Vegatopia Forum

Vleesvervangers

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Marthe

  • ***
  • 274
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #140 Gepost op: 23 augustus 2013, 09:23:36 »
Volgens mij komt die MC2burger toch pas over een tijdje bij de Hema? Of zouden ze hem nu al hebben?

Bij sommige vestigingen (Groningen, Nijmegen en nog een paar, maar Amsterdam nog niet, helaas) hebben ze hem nu al, in heel Nederland geloof ik vanaf oktober.

Offline jol

  • *****
  • 2.653
Re:Vivera producten
« Reactie #141 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:07:07 »
Hij stond voor een aantal vestigingen voor vorige week al aangekondigd, ook Rotterdam centrum (speciaal geverifieerd) maar dan moet iemand op het filiaal wel weten dat ze besteld kunnen/moeten worden!

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re:Vivera producten
« Reactie #142 Gepost op: 27 augustus 2013, 23:19:01 »
Nou hier nog steeds niks bij de Plus. De Plus hier is sowieso al een prutwinkel. Iedere keer weer denk ik, waarom kom ik nog hier, want ze hebben nooit wat je zoekt.

Offline jol

  • *****
  • 2.653
Re:Vivera producten
« Reactie #143 Gepost op: 28 augustus 2013, 08:45:10 »
Nou hier nog steeds niks bij de Plus. De Plus hier is sowieso al een prutwinkel. Iedere keer weer denk ik, waarom kom ik nog hier, want ze hebben nooit wat je zoekt.

Heee, herkenbaar, precies zo bij 'onze' Plus.

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #144 Gepost op: 28 augustus 2013, 10:15:55 »
Hier bij de hoogvliet ook nog niks hoor.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #145 Gepost op: 28 augustus 2013, 12:43:36 »
Ik was speciaal naar Duivendrecht gegaan voor de Plus maar helaas, daar ook nog niks :(

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vivera producten
« Reactie #146 Gepost op: 28 augustus 2013, 14:22:44 »
HA, ik kreeg net alle die de soorten thuisbezorgd. Morgen proeven.
,,,,فلافل

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Vivera producten
« Reactie #147 Gepost op: 28 augustus 2013, 18:16:41 »
Nou hier nog steeds niks bij de Plus. De Plus hier is sowieso al een prutwinkel. Iedere keer weer denk ik, waarom kom ik nog hier, want ze hebben nooit wat je zoekt.
Heee, herkenbaar, precies zo bij 'onze' Plus.
Hier geen nieuwe Vivera's bij Plus en dezelfde herkenbaarheid. Maar de Plus zit wel het meest dichtbij ons huis.
Groetjes, Antje

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #148 Gepost op: 29 augustus 2013, 09:13:02 »
Blijkbaar heeft Vivera ook (nieuwe?) diepvriesproducten: http://www.vivera.com/producten/diepvries-producten/

Offline Sam

  • ******
  • 7.148
Re:Vivera producten
« Reactie #149 Gepost op: 29 augustus 2013, 09:37:28 »
Blijkbaar heeft Vivera ook (nieuwe?) diepvriesproducten: http://www.vivera.com/producten/diepvries-producten/
Kroketten, kroketten  :hungry:
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Re:Vivera producten
« Reactie #150 Gepost op: 29 augustus 2013, 11:42:10 »
Blijkbaar heeft Vivera ook (nieuwe?) diepvriesproducten: http://www.vivera.com/producten/diepvries-producten/
Kroketten, kroketten  :hungry:
Ze hadden eerder ook al kroketten voor de gewone koeling. Ik vraag me af of dit dezelfde zijn. Diepvries is wel véél handiger, want die uit de koeling waren zo slap dat het een hele opgave was om ze heel thuis te krijgen. Als je wel eens geprobeerd hebt om wanhopig een gescheurde kroket te frituren weet je dat dat niet fijn is.
Kom eens kijken op Vegetus.nl

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #151 Gepost op: 29 augustus 2013, 15:08:26 »
Ik heb de groenteballetjes geprobeerd,  maar die zijn wat flauw vind ik.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vivera producten
« Reactie #152 Gepost op: 30 augustus 2013, 21:13:52 »
Ik heb een lijstje met supers die ze zouden moeten hebben, maar volgens mij zijn dat geen filiaalnamen, maar namen van ketens, maar zal die van t weekend toch posten.
Ik hoorde van de Viverameneer dat ze her en der ook meteen binnen een paar uur op zijn en ook dat sommige winkels pas a.s. maandag beginnen.

Ik at gisteren de roerbakstukjes en die waren lekker, wel een beetje alternatief van smaak, maar leuk, het zijn stukjes in een soort laagjes, en die bak je knapperig, iets heel anders dan andere vleesvervangers.
,,,,فلافل

Re:Vivera producten
« Reactie #153 Gepost op: 10 september 2013, 16:22:45 »
Vandaag bij Hoogvliet amersfoort geweest. Zij hebben de nuggets en stukjes van lupine.
Helaas was het vak van de stukjes leeg :-[
Heb twee verpakkingen van de nuggets meegenomen en ga deze vd week eens proberen

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #154 Gepost op: 11 september 2013, 07:41:54 »
Bij 'mijn' Hoogvliet nog steeds geen spoor van de nieuwe producten, jammer.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vivera producten
« Reactie #155 Gepost op: 11 september 2013, 10:44:03 »
Misschien vragen of ze ze willen bestellen?
Ze zouden moeten liggen bij: Plus, Hoogvliet, MCD, Poiesz, Coop, Deen en C1000 en binnenkort bij Dirk vd Broek en Dekamarkt (wk 38), Vomar (wk 40) en Jan Linders (wk 37).

Zie ook mijn ervaringen ermee hier: http://www.vegatopia.com/vega/producten/vegaburgers-en-zo/12416-nieuw-lupineproducten-van-vivera
,,,,فلافل

Offline jol

  • *****
  • 2.653
Re:Vivera producten
« Reactie #156 Gepost op: 11 september 2013, 11:41:20 »
Wat fijn dat die stukjes geen kip of ander dier nadoen want dat hoeft voor mij echt niet. Ik ga maar eens vragen of 'onze' Plus ze voor me kan bestellen want ik wil ze ook graag eens proberen.

Re:Vivera producten
« Reactie #157 Gepost op: 11 september 2013, 19:33:20 »
de nuggets vandaag gegeten.
ik vond ze erg smaakvol en lekker, vond het jammer dat het zo snel op was. Voor 2 pers is het net te weinig

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Vivera producten
« Reactie #158 Gepost op: 11 september 2013, 22:56:36 »
Wij kochten vorige week vrijdag diepvries Vivera kroketten bij Hoogvliet (Utrecht Lunetten). Ik wist niet dat ze nieuw waren, ook al had ik ze nog nooit gezien. Meestal loop ik zo langs de diepvries producten.. Ik kan me de smaak van een kroket compleet niet meer herinneren, dus ik kan er geen goed vergelijkend-met-vlees oordeel over geven.

De We-love-nature lijn van Vivera ligt hier, ondanks elke week (is nu 3 keer) vragen, nog steeds niet bij Plus..
Groetjes, Antje

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #159 Gepost op: 12 september 2013, 09:11:40 »
Ik heb het ook al diverse malen gevraagd bij Hoogvliet, maar niks hoor. Gisteren was ik toevallig bij een andere, grotere vestiging van Hoogvliet, maar ook daar waren ze nergens te bekennen.