Ik pel tegenwoordig de kolen (dus ik pel eraf wat ik nodig heb, en snij ze niet aan), en dat bevalt me ook heel goed, de kolen blijven dan nog langer goed.
Op expeditie geweest bij de superstore van wah nam hong in Duivendrecht. Daar komen vast fijne kookgebeurtenissen van.
Werk jij niet meer bij mij om de hoek, of heb jij een ruim begrip van "loopafstand".
Bij die in Delft kan je in ieder geval gewoon naar binnen, kan me niet herinneren daar ooit een iets van pasjes gezien te hebben?
Citaat van: meisbaer op 07 april 2013, 11:58:28Bij die in Delft kan je in ieder geval gewoon naar binnen, kan me niet herinneren daar ooit een iets van pasjes gezien te hebben?Ja bij Oriental op de Nieuwmarkt in Amsterdam ook, maar deze specifieke zit op een industrieterrein, volgens mij mag je vanwege omgevingsvergunningen daar eigenlijk niet als gewone winkel zitten, vandaar dus de schijn met pasjes/ of geen schijn als dat tegenwoordig wordt gehandhaafd.Of zit 'ie in Delft ook op een industrieterrein?
In Duiven is het ook op een industrieterrein, en ook met pasjes.
Afgelopen zaterdag voor het eerst van jackfruit 'vlees' gemaakt. Stond al lang op de planning maar het kwam er steeds niet van. Het was echt super goed gelukt, heel erg lekker, dus ik ga het zeker vaker gebruiken.
Ongeveer dit recept, alleen dan het origineel, dus zonder bonen. In het kookboek stond dat je jonge groene jackfruit uit blik moest hebben, dus die heb ik gebruikt. Gekocht bij die grote toko bij de Makro, maar volgens mij heb ik het ook wel eens in kleinere toko's zien staan. Het is belangrijk dat je de jonge jackfruit gebruikt, anders is het te zoet.