Vegatopia Forum

Bio producten in bedrijfskantine, wie heeft tips?

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mm

Bio producten in bedrijfskantine, wie heeft tips?
« Gepost op: 08 januari 2007, 22:51:31 »
Ik werk in de kantine van een bedrijf met 300 werknemers.
we willen overstappen op biologisch. wie kent een groothandel die biologische producten levert?
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2007, 22:00:33 door Sander »

Aiko

Re:overstappen op bio producten in bedrijfskantine?
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2007, 22:56:58 »
Hier [voor jou 'daar', denk ik] in Den Haag is elke woensdagmiddag op het Spui een biologische markt. Wat je zou kunnen doen is daar eens vragen wie leveranciers zijn van de producten. Als het niet onhandig ver weg is voor jou.

Het is natuurlijk afhankelijk wat je wil aanbieden in je bedrijfskantine, fruit dat biologisch is, of ook complete gerechten? Er is een kraam met allerlei graansoorten, die met grote zakken daar komen aanzetten om te verkopen. Dan kun je daar gerechten mee maken. Doen zij de levering niet, dan hun leverancier wel. Kwestie van vragen. Verder zijn er meerdere groentekramen en een biologische slager voor al uw dood beest.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:overstappen op bio producten in bedrijfskantine?
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2007, 22:58:33 »
Ik werk in de kantine van een bedrijf met 300 werknemers.
we willen overstappen op biologisch. wie kent een groothandel die biologische producten levert?

wellicht contact opnemen met de nieuwe band of een biologisch restaurant vragen naar hun leveranciers. odin misschien voor fruit en groente? of natudis?
Za Zemiata!

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:bio producten in bedrijfskantine, wie heeft tips?
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2007, 23:00:51 »
Ik werk in de kantine van een bedrijf met 300 werknemers.
we willen overstappen op biologisch. wie kent een groothandel die biologische producten levert?
Wat goed!
Ik denk dat Platform Biologica http://www.biologica.nl/organisatie/ je wel verder kan helpen.
Natudis (www.natudis.nl) en Udea (www.udea.nl) zijn grote bio-groothandels, maar dat zijn meer groothandels voor aan winkels denk ik.
« Laatst bewerkt op: 08 januari 2007, 23:01:12 door Selly »
,,,,فلافل

biokantine

Re: Bio producten in bedrijfskantine, wie heeft tips?
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2007, 12:04:44 »
Kijk eens op BioKan.nl
We zijn net begonnen als biologische kantine cateraar en leveren momenteel vooral aan scholen. En wij zijn druk bezig met uitbreiden van onze bezigheden.

Groet,

BioKan.nl


Edit J@n:
S.v.p. geen telefoonnummers.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2007, 04:53:23 door J@n »