Vegatopia Forum

Quorn

Aiko

Re:Quorn
« Reactie #100 Gepost op: 20 oktober 2005, 22:50:23 »
Combineer het eens met brood. Alles smaakt lekker met / op brood!

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #101 Gepost op: 20 oktober 2005, 22:54:15 »
Combineer het eens met brood. Alles smaakt lekker met / op brood!
Waterijs ook?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

viv

« Reactie #102 Gepost op: 20 oktober 2005, 23:36:11 »
Ben benieuwd.... ga em wel uittesten dnek ik! :D

Aiko

« Reactie #103 Gepost op: 21 oktober 2005, 01:08:13 »
Laat je ons ook even weten of het ijs op brood daadwerkelijk lekker is? Ik heb er natuurlijk alle vertrouwen in...

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #104 Gepost op: 21 oktober 2005, 09:42:45 »
In Engeland heb ik geloof ik doe variant gehad en iets met knoflook en spinazie of zo. Op zich best lekker voor een keer maar wel onhandig bakken omdat de vulling er los bovenop geplakt zit en makkelijk loslaat. In de oven warm maken is misschien handiger maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

« Reactie #105 Gepost op: 21 oktober 2005, 09:55:41 »
In de oven warm maken is misschien handiger maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Na jaren aanwijzingen op de verpakkingen van het Tesco eigen-merk te hebben bestudeerd, ben ik tot de conclusie gekomen dat de oven inderdaad de preferente wijze van bereiding moet zijn in deze landen. Pas als iets om één of andere reden niet in de oven kan, dien je een andere bereidingswijze (bij voorkeur de micro wave :P) toe te passen.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Elsbeth

« Reactie #106 Gepost op: 21 oktober 2005, 10:40:57 »
Ik zag net deze draad en zag dat ik 'm zelf ook begonnen ben! Heyy grappig!  :) Maareh ik heb die wokpakketten van Quorn echt nergens meer gezien hoor, dat liep dus niet denk ik. Ik blijf die Quorn naturel stukjes erg lekker vinden, lekker lang bakken dat ze bruin en knapperig zijn :kwijl: Daarnaast vind ik die Quorn saté wél lekker! Op de BBQ, sausje erover, echt prima! Jammer dat het van die armzalige satétjs zijn, echt heel dunne & kleine stukjes aan dat stokje. Het zijn er dan wel 5, maar die zijn dat ook zó op! De pindasaus erbij vind ik echt lekker. Van de zomer 2 of 3 keer gehad ofzo. Verder blijf ik toch wel aanhanger van Tivall. Alleen.. wat is er met mijn geliefde champignonburger van Tival gebeurt? Dat vond ik echt de aller aller lekkerste en hij is nu dus uit het assortiment!  :'(

Offline Laurita_27

• 979
« Reactie #107 Gepost op: 21 oktober 2005, 13:21:09 »
Ik vind de burger met mozza en tomaat wel aardig. M'n vriend vind 'm ook lekker. Gewoon voor als het snel&makkelijk moet.
De quorn saté vind ik erg lekker! Beetje comfortfood ook, zoetig/pittig/smeuïg.
Quorn fijngehakt eet ik bijna nooit, soms door de lasagne. Ik vind het iets te droog en nep. Dan maar liever geen vervanger voor het gehakt en lekker kaas ofzo.
Ik mis trouwens de quorn rendang stukjes! Die waren erg lekker met spercieboontjes.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #108 Gepost op: 21 oktober 2005, 14:48:43 »
Is die burger net zo taai en papierachtig als de andere quorn producten? Want dan hoef ik em niet te proberen. Ik eet denk ik 1x per jaar quorn. Is wel vaak zat.
,,,,فلافل

« Reactie #109 Gepost op: 21 oktober 2005, 14:49:59 »

Taai? Papierachtig? Weet je zeker dat je het over Quorn hebt?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #110 Gepost op: 21 oktober 2005, 15:00:54 »

Taai? Papierachtig? Weet je zeker dat je het over Quorn hebt?

:yes:
,,,,فلافل

« Reactie #111 Gepost op: 21 oktober 2005, 15:08:05 »

Ik maak hier wel eens mee dat Quorn-producten enigszins de smaak aannemen van het karton, als je het in de verpakking laat ontdooien. Maar in Nederland wordt (of inmiddels werd?) het toch in plastic verpakt?
William Shatner

Aiko

« Reactie #112 Gepost op: 21 oktober 2005, 15:09:34 »
Spijtig, ja. Eerst in plastic, dan een kartonnetje eromheen.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #113 Gepost op: 21 oktober 2005, 15:25:57 »

Ik maak hier wel eens mee dat Quorn-producten enigszins de smaak aannemen van het karton, als je het in de verpakking laat ontdooien. Maar in Nederland wordt (of inmiddels werd?) het toch in plastic verpakt?

ja... maar toch vind ik het papierig smaken. En taai.
,,,,فلافل

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #114 Gepost op: 21 oktober 2005, 15:36:06 »
Wordt de 'Quorn Schnitzel Mozzarella Tomaat' ook bij de AH verkocht?

En is iemand recent de Quorn Lasagna nog tegengekomen? Ik al een tijd niet meer :(

Elsbeth

« Reactie #115 Gepost op: 24 oktober 2005, 20:39:12 »
Quorn lasagne ligt in ieder geval nog bij de AH op de Haarlemmerdijk hoor.

Daantjuh

« Reactie #116 Gepost op: 25 oktober 2005, 18:32:06 »
Wat is er trouwens gebeurd met de Quorn Pangang en Quorn Hachee? Die zijn hier ook verdwenen. Alleen staat er nou op dat losse gehaktachtige spul hachee, maar eerst had je van die quorn stukjes met zon bruine saus....

Offline renske

• 809
    • Zoetekauwen
« Reactie #117 Gepost op: 27 oktober 2005, 20:02:07 »

Ja, ik heb ze bij de AH op de Jodenbreestraat (A'dam) gekocht.
En ik vroor ze in en na ontdooien bakte ik ze en toen was het een soort papperig geheel geworden. Niet echt lekker. Ik vond de smaak van de tomaat erin ook een beetje chemisch/nep. Ik vind het een van de mindere quorn producten (of mijn bereidingswijze was verkeerd..)

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #118 Gepost op: 27 oktober 2005, 20:17:56 »

En is iemand recent de Quorn Lasagna nog tegengekomen? Ik al een tijd niet meer :(

Ik zag 'm hier gisteren nog bij de Jumbo liggen! Tsja dat soort hippe producten verkopen ze niet binnen de grachtengordel  ;D

Offline Yessica

• 703
« Reactie #119 Gepost op: 27 oktober 2005, 21:39:29 »
Ik vond de Italiaanse qournstukjes altijd heerlijk, die deed het ook altijd goed bij sceptische vleeseters. Maar sinds enkele maanden geleden de smaak is "verbeterd" vind ik het niet zo bijzonder meer. Ik gebruik nu liever naturel stukjes die ik dan bak in bruchetta.