Vegatopia Forum

Pizza's

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Pizza's
« Reactie #20 Gepost op: 24 maart 2006, 12:58:54 »
Dat heeft iemand al eens gevraagd en het antwoord was ja.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Mrie

  • **
  • 57
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pizza's
« Reactie #21 Gepost op: 24 maart 2006, 13:00:09 »
Echt ? ow hey dat is helemaal te gek ben gek op de mozzarella / pesto pizza die kan ik dus weer lekker veroberen  :P
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten

Re:Pizza's
« Reactie #22 Gepost op: 24 maart 2006, 13:08:17 »
Dat heeft iemand al eens gevraagd en het antwoord was ja.

Er bestaat zelfs een Oetker Pizza draad.
Zie http://www.vegatopia.com/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=7791
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Pizza's
« Reactie #23 Gepost op: 24 maart 2006, 13:10:06 »
Ik herhaal mezelf zie ik.

Die dingen klinken best interessant. Weet iemand een Nederlandse supermarkt waar ze te krijgen zijn?

Maar ik weet het dus nog steeds niet :( Ik heb alleen spinaci en Mozzarella gezien in de supermarkten hier geloof ik.

Re:Pizza's
« Reactie #24 Gepost op: 24 maart 2006, 13:12:38 »

Ik vind de Oetker pizza's helemaal niet lekker trouwens.
Wat ik me herinner, vooral veels te zout (en/of overmatig veel smaakversterker).
Maar dat is alweer jaren geleden dat ik een Oetker pizza gegeten heb. Misschien zijn ze intussen verbeterd.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Pizza's
« Reactie #25 Gepost op: 25 maart 2006, 13:40:03 »
Ik herhaal mezelf zie ik.

Die dingen klinken best interessant. Weet iemand een Nederlandse supermarkt waar ze te krijgen zijn?

Maar ik weet het dus nog steeds niet :( Ik heb alleen spinaci en Mozzarella gezien in de supermarkten hier geloof ik.
ik ken de funghi en de quattro formaggi ook, en ik geloof dat ik ook eens een vegetale heb gegeten.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Mrie

  • **
  • 57
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pizza's
« Reactie #26 Gepost op: 25 maart 2006, 15:44:03 »
Hier hebben ze ze allemaal zag ik gister bij de ah behalve die pasta pizza
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten

smikkeltje

Re:Pizza's
« Reactie #27 Gepost op: 25 maart 2006, 20:26:16 »
bij de hoogvliet zijn ze nu in de aanbieding! maar die met pasta heb ik niet gezien.

freesoul

Re:Pizza's
« Reactie #28 Gepost op: 30 maart 2006, 11:37:24 »
Die met pasta heb ik in België enkel nog maar bij O'Cool gezien.. Zijn er in Nederland O'cool winkels?

langnek

Re:Pizza's
« Reactie #29 Gepost op: 30 maart 2006, 15:32:48 »
Die met pasta heb ik in België enkel nog maar bij O'Cool gezien.. Zijn er in Nederland O'cool winkels?
:ekflag: :nooo:Ik heb er nog nooit een gezien, maar misschien wel in het zuiden van het land of zo, dat weet ik niet! :nooo:

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pizza's
« Reactie #30 Gepost op: 31 maart 2006, 23:22:57 »
wat moet ik me voorstellen bij een pizza pasta? ben wel erg benieuwd.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pizza's
« Reactie #31 Gepost op: 01 april 2006, 08:01:20 »
Ik vind het een beetje klinken als pizza met friet er bovenop die ze in Italie serveren.

Offline Sharon

  • **
  • 56
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pizza's
« Reactie #32 Gepost op: 03 april 2006, 18:53:56 »
Sorry om de pret te drukken. Maar de OETKER pizza's zijn NIET vegetarisch. Ik heb zojuist antwoord gekregen van Oetker.
Zelfs pizza Ristorante Vegetale is NIET vegetarisch.

Ik heb hun gevraagd de misleidende informatie van hun site af te halen. Als anderen dit ook zouden vragen dan heeft het misschien iets meer impact.

Kiele

Re:Pizza's
« Reactie #33 Gepost op: 03 april 2006, 22:13:45 »
als er nog mensen geinteresseerd zijn in een pizza pasta, mijn c1000 heeft ze in ieder geval (derde generatie)

Carlijn

Re:Pizza's
« Reactie #34 Gepost op: 04 april 2006, 22:13:39 »
Ik eet nooit pizza  :O

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Pizza's
« Reactie #35 Gepost op: 04 april 2006, 22:22:27 »
 :o

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pizza's
« Reactie #36 Gepost op: 05 april 2006, 00:25:41 »
heb ik net voor het eerst van mn leven een oetker pizza gegeten.
ik had nl zin in een pizza funghi, eet normaal die van albertheijn met gegrilde groenten...  :-\

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.569
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Pizza's
« Reactie #37 Gepost op: 05 april 2006, 01:57:34 »
Die prefab-pizza's hebben me nooit zo kunnen bekoren. Niets is leuker dan al kletsend een kleine tien minuten bloem, gist, zout, water en olijfolie te kneden tot een leuk deeg, vervolgens een half uurtje piano te spelen, dan het ding te beleggen met uit, veel tomaat, kaas en oregano, nog een kwartiertje piano te spelen, en dan eindelijk de langverwachte pizza naar binnen te werken.
Gemüse ist mein Fleisch

Aiko

Re:Pizza's
« Reactie #38 Gepost op: 05 april 2006, 02:03:53 »
Jammer dat ik geen piano kan spelen; zo'n zelfgemaakte pizza lijkt mij ook lekker (het is een brood tenslotte!). Maar ik wil nog altijd piano leren spelen; wat zijn de verhoudingen die jij aanhoudt voor het deeg?

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.569
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Pizza's
« Reactie #39 Gepost op: 05 april 2006, 02:15:44 »
Zo uit de losse pols, voor een eenpersoonspizza: kwart zak tarwebloem (250g), in een kuiltje giet ik een half zakje gist (even geweekt in warm water met een beetje suiker, dat rijst beter), scheut olijfolie, zout, en iets meer dan 100ml water. Onder het kneden proef ik of er nog wat van het een en ander bij moet ('aufschmecken' heet dat in het Duits, nog geen maand in Hannover en ik ben al volledig geïntegreerd  ;D). Da's alles, voor mij werkt 'op gevoel' beter dan de 'ideale verhoudingen'.

En dat pianospelen is inderdaad wel erg fijn, als je dat een beetje kunt  :D Ik hoop hier binnenkort een trio te vormen, ik heb al een geschikte naam: Treie (hoezo Fries).
Gemüse ist mein Fleisch