Ten eerste, alsof mij mijn aantal posts wat kan schelen.
Maar ik vind het leuk dat je al mijn 1852 andere berichten ook gelezen hebt om je een oordeel over mijn blijkbaar inhoudsloze posts te vormen. Ten tweede, het is niet echt netjes om een bericht te gaan veranderen waar iemand al op geantwoord heeft. Ten derde leek het antwoord me zo overduidelijk dat het geen verdere uitleg behoefde en interpreteerde ik je vraag eerder als sarcastisch.
Om de vragen die je later hebt toegevoegd ook nog even te beantwoorden: ik heb geen bron, daarom staat er ook 'volgens mij'.
Het lijkt mij zeker geen 'overbodig vermoeden.' Het is niet alsof er de laatste tijd in Nederland heel enthousiast wordt gereageerd op het woord 'moslim'. Daarom denk ik dat het onverdoofd slachten weer een makkelijke stok is om mee te slaan. De meeste mensen interesseert het namelijk geen fluit hoe er met hun stukje vlees omgegaan werd toen het nog een dier was. Maar nu het opeens om vlees voor
moslims gaat, staat iedereen op zijn achterste benen. Lekker makkelijk.
Dit is misschien geen politiek forum, maar daarom mag ik het daar nog best over hebben als ik daar reden toe zie. De moderaters hebben mijn post immers nog niet weggehaald, wel?
En waarom begin jij dan opeens wel over de PvdD als je vindt dat je het hier niet over politiek mag hebben? En waarom zou je trouwens geen vraagtekens mogen zetten bij de PvdD?