #43 Gepost op: 06 augustus 2004, 00:17:46 »
Hallo Selly,

dat was ik ook van plan maar ik kan geen email adres vinden op hun site, is er iemand die dat weet?

Bij het persbericht over de wokpakketten staat het mailadres van jhammond@quorn.nl. Ze hebben ook een gratis antwoordnummer waar je dus gratis een briefje heen kan sturen.

Quorn Informatie Service
Antwoordnummer 306
6700 WB Wageningen
,,,,فلافل

Aiko

« Reactie #44 Gepost op: 06 augustus 2004, 00:23:21 »
Overigens:
Qua smaak vond ik de Mediterraan wel redelijk maar de Tikka Masala vond ik ronduit vies :pukey: (maar dat is persoonlijk).

Ik vond de Mediterraan ook niet wanstaltig, hoor. Dat sausje alleen was niet zo. Maar ik heb de hele troep ook maar in een pruttel gegooid met andere dingen, dus dat bemaskert de smaak vast.

Wat ik me eigenlijk altijd zit af te vragen, waarom moeten veel dingen, ook dit, toch altijd dubbelop verpakt zitten; de quorndingen in een stuk plastic, een los sausje in apart plastic en dan ook nog eens een kartonnen doosje om het totaalpakket heen. Ik heb het ook maar gekregen van mijn moedertje, maar ikzelf zal ik het alleen al daarom niet kopen.

Diodon

« Reactie #45 Gepost op: 06 augustus 2004, 00:36:12 »
Hallo Selly,

Bij het persbericht over de wokpakketten staat het mailadres van jhammond@quorn.nl. Ze hebben ook een gratis antwoordnummer waar je dus gratis een briefje heen kan sturen.

Quorn Informatie Service
Antwoordnummer 306
6700 WB Wageningen

bedankt,

de email is verstuurd, dat lucht op!  ;D

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #46 Gepost op: 06 augustus 2004, 14:20:36 »
laat je weten wat ze antwoorden?
,,,,فلافل

Diodon

« Reactie #47 Gepost op: 07 augustus 2004, 02:20:03 »
Vandaag reactie gekregen, flauw:

Wij hebben uw email ontvangen en wij zouden u graag nog even willen spreken mbt uw klacht over de Quorn wokproducten.
Omdat wij geen adresgegevens van u hebben ontvangen, is ons voorstel dat u contact opneemt met ondergetekende of dat u uw telefoonnummer aan ons doorgeeft zodat wij u kunnen bellen.

Hartelijk dank

Met vriendelijke groet,

Jane E. Hammond
Quorn Marketing & Informatie Service Nederland
Brederolaan 25
2106 AA  Heemstede
tel.  00 31 (0)23 5442626
fax. 00 31 (0)23 5442624
m.  00 31(0) 6 22993884
email jhammond@quorn.nl

Diodon

« Reactie #48 Gepost op: 10 augustus 2004, 21:44:40 »
Het nieuwste antwoord, blijkbaar ben ik de enige die zich hier druk over maakt.. :O

Wij betreuren het, dat Quorn wokschotel Tikka Masala niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, noch in smaak noch in prijs-kwaliteitverhouding.

Hoewel wij tot nu toe geen andere klachten over dit product hebben ontvangen, zullen wij uw opmerkingen aan onze afdelingen marketing en kwaliteit voorleggen.

Het zou daarbij behulpzaam zijn indien u ons per e-mail kunt inlichten over de datum en de winkel van aankoop. Ook willen wij graag weten of u nog in bezit bent van de verpakking. Wij stellen uw medewerking bijzonder op prijs.

Graag ontvangen wij ook uw giro/ of bankrekeningnummer, opdat wij de aankoop van het product aan u kunnen vergoeden.

Wij hopen dat uw ervaring u er niet van zal weerhouden Quornproducten te blijven gebruiken. Marlow Foods stelt als producent van Quorn hoge eisen aan kwaliteit en waardeert reacties van consumenten, omdat deze inzicht geven in de beleving en de mate van waardering van onze producten. Als het even kan, proberen we uit het commentaar ook lessen te trekken die van belang zijn bij de ontwikkeling van onze producten.

Mocht u naar aanleiding van deze brief vragen hebben, neemt u dan gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Jane E. Hammond
Quorn Marketing & informatie Service Nederland

Diodon

« Reactie #49 Gepost op: 10 augustus 2004, 21:45:52 »
Nog maar een keer geprobeerd:

Geachte mw Hammond,

Het feit dat ik de Tiki Marsala niet lekker vind is puur persoonlijk en heeft m.i. niets met de kwaliteit te maken, daarom zal ik ook geen gebruik maken van uw aanbod om mij het aankoopbedrag te vergoeden,.
Waar ik mij boos om maak is het feit dat dit product wordt aangeboden als een wokpakket, met een onduidelijke verpakking voor wat betreft de inhoud, terwijl het niets meer is dan een bakje quorn naturel met een los zakje saus voor een belachelijke prijs van € 3,49. ( voor de nodige dramatiek: f 7,70)
De oorzaak hiervan ligt m.i. volledig bij Marlow Foods de producent van Quorn, de supermarkt die dit verkocht noch de bij mij nog aanwezige verpakking hebben hier iets mee te maken.
Graag zou ik hier een reactie op ontvangen.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #50 Gepost op: 06 september 2004, 16:03:49 »
Kun je eigenlijk wokken zonder wok? Oftewel, stel dat ik (eigenwijs dat ik ben) het wokpakket wil proberen, kan dat zonder wok?

Wimmy

« Reactie #51 Gepost op: 07 september 2004, 19:09:18 »
koekenpan?

Offline bloempjuh

• 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Quorn lasagna
« Reactie #52 Gepost op: 19 oktober 2004, 17:50:12 »
Ik was in de folder van AH een plaatje van quorn lasagna tegengekomen. Zag er best ok uit. Dus ik naar de Appie.. Voor ruim 3 euro heb je een eenpersoonsbakje. Alleen verkrijgbaar bij AH, dus het is nergens goedkoper te krijgen.

Vanavond heb 'k het als avondeten gegeten en het smaakt best lekker. Echt wel als kant-en-klaar, maar wel okee. Met vegetarische kaas, quorn, tomatensaus en amper groenten (geloof ik)..

Iemand ook al quorn lasagna op?
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Offline Piek

• 2.510
Re:Quorn lasagna
« Reactie #53 Gepost op: 19 oktober 2004, 19:56:29 »
ja ik vond m ook lekker..~!
Eet gezond & eet taartjes

Offline CJ

• 228
« Reactie #54 Gepost op: 19 oktober 2004, 21:44:13 »
In België kan je bij Delhaize ook een kant en klare quorn lasagne verkrijgen van het merk Quorn.
Ik vind hem ook niet slecht, alleen zitten er veel te weinig groenten in.
"spreken is zilver, zwijgen is goud"

Offline Piek

• 2.510
« Reactie #55 Gepost op: 19 oktober 2004, 22:10:33 »
euh ja er zitten géen groenten in, toch? ik heb er laatst een paprika/selderij salade bij gemaakt: dat was erg geslaagd!
Eet gezond & eet taartjes

Offline CJ

• 228
« Reactie #56 Gepost op: 19 oktober 2004, 22:16:14 »
Ja er een salade zelf bijprepareren, is waarschijnlijk het beste om het gemis aan groenten te compenseren.
"spreken is zilver, zwijgen is goud"

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #57 Gepost op: 19 oktober 2004, 22:26:38 »
Ik eet 'em morgen en mijn vegetarische huisgenoot heeft 'em vannacht gegeten (hij doet aan de Ramadan).
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Viz

• 395
« Reactie #58 Gepost op: 19 oktober 2004, 22:38:46 »
Ik had hem een keertje voor op m'n werk gekocht. En ik vond hem... :pukey:
Geef mij maar de lasagna van Toof! :heart:

Maar smaken verschillen natuurlijk... :)
'fish are friends, not food!'

Kiwi

« Reactie #59 Gepost op: 19 oktober 2004, 23:59:54 »
Hier hebben we twee Super de Boers, en bij een ervan verkopen ze ook Quorn lasagna. Dus niet alleen bij Appie...
Ik heb 'm een hele tijd geleden op, en ik geloof dat ik 'm wel aardig vond.