Vegatopia Forum

Goodbite

TessaJane

Re:Goodbite
« Reactie #20 Gepost op: 16 maart 2004, 13:03:49 »
Volgens mij hebben ze ze ook alleen bij de grotere supermarkten. De Goodbite producten zouden vanaf vorige week ook bij de C1000 moeten liggen, maar gisteren nog even naar de Goudse C1000 geweest, maar daar liggen ze dus niet. Daar lagen welgeteld 3 vegetarische burgers.

Offline Artemis

• Superplientje
  • 395
« Reactie #21 Gepost op: 16 maart 2004, 23:30:04 »
Super de Boer heeft ze ook.

De Sajoera(genoemd in de eetdraad) is ook heel erg lekker, helaas maar bij een paar snackbarren te krijgen en niet los.....
:witch2:

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 17 maart 2004, 12:33:00 »
Is die veganistisch?

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #23 Gepost op: 17 maart 2004, 12:54:46 »
Super de Boer heeft ze ook.

De Sajoera(genoemd in de eetdraad) is ook heel erg lekker, helaas maar bij een paar snackbarren te krijgen en niet los.....

Nou, bij mijn mams (ja, zo af en toe doet ze mee haha) ontdekte ik groentekroketten in de diepvries en die leken stiekem toch echt wel errug veel op de Sajoera. Dus ze zijn wel ergens verkrijgbaar in de super kennelijk. Zal nog eens kijken..
Overigens kan ik hier in Zwolle bij de Super de Boer en de Boni nog even geen Goodbite ontdekken :'(
Maar de snackbar schuin tegenover me verkoopt zowel sajoera en de hotkaassouffle :D Zag ook een kaasgroentenschijf liggen, die me sneaky aan de groetencrosti van Beckers doet denken.. Ook maar eens gaan proeven volgende keer..
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Artemis

• Superplientje
  • 395
« Reactie #24 Gepost op: 17 maart 2004, 13:29:39 »
Die op de Assendorperstraat heeft ze wel hoor, tenminste spullen van good bite, de kroketten en bitterballen willen nog wel eens op zijn, de rookworst is ook lekker. Geen van dat is vegan, de sajoera ook niet denk ik.  
Als die snackbar daar ook in de buurt zit dan kan ik je vertellen dat die groentenschijf dat ding is wat je vroeger standaard overal kreeg als veggie, voor nostalgie best lekker, maar verder niet bijzonder. Die man heeft volgens mij de meeste veggie dingen in Zwolle, maar ze zijn er altijd zo ontzettend sjagerijnig en de patat bij v/d Worp Norp heet die zaak is beter (die aan de burg. van Royensingel).

« Laatst bewerkt op: 22 maart 2004, 16:59:55 door Artemis »
:witch2:

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #25 Gepost op: 17 maart 2004, 15:37:52 »
Wat raar, waar liggen die dan bij de Super de Boer aan de Assendorperstraat? Moet toch echt eens langs de opticien geloof ik ::)
Dat chagerijnige vind ik wel meevallen trouwens hoor. Zal v'd Worp eens proberen, maar er gaat wat patat betreft weinig boven moeders Dolce Fritas ;)
Of het moeten de veredelde raspatatten zijn van De Drie Grapen op Terschelling natuurlijk :hungry: :kwijl: :vork: :yummie:

Overigens ben ik nog nooit zoveel bij de snackbar geweest als afgelopen drie maanden haha. En dan te bedenken dat ik vroeger zo wat naast die op de Assendorperstraat woonde...

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #26 Gepost op: 18 maart 2004, 00:24:58 »
Die krokketten van goodbite zijn toch vegan?

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #27 Gepost op: 18 maart 2004, 09:13:16 »
Volgens mij wel.

Ik had ze eergisteren gehaald en meteen alle drie gefrituurd. Kroket nummer 3 was oorspronkelijk voor mijn vegetarische oppaskind, maar die was er niet zo weg van. Ik wel, ik vond ze heeeeerlijk! Net als vroegah!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #28 Gepost op: 20 maart 2004, 18:53:56 »
Oh jeetje, Goodbite ligt natuurlijk in de koeling en niet in de vriezer :o!
En als ik wat beter naast het grote woordje Quorn had gekeken was me dat natuurlijk eerder opgevallen... Als de stufi weer binnen is ga ik het eens uitproberen...

glittertears

« Reactie #29 Gepost op: 17 april 2004, 15:45:15 »
gatsie! ik heb die frankfurters van goodbite geprobeerd, en denkende dat het lekker was omdat die kroketten zo lekker zijn, dacht ik nou! laat ik het eens proberen!
maar ik vond het supersmerig en het bewijst voor mij maar weer dat 99% van de vleesvervangers gewoon echt heel vies is

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #30 Gepost op: 17 april 2004, 15:51:29 »
Ik heb die kroketten nog steeds nergens gevonden :(

Offline Apraxia

• 992
« Reactie #31 Gepost op: 17 april 2004, 16:36:57 »
Misschien kun je op de site van Goodbite vragen naar verkooppunten bij jou in de buurt?

edit: Xie staan dat Goodbite vanaf week 11 verkrijgbaar is bij C1000.
« Laatst bewerkt op: 17 april 2004, 16:37:29 door Apraxia »
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #32 Gepost op: 18 april 2004, 18:49:18 »
voor het eerst sinds tijden weer eens een vetarakroket gegeten. Behalve erg zout, voor af en toe toch wel lekker.
,,,,فلافل

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #33 Gepost op: 19 april 2004, 10:04:43 »
maar ik vond het supersmerig en het bewijst voor mij maar weer dat 99% van de vleesvervangers gewoon echt heel vies is

Nee, dat vind jij.  :super-cool:
“it's strange how life makes sense in time...”

Elsbeth

« Reactie #34 Gepost op: 19 april 2004, 12:57:58 »
Ik kan ze ook NERGENS vinden en mijn moeder ook niet! Maar ik ga inderdaad mailen naar Goodbite!
Net gemaild, en nu afwachten! Ik heb zelfs de postcode van de regio waar ik die krengen zoek opgegeven, dus ik hoop dat ik nuttige info krijg. Niet zoiets als: de verkrijgbaarheid van Goodbite producten staat vermeld op de website. Van dat soort antwoorden wordt ik altijd tureluurs!
« Laatst bewerkt op: 19 april 2004, 13:02:42 door Elsbeth »

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #35 Gepost op: 19 april 2004, 14:22:51 »
Er zit in Wageningen een redelijk grote c1000 maar ze verkopen die krengen daar niet. Ben in Amsterdam bij een aantal super de boers en C1000's wezen kijken, ook voor niets.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeh ik wil die kroketten!

Offline Belle

• **
  • 38
« Reactie #36 Gepost op: 19 april 2004, 16:44:49 »
Ik heb goodbite gemaild, kreeg antwoord, te verkrijgen bij C1000 en Konmar.
Ik ben op 1 Konmar na alle zaken afgeweest in Den Haag, nadat bellen geen zin had. "Vegetarische kroketten? Bestaat dat? Nooit van gehoord".
Dito bij C1000.

Ik wil verdomme die kroketten NU
Heel die kut stad afgefietst voor niks :'(
:bye:

Offline Apraxia

• 992
« Reactie #37 Gepost op: 19 april 2004, 18:40:21 »
Ik heb goodbite gemaild, kreeg antwoord, te verkrijgen bij C1000 en Konmar.
Ik ben op 1 Konmar na alle zaken afgeweest in Den Haag, nadat bellen geen zin had. "Vegetarische kroketten? Bestaat dat? Nooit van gehoord".
Dito bij C1000.

Ik wil verdomme die kroketten NU
Heel die kut stad afgefietst voor niks :'(
Bij Jumbo Leyweg hebben ze ze ook. Ook bitterballen.

Offline Belle

• **
  • 38
« Reactie #38 Gepost op: 20 april 2004, 08:33:28 »
APRAXIA! jij :queen:
:heart:
:hungry:
:kwijl:

:worshippy: :worshippy:

:bye:

Offline Apraxia

• 992
« Reactie #39 Gepost op: 20 april 2004, 14:38:37 »
Graag gedaan. Laat ff weten of je ze lekker vindt! Zou wel lullig zijn als je ze na al dat zoeken niet lekker vindt.