Vegatopia Forum

Goodbite

Offline Belle

• **
  • 38
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #40 Gepost op: 20 april 2004, 14:49:11 »
Dat is het em nou juist! Ik heb ze al een paar keer gegeten in Tilburg. Sindsdien denk ik nergens anders meer aan! ;)
:bye:

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #41 Gepost op: 20 april 2004, 15:58:27 »
Ja dat heb ik dus ook, heb ze weleens op en ze zijn zo lekker, ben zo onderhand geobsedeerd door die krengen.

Elsbeth

« Reactie #42 Gepost op: 21 april 2004, 16:52:27 »
Nou ik kreeg dus zo'n pis antwoord, dat de produkten 'bij de meeste ketens van Super de Boer, Konmar, C100, bla bla'. Er zet er toch niet voor niets een postcode bij?! Ik kan ze niet vinden Oke, vh weekend maar eens een super grote SdB bij mijn ouders proberen..  :-\

Offline Laurie

• 2.478
Goodbite
« Reactie #43 Gepost op: 30 september 2005, 20:59:26 »
zelfs de kroketten niet!
:o Nou ja zeg! Die zijn super! Naar aanleiding van jouw berichtje laatst ben ik gisteren nog in de stromende regen naar de C1000 gefietst, maar ze waren op.  :(
« Laatst bewerkt op: 30 september 2005, 20:59:55 door Laurie »

Offline Selly

• 30.783
Re: Goodbite
« Reactie #44 Gepost op: 30 september 2005, 23:45:32 »
welke kroketten zijn dat eigenlijk?
,,,,فلافل

Offline Laurie

• 2.478
« Reactie #45 Gepost op: 01 oktober 2005, 15:49:51 »

Ik heb inkopen gedaan bij de C1000, ze hadden er ook vega-kroketten! Die liggen nu in de diepvries.

Volgens mij is er maar één C1000 in Nijmegen dus ik denk dat Zusje dezelfde heeft gekocht als die ik ken; van Goodbite. Op V-day kon je de frikandellen van Goodbite en de bitterballen proberen. De bitterballen en de kroketten hebben volgens mij dezelfde vulling.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #46 Gepost op: 01 oktober 2005, 15:52:01 »

Volgens mij is er maar één C1000 in Nijmegen dus ik denk dat Zusje dezelfde heeft gekocht als die ik ken; van Goodbite. Op V-day kon je de frikandellen van Goodbite en de bitterballen proberen. De bitterballen en de kroketten hebben volgens mij dezelfde vulling.

En die zitten in de vriezer bij C1000?
,,,,فلافل

Offline Laurie

• 2.478
« Reactie #47 Gepost op: 01 oktober 2005, 16:06:56 »
Heb even gecheckt (Google) maar nu geloof ik toch dat het een ander merk is, aan de verpakking te zien, maar ik heb geen idee welk merk. Ik zal maandag kijken!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #48 Gepost op: 01 oktober 2005, 16:08:51 »
Heb even gecheckt (Google) maar nu geloof ik toch dat het een ander merk is, aan de verpakking te zien, maar ik heb geen idee welk merk. Ik zal maandag kijken!

:D
,,,,فلافل

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #49 Gepost op: 01 oktober 2005, 17:12:41 »

Ik heb inkopen gedaan bij de C1000, ze hadden er ook vega-kroketten! Die liggen nu in de diepvries.

Die kroketten had ik van Goodbite. Ze lagen niet in de vriezer, maar in de koeling. In Nijmegen had ik ze uit de Super de Boer, ook van Goodbite. Maar daar hadden ze ze een tijdje terug niet meer, ik weet niet of Super de Boer nu überhaupt nog Goodbite verkoopt.

De Goodbite-kroketten zijn wel de lekkerste die ik geproefd heb. Ze lijken qua structuur en smaak het meest op vleeskroketten.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Monie

« Reactie #50 Gepost op: 01 oktober 2005, 18:25:15 »
Ik lust de kroketten van Good bite ook graag. En ook mijn doorgaans vleesetende schoonouders vinden ze heel lekker.

Kiwi

« Reactie #51 Gepost op: 01 oktober 2005, 19:05:00 »
Hier verkopen ze alleen nog bitterballen van Goodbite, en alleen nog bij de Konmar.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #52 Gepost op: 01 oktober 2005, 19:06:19 »
Bij de Super hier zijn de kroketten er ook uit, maar ik denk dat ik vraag of ze ze willen bestellen en als ik er dan niet debiel veel in een keer hoef af te nemen, stop ik ze in de vriezer.

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #53 Gepost op: 01 oktober 2005, 19:09:10 »
Bij de Super hier zijn de kroketten er ook uit, maar ik denk dat ik vraag of ze ze willen bestellen en als ik er dan niet debiel veel in een keer hoef af te nemen, stop ik ze in de vriezer.
En anders nodig je mij uit.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #54 Gepost op: 01 oktober 2005, 19:27:37 »
bij onze c1000 hebben ze het volgens mij niet dus ik heb ze maar es gemaild waar in a'dam het te koop is. Ik zag dat ze ook gevulde jalapenos hebben  :yummie:
,,,,فلافل

Offline Laurie

• 2.478
« Reactie #55 Gepost op: 01 oktober 2005, 22:22:14 »
J. weet ook niet wat voor merk we laatst bij de C1000 hadden maar hij was er net als ik wel zeker van dat er een andere verpakking bij hoort dan die op de site van Goodbite (in twee versies) te zien is. De kroketten smaakten in ieder geval wel zoals de bitterballen van Goodbite. Ik ga maandag kijken (en als ze ze dan hebben kan ik gelijk een doosje meenemen; handig  ;D).

viv

« Reactie #56 Gepost op: 02 oktober 2005, 23:09:08 »
Die jalepenos zijn lekker!!
kroketten nog nooit gehad echt eens proberen dus :D

Elsbeth

« Reactie #57 Gepost op: 03 oktober 2005, 12:18:26 »
bij onze c1000 hebben ze het volgens mij niet dus ik heb ze maar es gemaild waar in a'dam het te koop is. Ik zag dat ze ook gevulde jalapenos hebben  :yummie:

heb jij al wel een normale reactie gehad? want ik ben er tot op heden nog niet achter waar ik die krengen kan kopen  :'(

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #58 Gepost op: 03 oktober 2005, 15:12:34 »

heb jij al wel een normale reactie gehad? want ik ben er tot op heden nog niet achter waar ik die krengen kan kopen  :'(

nog niet maar ik heb pas 2 dagen geleden gemaild en toen was het ook nog es weekend. Ik wacht nog ff af
,,,,فلافل

viv

« Reactie #59 Gepost op: 04 oktober 2005, 00:00:05 »
was vandaag bij een c1000 en daar hadden ze maar liefst vier pakjes vleesvervangers
wat een assortiment ::) :O