Vegatopia Forum

Vegetariër (m/v)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #80 Gepost op: 15 januari 2007, 14:26:42 »
Ben 't met Zusje eens. En ik denk niet dat hij huilt omdat hij er voor betaald krijgt.

En z'n stem is te hoog.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2007, 14:27:23 door Sanja »
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #81 Gepost op: 15 januari 2007, 15:40:25 »
Vinden de dames mét vegetarische vriend hem ook soft en niet stoer?

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #82 Gepost op: 16 januari 2007, 13:10:09 »
Ik denk dat er wel wat zit in de dingen die hier geschreven worden door de vega vrouwen! Moet ook bekennen dat mijn beeld van vega mannen niet echt erg positief is! Vaak zijn het inderdaad hoog opgeleide mannen (waar niks mis mee is en juist een goed iets) maar ik krijg het beeld dat veel inderdaad wat overgevoelig zijn, soms teveel&te diep nadenken, vaak niet de meest modebewuste mannen zijn en vaak ook een beetje uhm, 'melig' kan d'r geen ander woord voor vinden...

Denk dat vrouwen een mix willen (ja ik weet het: het is veel gevraagd) van een 'echte' man maar dan wel van deze tijd, met dus wat vrouwelijke trekjes.

Iemand als Chris Zegers is nou niet een typische 'oertijd' man maar ondanks dat heeft hij toch iets mannelijks. Volgens mij heeft hij die perfecte mix!

Het leven zou denk ik voor iedere vega vrouw makkelijker zijn/worden als ze hun leven delen met een vega man, maargoed je keuze wordt wel enrom beperkt als je alleen gaan vissen in de 'vega mannen vijver'. Dus wat dat betreft zitten we in een lastig parket!


Offline Daphne

  • ***
  • 438
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #83 Gepost op: 16 januari 2007, 13:25:23 »
Denk dat vrouwen een mix willen (ja ik weet het: het is veel gevraagd) van een 'echte' man maar dan wel van deze tijd, met dus wat vrouwelijke trekjes.

Iemand als Chris Zegers is nou niet een typische 'oertijd' man maar ondanks dat heeft hij toch iets mannelijks. Volgens mij heeft hij die perfecte mix!

Ja, maar Chris heeft iets mannelijks door zijn mooie gespierde lichaam :yummie: Hij is trouwens ingepikt door Wendy van Dijk (en laat dat nou net een vegavrouw zijn!)
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #84 Gepost op: 16 januari 2007, 13:33:55 »
Ja mooie kerel is dat toch he! En Wendy mag er ook zijn, als die 2 ooit samen een kind op de wereld zetten ben ik wel heel benieuwd hoe die eruit ziet!

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.569
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #85 Gepost op: 16 januari 2007, 14:20:22 »
Ze zijn gevoelig en dat ben ik niet, dus dat vind ik een bijzonder slechte eigenschap in een man.

Boe...!

[Nog even moed vinden om met een groter weerwoord op de proppen te durven komen, zo tussen al deze enge vegavrouwen.]

:scaredblue: Driewerf boe...!  :scaredblue:
Gemüse ist mein Fleisch

Harry

Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #86 Gepost op: 16 januari 2007, 14:26:50 »
Vrouwen generaliseren altijd zo. ;)

Offline Sam

  • ******
  • 7.146
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #87 Gepost op: 16 januari 2007, 18:53:47 »
Kunnen we voor dit gezwijmel over stoere mannen de echte mannendraad niet weer eens omhoog halen?

En ik vind Aiko's "boe" onwijs stoer, je moet maar durven  :worshippy:
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #88 Gepost op: 16 januari 2007, 19:37:37 »
Ik val niet op stoere mannen geloof ik, tenzij men Giel een échte man vindt ;)
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #89 Gepost op: 16 januari 2007, 21:12:34 »
Ik lees hier trouwens wat over met de vuist op tafel slaan en klappen in het gezicht krijgen: ik houd absoluut niet van agressie, dus dat mag mijn echte man niet doen van mij.
Doet meneer dat wel dan volgen er een paar strategisch geplaatste moves die ik van Oprah heb geleerd, waar nodig gecombineerd met wat Krav Maga en een directe beeindiging van de relatie  :puh2:.


Wie vinden de echte mannen-dames hier nu voorbeelden van echte mannen?

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #90 Gepost op: 16 januari 2007, 23:12:01 »
Iemand als Ty (Pennington?) van extreme home makeover, ik en al mijn vriendinnetjes zijn dol op dat programma, vooral als het wordt opgenomen in warme staten  ;)

 :pukey:
Die gast is zooo low culture. Ieks.
,,,,فلافل

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #91 Gepost op: 16 januari 2007, 23:56:21 »
Nouja, wat hebben jullie hebben toch tegen hem?

Hij heeft een hamer, hij slaakt oerkreten en hij ziet er goed uit als ie zijn shirt uit doet, da's toch een geweldige vent?
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #92 Gepost op: 17 januari 2007, 08:48:00 »
Maar dat verandert toch niks aan dat afschuwelijke hoofd, dat aanstelligere gedrag en dat geschreeuw van hem?

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #93 Gepost op: 17 januari 2007, 09:27:35 »
Ik ken 'm niet. Nou ja wat ik wel weet: bijna niemand die ik ken is geëindigd met de ideale man. Maar ik ben heel blij met degene die ik nu heb, hij voldoet wel voor 80%, en dat is de hoogste score die iemand ooit heeft gehaald. (en dat terwijl ik ca. 10 jaar geleden z'n bloed nog wel kon drinken, dus het zegt allemaal niksinaksie)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #94 Gepost op: 17 januari 2007, 09:44:25 »
Ik ken 'm niet. Nou ja wat ik wel weet: bijna niemand die ik ken is geëindigd met de ideale man. Maar ik ben heel blij met degene die ik nu heb, hij voldoet wel voor 80%,
Je gaat me niet vertellen dat je een scorelijst hebt?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #95 Gepost op: 17 januari 2007, 09:48:03 »
Ik heb wel eens lijsten gezien van vrouwen met tientallen punten waaraan hun partner zou moeten voldoen. Als een man zo'n lijst maakt is het een stuk korter, vermoed ik.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #96 Gepost op: 17 januari 2007, 09:49:35 »
Geef eens een voorbeeld... :puh2:
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #97 Gepost op: 17 januari 2007, 10:24:29 »
De lange lijsten van vrouwen die ik gezien heb, heb ik niet onthouden. Maar Aiko heeft op het forum wel eens een wensenlijstje gepost, die was niet zo erg lang. Wellicht had ie een paar dingen weggelaten, maar vast niet veel.

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #98 Gepost op: 17 januari 2007, 10:44:33 »
Ik ken 'm niet. Nou ja wat ik wel weet: bijna niemand die ik ken is geëindigd met de ideale man. Maar ik ben heel blij met degene die ik nu heb, hij voldoet wel voor 80%,
Je gaat me niet vertellen dat je een scorelijst hebt?

Ja tuurlijk. In Excel, met grafiekjes en zo. Van alle (ex)partners op rij, en potentiële ook. Wil je jouw score weten?

Harry

Re:Vegetariër (m/v)
« Reactie #99 Gepost op: 17 januari 2007, 10:57:04 »
Deze draad is verworden tot een (vlees)keuring van mannen door Vega-vrouwen, bah. ;) Eh, ik bedoel boe.
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2007, 10:58:13 door Meneer de Uil »