zelfs de kroketten niet!
Ik heb inkopen gedaan bij de C1000, ze hadden er ook vega-kroketten! Die liggen nu in de diepvries.
Volgens mij is er maar één C1000 in Nijmegen dus ik denk dat Zusje dezelfde heeft gekocht als die ik ken; van Goodbite. Op V-day kon je de frikandellen van Goodbite en de bitterballen proberen. De bitterballen en de kroketten hebben volgens mij dezelfde vulling.
Heb even gecheckt (Google) maar nu geloof ik toch dat het een ander merk is, aan de verpakking te zien, maar ik heb geen idee welk merk. Ik zal maandag kijken!
Citaat van: Zusje op 27 september 2005, 10:51:24Ik heb inkopen gedaan bij de C1000, ze hadden er ook vega-kroketten! Die liggen nu in de diepvries.Volgens mij is er maar één C1000 in Nijmegen dus ik denk dat Zusje dezelfde heeft gekocht als die ik ken; van Goodbite. Op V-day kon je de frikandellen van Goodbite en de bitterballen proberen. De bitterballen en de kroketten hebben volgens mij dezelfde vulling.
Bij de Super hier zijn de kroketten er ook uit, maar ik denk dat ik vraag of ze ze willen bestellen en als ik er dan niet debiel veel in een keer hoef af te nemen, stop ik ze in de vriezer.
bij onze c1000 hebben ze het volgens mij niet dus ik heb ze maar es gemaild waar in a'dam het te koop is. Ik zag dat ze ook gevulde jalapenos hebben
Citaat van: Selly op 01 oktober 2005, 19:27:37bij onze c1000 hebben ze het volgens mij niet dus ik heb ze maar es gemaild waar in a'dam het te koop is. Ik zag dat ze ook gevulde jalapenos hebben heb jij al wel een normale reactie gehad? want ik ben er tot op heden nog niet achter waar ik die krengen kan kopen