Ik ben blij te horen dat je er niet veel last van hebt als je 'lactose-intolerant' bent, want het zou kunnen dat ik in een noodgeval iets vegetarisch moet eten i.p.v. veganistisch.
Het is misschien voor de hand liggend om te denken dat ik geen 'allochtone' eigenschap wil, omdat ik mij schaam voor mijn gedeeltelijk buitenlandse afkomst, maar zo ligt het niet. Als een transseksueel zich tot vrouw wil laten ombouwen, is zij toch ook geen mannenhater? Het gaat erom dat ze haar lichaam niet bij haar identiteit vindt passen. Dat heb zelf heel sterk met mijn buitenlandse voorkomen (niet dat het zo erg is dat ik mij ooit zou laten verbouwen, maar kleinigheden probeer ik wel uit te bannen) Er is trouwens wel eens iemand geweest die mij vroeg of ik lactose-intolerant was, maar hij dacht dat het iets met 'ras' te maken had. Ik heb hem toen even uitgelegd wat moonflower ook heeft verteld. Maar goed, ik kan ook gewoon zeggen dat ik lactose-intolerant ben geworden door mijn veganisme en het hele allochtonengedoe gewoon achter me laten.