Vegatopia Forum

Wat kan jij niet laten staan?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moi

Re:Wat kan jij niet laten staan?
« Reactie #60 Gepost op: 15 juni 2008, 20:47:27 »
Ik zondig tegenwoordig in het buitenland met brood. Ik neem geen brood waar overduidelijk iets dierlijks in zit zoals bijv. croissants.
Verder vraag ik in het buitenland minder 'door' zoals in NL. Over de inhoud van een pizzabodem of de aanwezigheid van vissaus bij de thaï ofzo.
Verder zondig ik niet (voor zover ik weet). Soms met medicatie (spierverslappers oid ivm rugklachten) maar dat is een ander verhaal.
Wat voor dierlijks zit er dan in en croissant? Bedoel je dan het ei dat eroverheen is gesmeerd of...?
Ah ok,
heb de antwoorden van voorgaanden al gezien :P

Offline Dame Noire

  • ***
  • 326
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat kan jij niet laten staan?
« Reactie #61 Gepost op: 16 juni 2008, 00:09:12 »
Ik zondig tegenwoordig in het buitenland met brood. Ik neem geen brood waar overduidelijk iets dierlijks in zit zoals bijv. croissants.
Verder vraag ik in het buitenland minder 'door' zoals in NL. Over de inhoud van een pizzabodem of de aanwezigheid van vissaus bij de thaï ofzo.
Verder zondig ik niet (voor zover ik weet). Soms met medicatie (spierverslappers oid ivm rugklachten) maar dat is een ander verhaal.
Wat voor dierlijks zit er dan in en croissant? Bedoel je dan het ei dat eroverheen is gesmeerd of...?

In een echte croissant hoort roomboter. Dat vindt men 'lekker' of 'luxe' getuige etiketten: gemaakt met echte roomboter! (alsof er ook neppe is :P. Ik vind roomboter zó vies :P)

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Wat kan jij niet laten staan?
« Reactie #62 Gepost op: 16 juni 2008, 13:14:40 »
roomboter....., hmmmmmmmmm.... -kwijlt-

ik heb gisteren de hele avond de overschot van de quornstukjes van bij de spaghetti gesnoept uit de pan... ze waren gebakken zoals ik ze het liefste eet, en ik moest studeren, studeren, studeren, en af en toe over en weer lopen dan.... ow yeah!