eet je dan alleen maar rauwe groente, nooit iets gekookt? ik weet dat rauwkost heel gezond is, maar ik vraag me af of je dan alle vitamines binnenkrijgt, een mens kan toch geen plantaardige celwand afbreken?
Hallo Gabs, hoe dat zit met celwanden afbreken, nog nergens gelezen dat je daar aan moet denken. Ik zal mijn boekjes nog eens doorspitten.
Ik ben jaren te licht geweest, nu heb ik weer het perfecte gewicht; 60 kg.bij een lengte van 1.69. De laatste maanden aardig aangekomen. Vooral de energie die ik heb is fantastisch, en wat meer is alle pijntjes en lichamelijke ongemakken verdwijnen. Zo`n 8 weken geleden is alles weer getest via de natuurarts; vitaminen, mineralen, bloed, vit 12 enzovoort. De natuurarts was van mening dat ik het fantastisch deed. Zo doorgaan, was de boodschap. Ook je geest doet mee als er zoveel wordt opgeruimd in je lichaam! En verder, geen haaruitval meer, geen vet haar, geen artrosepijnen meer, en zo kan ik wel doorgaan. Als ik iets vindt over plantaardige celwanden zal ik je mailen. Er is een groepje in Nederland dat geregeld bij elkaar komt, ben waarschijnlijk het mailadres kwijt . De vrouw die het heeft opgezet heet Diane en het gaat over rawfood. Hierbij een Duitse website waar je heel wat gewaar kunt worden. 25000 Duitsers beoefenen deze leefstijl, eigen winkels, en boeken te over op hun site etc, ook in Engeland is dat het geval. Ik zou zeggen ga maar op avontuur
Hier het webadres: die-wurzel@web.de en
info@die-Wurzel.de
Met hartelijke groet van Vlekje