Vegatopia Forum

La Place (V&D)

Offline Laurita_27

• 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:La Place (V&D)
« Reactie #40 Gepost op: 14 oktober 2009, 16:22:28 »
Lekker vaag nietszeggend management antwoord waar je helemaal niks mee kan.

Handig.

Ja, hahaha! Dat dacht ik bij de eerste zin ook al. Bla bla bla...bla.....bla :yawnee:

Als ze er nou aan hadden toegevoegd:"als een blijk van waardering ontvangt u hierbij een dinercheque van 25,00 euro" ;D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 15 oktober 2009, 15:42:55 »
Wij zijn laatst La Place in Amsterdam binnen gegaan, en gelijk weer naar buiten. Het is geen leuke eetgelegenheid voor ons.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline veggiesara

• 225
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
« Reactie #42 Gepost op: 08 november 2009, 10:38:31 »
Oh, ik ben onlangs nog in die van Maastricht geweest... Vind dat ze er heerlijke margherita hebben ;)

« Reactie #43 Gepost op: 06 januari 2010, 14:12:50 »
Volgens mij hebben ze bij Ikea wel een vega-alternatief? Lijkt me toch soortgelijk concept?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #44 Gepost op: 06 januari 2010, 17:25:57 »
Volgens mij hebben ze bij Ikea wel een vega-alternatief?

Ja, zie het Ikea draadje http://www.vegatopia.com/smf/index.php/topic,6114.0.html  :)
,,,,فلافل

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #45 Gepost op: 06 januari 2010, 22:44:10 »
Ik vind het prima om er een broodje te eten. Van de week een broodje met pesto, gegrilde groente en feta. Erbij verse muntthee.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Lovelocker

• Geitenwollen Sock
  • 7.755
« Reactie #46 Gepost op: 07 januari 2010, 13:02:15 »
Dat hoort tot de Kleine Genoegens, maar dan wel met hoofdletters: bovenin de V & D van Haarlem over de stad uitkijken en zoiets als jij beschrijft. Het moet nu een extra genot zijn, met al die sneeuw....hmmm....wie weet, nog 2 avonddiensten en dan heb ik 9 hele dagen vrij, joepie de poepie. Ik vrees dat ik qua ambiance met weinig genoegen neem...ik voel mij nogal snel opgeprikt. Daar kijk ik bijna alleen over Haarlem uit en bomt het al helemaal niet.
« Laatst bewerkt op: 07 januari 2010, 13:05:46 door Lovelocker »
de tuin: dat ben ik

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #47 Gepost op: 08 januari 2010, 13:19:41 »
Gisteren bij La Place in Hoorn gegeten. Een focacia (?spelling) met champignon omelet.
Boven op de focacia hadden ze een plak tomaat gelegd waardoor het broodje heel week en drabbig was, heb dat hele stuk er maar uitgesneden, maar verder was het wel lekker.

Offline Brent

• 600
« Reactie #48 Gepost op: 09 januari 2010, 14:06:17 »
Gisteren bij La Place in Hoorn gegeten. Een focacia (?spelling) met champignon omelet.
Boven op de focacia hadden ze een plak tomaat gelegd waardoor het broodje heel week en drabbig was, heb dat hele stuk er maar uitgesneden, maar verder was het wel lekker.

Ik heb hetzelfde gisteren bij Laplace in Maastricht hetzelfde gegeten. Bij mij geen schijfje tomaat maar één of andere dressing die hetzelfde resultaat had:
Een vies, wak broodje.

Offline IneN

• 873
« Reactie #49 Gepost op: 24 januari 2010, 20:20:59 »
Ik heb de wok al een paar keertjes gegeten in de V&D in Maastricht. Volgens mij is de saus die ze eronder doen niet altijd vegetarisch, maar dat weet ik niet zeker. Soms denk ik het aan de smaak te ontdekken, maar ik vergeet het steeds te vragen/te gaan kijken. Als je er uitdrukkelijk bij zegt dat je vegetariër ben, of zo heb ik dat toch ervaren, wassen (lees: vegen) ze de pan even uit vóor ze aan de vegetarische wok beginnen.

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #50 Gepost op: 24 januari 2010, 23:04:53 »
de currypasta die ze gebruiken is niet vega (hadden we geloof ik al eens geconcludeerd) dus die is sowieso geen optie. Die zelf samen te stellen salades vind ik altijd erg lekker  ;)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #51 Gepost op: 25 maart 2010, 22:00:43 »
In Nijmegen: wat een trieste bende. De boel wordt er verbouwd, dus ik spreek bij deze de hoop uit dat het alleen maar beter kan worden.

Het broodje met geitenkaas: dressing was er helemaal doorheen gelopen. En misschien is koffie na geitenkaas gewoon een slecht plan, maar die latte macchiato was niet te zuipen (volgens twee personen in de bediening was het 'latte maggiatow'). De kassadame had bij een ieder die afrekende wel wat te zeuren of kon niet vinden wat het kostte.

Mijn gedachte "Je weet wat je krijgt en het is prima" ging hier niet op. Toen ik later langs De Plak liep, had ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet daar een broodje was gaan eten.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #52 Gepost op: 30 januari 2012, 12:26:32 »
Weer eens bij La Place binnen gelopen ivm kou en kortingsbonnetjes. Beetje onaardig personeel en voor de smaak van het eten ook niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer, doorgaans zijn appelbollen toch wel een makkelijke score op mijn ranglijstje...
Sin chile, no tiene chiste!