Vegatopia Forum

Poll

Poets jij je tanden onder de douche?

Ja
24 (42.1%)
Ja, maar met de kraan dicht.
0 (0%)
Nee
30 (52.6%)
Je brengt me op een idee
3 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 24

Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #120 Gepost op: 02 december 2005, 10:48:36 »
Waarom dan de veiligheidsbril?
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #121 Gepost op: 02 december 2005, 10:50:04 »

Tegen de rondvliegende plantenonderdelen als ik de distels met een shrub-cutter aan het bewerken ben, bijvoorbeeld.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #122 Gepost op: 02 december 2005, 10:50:24 »
Volgens mij gaan we nu dingen te weten komen van Gal@ñt waarvan we achteraf zouden willen dat we er niet naar gevraagd hadden...
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #123 Gepost op: 02 december 2005, 10:55:23 »

Maar jij wist toch allang dat ik een Jihad tegen de distels ben begonnen?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #124 Gepost op: 02 december 2005, 10:56:32 »
Maar jij wist toch allang dat ik een Jihad tegen de distels ben begonnen?
Dan mis ik de staven dynamiet in je vrijetijdsoutfit.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #125 Gepost op: 02 december 2005, 10:57:54 »
Je brengt me wel op een idee. :-*
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #126 Gepost op: 02 december 2005, 11:02:51 »

Doet me eraan denken, ik ben mijn gehoorbeschermers vergeten op te noemen bij mijn outfit.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #127 Gepost op: 02 december 2005, 11:50:18 »
Ik heb nog een foto van de meneer gevonden, maar ik ga hem niet plaatsen. Ik wil niet van hem een studieobject maken....
Ik denk dat een bepaalde groep mensen, die erg met moedertje natuur begaan zijn en dus vaak ook vegetariër zijn, ook als reactie zich niks meer van hun eigen uiterlijk gaat aantrekken. Zo van:"ik verzet me tegen de hele cosmetica industrie en zal nóóit meer iets gebruiken wat hier vandaan komt!"
Maar dat is toch jammer? Je kunt toch selectief in je keuze's daarin zijn. Ik koop geen Lóreal, maar wel Body Shop. Dat kan toch ook? Waarom jezelf dan direct jezelf maar zo wegcijferen en verwaarlozen?

Wanneer vind je dat iemand zichzelf verwaarloost? Ik vind uiterlijk gewoon niet zo heel belangrijk, en wil er dus ook niet teveel tijd en geld aan besteden.
Ik koop nauwelijks nieuwe kleren, vind het gewoon overbodig als ik nog goede dingen heb liggen. Ik draag nooit make-up, ben ik te lui voor en ik vind ook niet dat ik er beter door ga uitzien (integendeel).
Ik draag meestal gewoon een band-shirt en een spijkerbroek ofzo (al dan niet versleten), met skate schoenen eronder. Mode kan me totaal gestolen worden, ik vind het het belangrijkste dat kleding lekker zit. In jouw ogen verwaarloos ik me dus of niet?

Edit: bij nader inzien besteed ik wel wat tijd aan mijn uiterlijk, ik epileer mijn wenkbrauwen bijvoorbeeld (niet teveel maar gewoon wel wat) en ik verwijder andere lichaamsbeharing, maar dat is dan ook wel alles.
« Laatst bewerkt op: 02 december 2005, 11:59:24 door Marla »

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.914
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #128 Gepost op: 02 december 2005, 11:52:06 »
Maar helemaal onbelangrijk vind je het niet, getuige je tatoeage, toch?

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #129 Gepost op: 02 december 2005, 11:55:23 »
Maar helemaal onbelangrijk vind je het niet, getuige je tatoeage, toch?
Dat hoeft niet te volgen.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #130 Gepost op: 02 december 2005, 11:56:32 »
Nee ok, daar heb je wel een punt, maar mensen met tattoos kunnen er nog steeds wel onverzorgd uitzien hoor  :D

Kijk, je hebt ook van die mensen die er volgens mij expres zo onverzorgd mogelijk bij lopen. Dat snap ik dan ook weer niet, en ik snap ook niet dat sommige mensen zich vanuit een soort standpunt niet lijken te willen wassen (de zogenaamde crusten bijvoorbeeld). Maar goed, als zij daar gelukkig mee zijn bemoei ik me er verder ook niet mee.
Ik vind het alleen onzin dat je als je geen make-up gebruikt en niet op de hoogte van de laatste mode bent je maar meteen als onverzorgd bestempeld wordt.

Aiko

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #131 Gepost op: 02 december 2005, 12:05:31 »
Ik zit nog eens goed te kijken en ik zie nog iets: op deze foto lijkt de man wel 45. Maar waarschijnlijk als de baard eraf is en het kapsel iets vlotter geknipt is, is hij misschien wel een leuke man van 28!

Hmmm, dus nog steeds een oude kerel...

Nou wil ik toch wel eens een foto van jou in het smoelenboek zien dan hoor!

Waarom denk je dat ik dat zo angstvallig vermijd? ;D


Hup, in het smoelenboek met jou. Vrees niet, ik gooi er bij grote nood wel een mooi verhullend filtertje over het plaatje heen. Of zet een digitale papieren zak op je hoofd.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #132 Gepost op: 02 december 2005, 12:13:01 »
Ik heb nog een foto van de meneer gevonden, maar ik ga hem niet plaatsen. Ik wil niet van hem een studieobject maken....
Ik denk dat een bepaalde groep mensen, die erg met moedertje natuur begaan zijn en dus vaak ook vegetariër zijn, ook als reactie zich niks meer van hun eigen uiterlijk gaat aantrekken. Zo van:"ik verzet me tegen de hele cosmetica industrie en zal nóóit meer iets gebruiken wat hier vandaan komt!"
Maar dat is toch jammer? Je kunt toch selectief in je keuze's daarin zijn. Ik koop geen Lóreal, maar wel Body Shop. Dat kan toch ook? Waarom jezelf dan direct jezelf maar zo wegcijferen en verwaarlozen?

Wanneer vind je dat iemand zichzelf verwaarloost?  In jouw ogen verwaarloos ik me dus of niet?


Ik vind dat iemand zichzelf verwaarloost als je niet naar de kapper gaat, je tanden niet poetst, overbeharing niet verwijdert (ja ja, daar verschillende de meningen ook weer over, ik weet het) in kleding met gaten loopt/kleding waar het model uit is/vieze kleding draagt, niet goed voor je huid zorgt (dus bv geen creme gebruiken/niet wassen) en qua voeding niet goed eet.
Als ik lees hoe jij jezelf verzorgt zal je mij niet horen zeggen dat ik vind dat jij je verwaarloosd. Nee dus.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #133 Gepost op: 02 december 2005, 12:14:24 »
Citaat
Hmmm, dus nog steeds een oude kerel...

Vind ik niet hoor. Ik vind mijn vriend aantrekkelijker op deze leeftijd dan 4 jaar geleden ;D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #134 Gepost op: 02 december 2005, 13:33:39 »
Zodat ze nog een rij hebben om stof te vergaren?

Oh! Dàt is vals!  :)

 :devil:
Ik heb trouwens wel eens wat van die producten gekocht. Weleda en Dr. Haushka zijn goede merken, maar wel peperduur.
Er wordt ook een hoop verkocht wat puur troep is voor je gezicht, door de verkeerde alcohol die er in zit bijvoorbeeld. Ook stoppen ze er graag irriterende plantenolieen in. Veel mensen denken dat als het maar natuurlijk is, dan is het wel goed.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #135 Gepost op: 02 december 2005, 13:55:16 »
overbeharing niet verwijdert (ja ja, daar verschillende de meningen ook weer over
M.i. beter gezegd: de meningen verschillen over wat overbeharing is. Nog niet zo heel lang geleden was dat niet zo snel het geval: maar oor- en neusharen en heel harige vrouwenbenen, of een harige mannenrug werden al heel lang niet algemeen gewaardeerd. Er zit een voortschrijdende schaal in en ik vind het zelf nu wel heel erg doorslaan. Mannen met een mooie borstbeharing die het etiket "griezel" krijgen en zo...dat vind ik weer een rare uitwas.
Het zou mij ook helemaal niet verbazen als dat proces goeddeels wordt gestuurd door industrieen en drogisterijenketens.
de tuin: dat ben ik

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #136 Gepost op: 02 december 2005, 14:02:31 »
Het zou mij ook helemaal niet verbazen als dat proces goeddeels wordt gestuurd door industrieen en drogisterijenketens.

Nooit gemerkt hoe subtiel de reclames voor ontharingsmiddelen en voor haargroeimiddelen worden afgewisseld?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Annelies

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #137 Gepost op: 02 december 2005, 22:56:49 »
vind jij dan dat meisjes en vrouwen make-up moeten dragen? ???
Nee, natuurlijk niet. Dat moet ieder voor zich weten. Ik bedoelde te zeggen dat meiden die veel make-up dragen, er vaak niet zo geweldig uitzien  :)

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #138 Gepost op: 03 december 2005, 11:23:42 »
ok, dan had ik t gewoon fout begrepen :-[
Za Zemiata!

MetalVeg

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #139 Gepost op: 03 december 2005, 18:39:00 »
Ik vind absoluut niet dat Veg* people er per definitie ongezond/onverzorgd uit zien.

Ok, er zijn wel vaak ruizelige hippies en zo maar ik ken ook genoeg veggie mensen die er heel modieus bij lopen. Zelf ben ik een metalhead en ik geef jack-shit om trends dus ik loop er vaak ouderwets of niet modieus bij, meestal met bandshirts. Maar wel heb ik mijn pesoonlijke hygiene op orde, vind ik belangrijk. Zolang mijn uiterlijk / image geen dierenleed vertegenwoordigd maakt het me niets uit...dus geen leer, dierproefvrije verzorgingsproducten, geen zijden hemden/dassen, etc.
Op mijn werk draag ik wel nette kleding (pak/stropdas e.d.).

Ik zie er denk ik wel ongezond uit.... ik werk veel en heb altijd slaapgebrek, drink veel en rook veel.
Dus carni ppl die me zien zullen ongetwwijfeld vaker denken dat ik er grauw uitzie omdat ik veg ben. Whatever.