Vegatopia Forum

Wie wordt de meest-sexy vegetariër van Nederland?

Migrator

Re:Wie wordt de meest-sexy vegetariër van Nederland?
« Reactie #80 Gepost op: 16 februari 2006, 22:24:03 »
Citaat
Geen vegetarier en dan direct een doos?

ach, het kan erger hoor,...   :bloos:

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #81 Gepost op: 16 februari 2006, 22:41:46 »
Dan heb ik nog liever dat Henny Huisman ons boegbeeld wordt als sexy vega!

As-toe-blief! Dan gooi ik uit protest de site een dag op zwart, hoor.

Maar jongens en meisjes: het boeit toch verder helemaal niet of iemand weleens vis eet of niet? Zo'n verkiezing stelt helemaal geen ene piep. Het gaat alleen maar om het genereren van zoveel mogelijk publiciteit met zo weinig mogelijk middelen. En dat lukt ze aardig. Chris Martin, vrede zij met hem, is toch ook helegaar geen vegetariër?

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #82 Gepost op: 16 februari 2006, 22:46:03 »
Zo, er worden nogal veel consequenties opgehangen aan bepaalde uitslagen!

Iemand anders nog een bijdrage?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Migrator

« Reactie #83 Gepost op: 16 februari 2006, 22:46:13 »
Citaat
Chris Martin, vrede zij met hem, is toch ook helegaar geen vegetariër?

wies da??? ???

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #84 Gepost op: 16 februari 2006, 22:46:58 »
Geen vegetarier en dan direct een doos?
Nee, Lulu Wang is gewoon een doos.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Migrator

« Reactie #85 Gepost op: 16 februari 2006, 22:48:16 »
Citaat
Nee, Lulu Wang is gewoon een doos.

dank u :thumbsup: (en ik stem er op, eikel)
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2006, 22:48:52 door Migrator »

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #86 Gepost op: 16 februari 2006, 22:54:54 »

Maar jongens en meisjes: het boeit toch verder helemaal niet of iemand weleens vis eet of niet? Zo'n verkiezing stelt helemaal geen ene piep. Het gaat alleen maar om het genereren van zoveel mogelijk publiciteit met zo weinig mogelijk middelen. En dat lukt ze aardig.

Maar het is toch een beetje treurig?
'Ja eigenlijk wilden we een verkiezing met vegetariers. Ja deze mensen zijn niet allemaal vegetariers. Maar daar gaat het niet om. Het gaat eigenlijk er om dat ze wel wat met dieren hebben'. Zeg dat dan meteen! Noem het dan geen vegetariersverkiezing. Waarom wilden ze perse dat buitenlandse concept kopieren?
,,,,فلافل

Migrator

« Reactie #87 Gepost op: 17 februari 2006, 10:07:35 »
Citaat
Georgina en Jort zijn zekerste weten ook geen vegetarier.

....en mijn wereld klopt weer,... :nosmile:

en wat ze met dieren hebben is dat het kennelijk regelmatig op hun bord ligt denk ik. echte vegetariers zijn kennelijk (op Henny na) dungezaaid.
het maakt de hele verkiezing wel lichtelijk belachelijk.  :smeerie:

smikkeltje

« Reactie #88 Gepost op: 17 februari 2006, 14:21:56 »
Ze hanteren dus een soepelere definitie van vegetarier om de lijst een beetje vol te hebben....

Ze hanteren ook een soepele definitie van sexy.  :schater:

:schater:

ES76

« Reactie #89 Gepost op: 17 februari 2006, 15:58:10 »
Citaat
Chris Martin, vrede zij met hem, is toch ook helegaar geen vegetariër?

wies da??? ???

Chris Martin is zanger van de band Coldplay (die er overigens een paar jaar tussenuit piept, las ik gisteren. Misschien maar goed ook, want X&Y vond ik een verschrikkelijke tegenvaller na Parachutes en  A rush of blood to the head. Maar dat geheel terzijde).

Overigens vind ik die aanduiding 'sexy' ook niet slim gekozen. 'Leukste' of 'meest interessante' was beter geweest. Ik heb gestemd op de niet-sexy, maar wel leuke  Wim T. Schippers. En op Kim van Kooten (die ik overigens wel erg sexy vind  ;D )
Geen flauw idee trouwens of beide mensen wel echt vegetariër zijn, weet iemand dat?
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2006, 16:32:32 door ES76 »

Migrator

« Reactie #90 Gepost op: 17 februari 2006, 21:00:30 »
waarschijnlijk niet, en hebben ze als hobby zeehonden knuppelen,...
(nu overdijf ik toch weer, hoop ik)

:P
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2006, 21:02:04 door Migrator »

Lollifant

« Reactie #91 Gepost op: 18 februari 2006, 08:34:13 »
Wim T Schippers is wel vegetariër ja!

Ik heb gestemd op Dolf Jansen en Maud.

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #92 Gepost op: 18 februari 2006, 10:01:39 »
Geen flauw idee trouwens of beide mensen wel echt vegetariër zijn, weet iemand dat?

Mijn ervaring is dat mensen nogal eens bestempeld worden als vegetariër omdat ze in een krant of tijdschrift hebben gezegd dat ze geen vlees eten. En dat is een heel wankele basis. Want in 9 van de 10 gevallen wordt dan bedoeld: "Ik eet geen vlees, maar wel vis en heel streng ben ik er ook niet in, hoor. Ik eet heus weleens soep met ballen als ik die toevallig krijg aangeboden."

Maar goed, zoals gezegd: wat boeit het? Het enige nadeel wat ik kan bedenken, is dat er misschien hier en daar iemand zou kunnen denken dat vegetariërs toch wel vis eten. Nou, poe, wat zullen we daar een last van hebben. Het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen dat niet elke Nederlander precies weet wat ik wel en niet eet.

Offline Draek

• 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #93 Gepost op: 18 februari 2006, 11:47:11 »
Het probleem van dat men denkt dat vegetariers wel vis eten is groot hoor. Ik kom zo vaak mensne tegen die dat denken...
Stem op de Partij voor de Dieren

brenda_lelie

« Reactie #94 Gepost op: 18 februari 2006, 12:35:33 »
lousewies van der laan bestelt tijdens het interview met volkskrant magazine een broodje met zalm
NEP dus

Migrator

« Reactie #95 Gepost op: 18 februari 2006, 12:47:37 »
allemaal vagetariers dus.

nou is zo'n een verkiezing al iets geks, maar nu slaat het toch nergens op, stemmen we met z'n alle als makke lammekes op een stel vleeshapper. toch vreemd eigelijk.  ???

op Wim T.S. na dan (sorryyyyyy)
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2006, 12:48:28 door Migrator »

Aiko

« Reactie #96 Gepost op: 18 februari 2006, 13:13:38 »
Daar gaat het juist om, ik erger me rot als ik in een restaurant keuze heb uit een aantal vegetarische gerechten en de helft daarvan bevat vis (of kip), omdat mensen denken dat vegetariërs wel vis eten!

Misschien is het een teken aan de wand dat je niet echt te maken hebt met mensen die kundig zijn op hun vakgebied. Je mag van een kok toch wel verwachten dat er ook iets gemaakt kan worden waarbij een ingredient absent is, dat er nog genoeg creativiteit en kennis aanwezig is om ook een degelijk variant op tafel te krijgen. En als je als beroepskok niet eens weet wat vegetarisme nou precies is, ben je gewoon een stumper. Maar goed, wellicht hebben ze in die gevallen ook wel een afgewogen keuze gemaakt dat verder reikt dan stupiditeit, door gerechten op te nemen met vis, hoe suf dat dan ook is.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #97 Gepost op: 18 februari 2006, 15:58:58 »
Ik heb gestemd op de niet-sexy, maar wel leuke  Wim T. Schippers.  

Ik vind Wim. T. Schippers op een vreemde manier wel degelijk sexy!

Offline Gretz

• 190
  • Geslacht: Man
« Reactie #98 Gepost op: 18 februari 2006, 16:18:40 »
Het probleem van dat men denkt dat vegetariers wel vis eten is groot hoor. Ik kom zo vaak mensne tegen die dat denken...

Tsja, maar dat is omdat er ook een groep is die zichzelf vegetariër noemt en soms wel vis eet. Dat kan dan omdat men vis gezonder vind dan vlees, en zeker als het af en toe is. Ik behoorde ook tot die groep. En sommige mensen vroegen bij mij zich weer af waarom ik weleens vis at (dat is toch ook vlees?)  ;). Het hangt er maar van af of je daar onderscheid in ziet, ik iig nú niet meer. Ik at meer dan eens vis omdat m'n ouders me daartoe opdrongen, dan had ik tenminste íets meer keus vonden ze...

Migrator

« Reactie #99 Gepost op: 18 februari 2006, 16:38:50 »
Citaat
omdat men vis gezonder vind dan vlees

ik ben niet geheel (eerder geheel niet) op de hoogte van de keuring van gevangen vis enzo, maar van een vis weet je toch helemaal niet waar ie geweest is.
als men varkens al afslacht (en dan niet op eet dus) omdat ze mogelijk een te hoog dioxine (?) gehalte hebben, ik bedoel hoe keuren ze dat die vis wel gezond is dan, of gaat men daar doorsnee van uit???
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2006, 16:39:25 door Migrator »