Vegatopia Forum

Goodbite

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #80 Gepost op: 13 april 2006, 11:40:09 »
Waar zijn ze tegenwoordig nog te vinden?
Kon laatst een pakje meenemen bij de Super de Boer in Hilversum, maar die in Bussum (nu Vomar trouwens) had het dan weer niet ???
Sin chile, no tiene chiste!

blazerparts

Re:Good Bite kroketten
« Reactie #81 Gepost op: 13 april 2006, 12:29:08 »
Bij alle Super de boer vestigingen zijn ze sowieso op bestelling leverbaar.  ;DIk heb ze gehaald in woerden en daar hebben ze alleen maar de kroketten maar waren bereid om het gehele assortiment van Good Bite te leveren. Maar ik wacht nu ff met bestellen, kijken wat er imme kroketje zat..... ???

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #82 Gepost op: 13 april 2006, 13:20:38 »
Die draderige stukken zitten er altijd in. Lijkt me niet dat ze altijd per ongeluk vlees in hun vegakroketten stoppen, dus ik denk dat het gewoon een probeerseltje is om de kroketten zo veel mogelijk qua structuur op vleeskroketten te laten lijken.

Ik vind ze wel lekker. Heb geloof ik nog bitterballen in de diepvries!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #83 Gepost op: 13 april 2006, 14:24:46 »
Ja, die bitterballen waren favoriet ;D

Te bestellen? Jeuj :D
Sin chile, no tiene chiste!

blazerparts

Re:Goodbite
« Reactie #84 Gepost op: 13 april 2006, 17:56:11 »
Wauw,  :o ik heb vandaag al antwoord gekregen van Goodbite, goeie service!! :D Ik ben blij om te lezen dat dit product strikt vegetarisch is!! Ik plaats hun antwoord hieronder aan en hoop nog meer forummers gerust gesteld te hebben.....

Geachte J. van der Heiden,

Het stukje dat "verdacht veel op vlees lijkt", is getextureerd tarwe en erwten eiwit. Uw reactie is niet zo vreemd, wij ontvangen een dergelijke reactie bijna wekelijks. Alle ingrediënten in de GoodBite kroket zijn plantaardig. Er wordt ook geen melk en kippeneieiwit gebruikt (wat overigens niet voor alle GoodBite producten het geval is). De GoodBite krpket is dus ook geschikt voor veganisten.

Ik hoop uw vraag voldoende te hebben beantwoord. Hebt u nog vragen neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
H.S.

« Laatst bewerkt op: 15 april 2006, 08:15:18 door Sander »

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Goodbite
« Reactie #85 Gepost op: 13 april 2006, 20:47:41 »
Dat is wat, maak je iets stict vegetarisch en krijg je elke week brieven en mails dat het te echt lijkt. :heehee:
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

blazerparts

Re:Goodbite
« Reactie #86 Gepost op: 13 april 2006, 21:15:20 »
Ongelofelijk, ik heb Goodbite vandaag nog even laten weten dat ik hun antwoord hier op het forum ga plaatsen (gelijk gevraagd of er ook on-line te bestellen is) en ik krijg gewoon net (21.05uur) :o  :o  :o antwoord. Ik denk dat de klantenservice daar uit work-a-holics bestaat  ;D  ;D  ;D. Anyway, hieronder de reply;

Goedenavond,
 
Ik was nog even op de zaak. Toch maar even de mail beantwoorden.
De GoodBite producten zijn on-line niet te bestellen.
Ik heb wel goed bericht. Per week 20 gaat C1000 (bijna) alle GoodBite producten opnemen en aan de winkels leveren via hun eigen DC. Hierdoor zal de verkrijgbaarheid een stuk verbeteren denk ik. Ook de informatie voor de consument wordt veel beter, de GoodBite sleeve zal om het pakje zitten.
 
Met vriendelijke groet,
H.S.
 
« Laatst bewerkt op: 15 april 2006, 08:16:09 door Sander »

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #87 Gepost op: 13 april 2006, 21:17:42 »
Bij alle Super de boer vestigingen zijn ze sowieso op bestelling leverbaar.  

Die van mij weigert het. Ik heb ze dus nog nooit gegeten.
Edit: hm na week 20 ga ik het toch maar nog een keer vragen en dan bij C1000
« Laatst bewerkt op: 13 april 2006, 21:19:10 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #88 Gepost op: 13 april 2006, 21:31:12 »
Dat is wat, maak je iets stict vegetarisch en krijg je elke week brieven en mails dat het te echt lijkt. :heehee:

Het is ook nooit goed ;D.

Offline dorinka

  • ****
  • 741
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #89 Gepost op: 13 april 2006, 21:35:31 »
Ze zouden het er ook op kunnen zetten, "pasop, structuur kan op vlees lijken maar dit is bedrog".
Zo.

Harry

Re:Goodbite
« Reactie #90 Gepost op: 13 april 2006, 21:38:26 »
Dat is wat, maak je iets stict vegetarisch en krijg je elke week brieven en mails dat het te echt lijkt. :heehee:

Het is ook nooit goed ;D.
Of het deugt niet.  ;D

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #91 Gepost op: 29 juli 2006, 11:27:06 »
De C1000 in Nijmegen heeft eindelijk (na maanden) weer de Goodbite kroketten en frikandellen in het assortiment!  :cheer: En ook hele lekkere hamburgers in chilisaus.  :D Ik vraag me af hoe lang want de frikandellen waren maar tot vandaag houdbaar, kennelijk zijn ze niet zo geliefd hier.

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #92 Gepost op: 29 juli 2006, 13:18:45 »
Die aan de Jacobslaan?
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #93 Gepost op: 29 juli 2006, 22:46:46 »
 :yes: Ja, voor mij ligt die wel redelijk op de route van werk naar huis, dus dat is fijn!

Offline Joske

  • *****
  • 2.829
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #94 Gepost op: 31 juli 2006, 15:21:38 »
Iemand een idee of die overheerlijke goodbite-stuff ook in België verkrijgbaar is? Bij het lezen van deze draad loopt het water me in de mond....

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Goodbite
« Reactie #95 Gepost op: 31 juli 2006, 16:50:26 »
En als iemand weet waar je het in Amsterdam kan kopen hou ik me ook van harte aanbevolen.
,,,,فلافل

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #96 Gepost op: 09 augustus 2006, 13:07:19 »
Ik heb bij Laurie's C1000 kroketten en frikandellen gekocht! Ze hadden er heel veel van Goodbite, ook allerlei burgers, braadworstjes, balletjes... Die winkel is sowieso veel fijner dan de Edah waar ik altijd heen ga, dus ik ga er zeker vaker heen (ik hoef alleen maar een heel klein ommetje tussen uni en huis te maken).
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Goodbite
« Reactie #97 Gepost op: 09 augustus 2006, 20:56:16 »
En als iemand weet waar je het in Amsterdam kan kopen hou ik me ook van harte aanbevolen.

Idem!
Sin chile, no tiene chiste!

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #98 Gepost op: 23 augustus 2006, 00:10:16 »
En als iemand weet waar je het in Amsterdam kan kopen hou ik me ook van harte aanbevolen.

Idem!

Bij de C1000 in de javastraat verkopen ze van alles van Goodbite, heb er laatst de kroketten gekocht.

Offline Flapke

  • ***
  • 177
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #99 Gepost op: 23 augustus 2006, 12:58:42 »
In Balen in de natuurvoedingswinkel, misschien ook bij andere natuurvoedingswinkels in belgie ?

Iemand een idee of die overheerlijke goodbite-stuff ook in België verkrijgbaar is? Bij het lezen van deze draad loopt het water me in de mond....