Vegatopia Forum

Vleesvervangers

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Vivera producten
« Reactie #160 Gepost op: 13 september 2013, 15:31:15 »
Hier ook niet bij Hoogvliet of andere supermarkten jammer genoeg. Maar ik kwam bij de Jumbo diepgevroren Vivera dingen tegen, ik wist niet dat ze die ook hadden. Ben benieuwd, deze mee genomen om mee te beginnen.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #161 Gepost op: 13 september 2013, 15:59:59 »
Ik was bij weer een andere hoogvliet,  en daar hadden ze de spiesjes en de nuggets.  Vanavond de spiesjes uitproberen. 

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re:Vivera producten
« Reactie #162 Gepost op: 13 september 2013, 16:31:37 »
Ik heb hier geďnformeerd bij de Plus. Volgens de medewerker stond het nog niet in de lijst bij de te bestellen producten bij het hoofdkantoor. Hij kon er ook niks over vinden.

Is het ergens anders wel al in een Plus gesignaleerd?

Ik weet niet precies waar het dan aan ligt dan het nog niet besteld kan worden. Mijn hoop is dan maar gevestigd op Dirk van de Broek, die zou het volgende week ook moeten hebben las ik hier.

Gisteren trouwens bij Jumbo geweest en ook daar lag het nog niet.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #163 Gepost op: 13 september 2013, 16:34:44 »
Nee de jumbo staat ook nog niet op het lijstje van winkels waar ze het zouden moeten hebben. Ik hoop dat het er wel nog komt!

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re:Vivera producten
« Reactie #164 Gepost op: 13 september 2013, 16:40:48 »
Nee niet bij het lijstje op Vegatopia, maar ze verkopen wel Vivera producten bij Jumbo, dus hoopte daar iets te vinden.

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #165 Gepost op: 14 september 2013, 14:04:00 »
Ik vond de spiesjes erg lekker, ga ik echt vaker kopen.

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re:Vivera producten
« Reactie #166 Gepost op: 14 september 2013, 15:01:32 »
Ik word wel razendnieuwsgierig na zoveel positieve reacties.

Ik zag trouwens nu pas dat in het blad Boodschappen (van de Plus) een 2-pagina's grote advertentie van de nieuwe Vivera producten staat. Jammer dat ik dat gisteren niet wist, want dan had ik ze er meteen mee om de oren kunnen slaan. Die medewerker heeft toch echt niet goed gekeken denk ik.

Ik ga donderdag maar eens bij Dirk vd Broek naar binnen. Vanaf donderdag zou het daar ook in de schappen liggen.

Re:Vivera producten
« Reactie #167 Gepost op: 14 september 2013, 15:49:58 »
 Ik vind de schnitzels het allerlekkerst van vivera,  maar goodbite  is nog iets lekkerder.

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re:Vivera producten
« Reactie #168 Gepost op: 22 september 2013, 12:40:35 »
Afgelopen vrijdag had onze Plus het nog steeds niet, maar het reclamefoldertje ziet er veelbelovend uit. Vivera is volgende week in de aanbieding voor 1,99 euro en er staat ook een plaatje bij van de nieuwe nuggets van Vivera WeloveNature.

Re:Vivera producten
« Reactie #169 Gepost op: 26 september 2013, 20:59:05 »
Ik was vandaag toevallig in de buurt van een Plus (in Duivendrecht). Er waren prijskaartjes voor de stukjes, spiesjes en nuggets, maar behalve twee pakjes nuggets was alles uitverkocht, misschien omdat het in de aanbieding was. Vanavond aten we de nuggets met een maiskolf en zoete aardappel-appel puree. De textuur van de nuggets vond ik erg lekker, knapperig van buiten, chewy van binnen. De smaak vond ik een beetje saai, maar dat was snel opgelost met een beetje sriracha saus.
Kom eens kijken op Vegetus.nl

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Vivera producten
« Reactie #170 Gepost op: 27 september 2013, 10:02:49 »
Gisteren lagen drie soorten in de Plus te Gouda! ;D
Dus we hebben alles op 1 pakje nuggets na gekocht.
Gisteren direct al de stukjes geprobeerd met gember, rode peper, knoflook, peultjes, aubergine, woknoedels en koriander. Heerlijk! ;D
Wat mij betreft mag dit product blijven.
Groetjes, Antje

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #171 Gepost op: 27 september 2013, 10:04:08 »
Ik was vandaag toevallig in de buurt van een Plus (in Duivendrecht). Er waren prijskaartjes voor de stukjes, spiesjes en nuggets, maar behalve twee pakjes nuggets was alles uitverkocht, misschien omdat het in de aanbieding was. Vanavond aten we de nuggets met een maiskolf en zoete aardappel-appel puree. De textuur van de nuggets vond ik erg lekker, knapperig van buiten, chewy van binnen. De smaak vond ik een beetje saai, maar dat was snel opgelost met een beetje sriracha saus.

Oh nee, dat is de Plus waar ik mijn hoop op had gevestigd. Hopelijk hebben ze het morgen weer aangevuld!

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #172 Gepost op: 27 september 2013, 11:31:05 »
Ik heb vandaag de spiesjes gekocht (Plus in Abcoude) en geprobeerd en ze waren heerlijk. De nuggets waren daar helaas uitverkocht. Ik wou alleen dat deze producten in mijn eigen supermarkt lag.

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Vivera producten
« Reactie #173 Gepost op: 27 september 2013, 13:28:04 »
Bij Plus kun je om een bon vragen. Vivera is nu 1,99 per pakje dus misschien daarom uitverkocht.
Groetjes, Antje

Re:Vivera producten
« Reactie #174 Gepost op: 27 september 2013, 13:43:46 »
Ik was vandaag toevallig in de buurt van een Plus (in Duivendrecht). Er waren prijskaartjes voor de stukjes, spiesjes en nuggets, maar behalve twee pakjes nuggets was alles uitverkocht, misschien omdat het in de aanbieding was. Vanavond aten we de nuggets met een maiskolf en zoete aardappel-appel puree. De textuur van de nuggets vond ik erg lekker, knapperig van buiten, chewy van binnen. De smaak vond ik een beetje saai, maar dat was snel opgelost met een beetje sriracha saus.

Oh nee, dat is de Plus waar ik mijn hoop op had gevestigd. Hopelijk hebben ze het morgen weer aangevuld!
Ik hoop het ook voor je!

Ik was vanmorgen trouwens bij 'onze' Dirk en het centrum van Zaandam, en die verkopen ze nu ook. :cheer: Er stonden nog geen prijsstickers bij, dus ze liggen er waarschijnlijk nog maar net. Deze Dirk is vaak nogal slordig met het aanbod vleesvervangers, dus ik was blij verrast.
Kom eens kijken op Vegetus.nl

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Vivera producten
« Reactie #175 Gepost op: 30 september 2013, 09:36:39 »
Moeilijk te vinden zeg, maar de Coop in een zijstraat van de Ferdinand Bolstraat en de Dirk aan het Marie Heinekenplein hadden nog net 3 bakjes liggen op zaterdag in Amsterdam. Ben benieuwd!
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re:Vivera producten
« Reactie #176 Gepost op: 30 september 2013, 15:00:08 »
Vandaag bij de Dirk in Almere geweest en daar lagen nu de nuggets en de stukjes.  :cheer: Gelijk van beide 3 bakjes ingeslagen. Ik ben heel benieuwd. :vork:

De Plus heeft bij mij helemaal afgedaan. Ik heb een week geleden een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor over het nieuwe product, maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen. :nopompom: Het was al niet mijn favoriete winkel en ik ben blij dat het nieuwe product nu in ieder geval bij andere winkels in Almere verkrijgbaar is.

Edit: Ik zie net in mijn mailbox in de nieuwsbrief van Plus dat Plus verkozen is tot klantvriendelijkste bedrijf. Nou dat maken ze toch echt niet waar wat mij betreft.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2013, 15:41:11 door Monica »

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #177 Gepost op: 30 september 2013, 18:54:15 »
Ik at vandaag de nuggets bij stamppot andijvie en vond de textuur wel ok maar de smaak heel erg saai, wat Cornelie ook al eerder meldde dus. Ik kocht ze bij de Emté waar ik vrijwel nooit kom en ik weet ook niet of ik ze gauw weer zou kopen. Ik heb de spiesjes ook liggen: later deze week maar iets met saus verzinnen.  :)

Offline Marthe

  • ***
  • 274
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #178 Gepost op: 30 september 2013, 20:39:23 »
Ik at vorige week de nuggets (gevonden bij Dirk aan het Bos en Lommerplein; ik zag alleen de nuggets liggen).
Vond de structuur erg lekker, ga ik zeker nog vaker eten.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Vivera producten
« Reactie #179 Gepost op: 30 september 2013, 20:43:57 »
Zitten jullie nuggets ook niet zo lekker in hun jasje of heb ik gewoon een stumperbakje gescoord? De paneerlaag dekt niet zo best.
Sin chile, no tiene chiste!