Vegatopia Forum

Poll: Favoriete merk vegaburger

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #40 Gepost op: 24 augustus 2003, 10:38:23 »
Zit er een "vel" om die vegan knakworstjes?

Ze, ze worden met behulp van gaffer-tape bij elkaar gehouden.
“it's strange how life makes sense in time...”

marieketje

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #41 Gepost op: 24 augustus 2003, 13:28:47 »
Ik heb de produkten van 'goodbite' nog maar in 1 supermarkt gezien. (Hier in België  :) )

En weet ge toevallig ook nog in welke supermarkt die "onverwachte ontmoeting" met goodbite plaatsvond? (en hebt ge toen daar misschien ook iets van gekocht en opgegeten, of was dat teveel schokkends in 1 keer? ;-)
)  

cake

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #42 Gepost op: 25 augustus 2003, 21:32:49 »
En weet ge toevallig ook nog in welke supermarkt die "onverwachte ontmoeting" met goodbite plaatsvond?  
Yep, ik weet het nog. Was in Spegelaere in Oostende. (Spegelaere heeft maar 3 vestigingen - Oostende/Jabbeke/Oudenburg - dus ik hoop dat je een beetje in de buurt woont  ;D )
Ik heb toen de balletjes gekocht. Kan me echter niet meer herinneren of ze lekker waren.  :-\

marieketje

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #43 Gepost op: 25 augustus 2003, 21:52:16 »
hmmm...oostende is nu niet echt bepaald bij mijn deur (ik woon in vlaams brabant ) en ik weet precies ni echt of ik zo'n reisje voor die goodbite-créaties overheb...
hoewel, ze zien er wel lekker uit op de site en elke reden om een uitstapje naar de zee te maken is wel een goeie reden hé ? ;D
Toch maar eerst effie kijken waar jabbeke en oudenaarde zich in Belgie bevinden... ;)

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #44 Gepost op: 25 augustus 2003, 22:01:12 »
Ik heb alleen de braadworsten van GoodBite gehad en ze waren erg waterig. Tis wel lekker op een broodje met sla, tomaat, ui, knoflook, mayo en ketchup enzo.

cake

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #45 Gepost op: 25 augustus 2003, 22:32:02 »
Toch maar eerst effie kijken waar jabbeke en oudenaarde zich in Belgie bevinden... ;)
Ik zei dus wel Oudenburg en niet Oudenaarde, hé. Jabbeke ligt tussen Oostende en Brugge.
Oudenburg ligt op zo'n 10 minuten rijden van Oostende

marieketje

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #46 Gepost op: 01 september 2003, 21:32:31 »
hhhmmm oudenburg of oudenaarde...maakt ni uit, allemaal nogal ver...dat worden dan nogal dure veggiespulletjes hé >:(
Ik vind dat ze in België ook zo'n super "natuurwinkel-warenhuis" zoals in Amsterdam moeten hebben
Maar nog effie geduld...want later open ik mijn mega-overweldigende "veggie-studentensnackbar"  ::)en misschien kan ik er ook zo'n supermarktje aanzetten?? ;D
Wie doet mee?? :)

Offline Brent

  • ****
  • 600
  • Geslacht: Man
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #47 Gepost op: 03 september 2003, 08:47:53 »
Marieketje,
Colruyt heeft in België twee biosupermarkten. Eèn in Kortrijk en ééntje in Gent, kijk es op de site van Colruyt als je meer wil weten. Ik dacht zelfs ook dat je alles online kan bestellen.

marieketje

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #48 Gepost op: 04 september 2003, 22:17:22 »
oe :o dankuwel;-) da wist ik nog ni! Zit ik te klagen, en hebbe wij, die goeie ouwe belgen, het zelf ;D
k zal daar eens gaan kijke dan ;)

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #49 Gepost op: 04 september 2003, 22:26:20 »
Sta wel steeds voor zo een schap met van die vegan knakworstjes enzo, maar kan het gewoon niet meenemen. Ik vorm me er een raar beeld bij.
Hoezo? Omdat het op vlees lijkt?
Daar heb ik mezelf nog geen 1 tel van onthouden ooit. Trouwens...leek het (qua smaak) maar op vlees! Al smaakte het exact hetzelfde, het is toch geen vlees??
Wat ik ooit al zei: Als is het een sojakip met plastic botjes! Ik ga lekker kluiven
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #50 Gepost op: 08 september 2003, 00:09:23 »
nou kheb de marokkaanse burger van tivall op maar dat was geen succes... van de week ga ik de griekse proberen...

mel723

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #51 Gepost op: 14 september 2003, 14:13:31 »
nou kheb de marokkaanse burger van tivall op maar dat was geen succes... van de week ga ik de griekse proberen...
Ik ben juist wel fan van de Marokkaanse burger. De Griekse en Indiase vind ik ook lekker. En mijn all-time favourite de maisburger (al begint die onderhand een beetje saai te worden, maar ja). Ik moet wel zeggen over Tivall dat het me een beetje tegen begint te staan dat ze overal ei erbij gooien. Maar verder zijn het gemiddeld genomen wel lekkere burgers (en anders gooi je er wat ketchup overheen :P).
« Laatst bewerkt op: 14 september 2003, 14:14:10 door mel723 »

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #52 Gepost op: 14 september 2003, 15:32:51 »
Ja de Griekse heb ik nu ook op van de week... Vond ik ook niet geslaagd... Ik vind die burgers wat muf en zompig... Kweenie... Van de week eet ik verder weer vlees en vis, dus voorlopig geen vegetarische experimenten... K vond vier keer vegetarisch proberen wel weer even genoeg voorlopig...
Oh nee, wacht, ik ga vanavond nog het SoFine fijngehakt proberen.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2003, 15:33:41 door Carmen San Diego »

arianne

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #53 Gepost op: 14 september 2003, 19:04:05 »
nou kheb de marokkaanse burger van tivall op maar dat was geen succes... van de week ga ik de griekse proberen...
Ik ben juist wel fan van de Marokkaanse burger. De Griekse en Indiase vind ik ook lekker. En mijn all-time favourite de maisburger (al begint die onderhand een beetje saai te worden, maar ja). Ik moet wel zeggen over Tivall dat het me een beetje tegen begint te staan dat ze overal ei erbij gooien. Maar verder zijn het gemiddeld genomen wel lekkere burgers (en anders gooi je er wat ketchup overheen :P).

De maisburger is inderdaad lekker. Maar de Griekse vind ik juist absoluut niet om te eten...

Offline Kwipsel

  • ***
  • 108
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #54 Gepost op: 15 september 2003, 15:23:32 »
vivera heeft de lekkerste vind ik. En dan vooral de vegetarische balletjes en de Javaanse schijf. Verder vind ik quorn ook erg lekker. tis echt een nek aan nek race tussen deze twee merken.
Soep met vegetarische ballen blijft soep met ballen!

Offline Brent

  • ****
  • 600
  • Geslacht: Man
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #55 Gepost op: 15 september 2003, 18:41:24 »
Vandaag een tomatenburger van Evernat gegeten.
Erg lekker

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #56 Gepost op: 16 september 2003, 14:56:40 »
Ik ben erg onder de indruk van de GoodBite bitterballen.

Het blijft wel een dure hobby.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

femke

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #57 Gepost op: 16 september 2003, 15:40:14 »
nou kheb de marokkaanse burger van tivall op maar dat was geen succes... van de week ga ik de griekse proberen...

Ah toe, probeer de brocoli-kaasburger of de spinazie-kaasburger  :) Die zijn echt lekker

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #58 Gepost op: 16 september 2003, 21:59:59 »
sorry, kan pas weer als m'n ouders er niet zijn... die zijn soort van geestelijk allergisch voor vegetarische producten... Als ik een patatje met vegetarisch noem eten ze dat waarschijnlijk ook niet meer hahaha =)

Online Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #59 Gepost op: 22 september 2003, 23:44:35 »
sorry, kan pas weer als m'n ouders er niet zijn... die zijn soort van geestelijk allergisch voor vegetarische producten... Als ik een patatje met vegetarisch noem eten ze dat waarschijnlijk ook niet meer hahaha =)

En wat vinden ze van vegetarische groente?