Vegatopia Forum

Roken!

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Tanja

Re:Roken!
« Reactie #60 Gepost op: 24 maart 2006, 20:44:16 »
Klasse Smikkeltje en gewoon doorgaan.
Ben zelf sinds december gestopt en wil nu echt nooit weer beginnen!

smikkeltje

Re:Roken!
« Reactie #61 Gepost op: 25 maart 2006, 20:34:28 »
bedankt allemaal! :)

Migrator

Re:Roken!
« Reactie #62 Gepost op: 29 maart 2006, 11:51:42 »
http://whyquit.com/joel/Joel_02_17_smoke_in_lung.html

Niet voor mensen met een gevoelige ziel!
Maar laat wel zien wat roken van binnen aanricht.
 :nooo:

smikkeltje

Re:Roken!
« Reactie #63 Gepost op: 29 maart 2006, 15:01:26 »
ik heb een keer een longkwab gezien van iemand die z'n hele leven had gerookt en nu flink kanker had, ook niet om vrolijk van te worden.

Migrator

Re:Roken!
« Reactie #64 Gepost op: 29 maart 2006, 15:19:00 »
Zeker niet, het zou toch makkelijker zijn als dit ook zo erg aan de buitenkant zichtbaar was. Ik denk niet dat er dan nog heel erg veel rokers zouden zijn. Maar ik heb dan ook nooit gerookt. Dus weet niet waar ik over praat. Of zo iets.

langnek

Re:Roken!
« Reactie #65 Gepost op: 29 maart 2006, 23:37:15 »
Ik ben weer gaan roken bij een bepaald probleem, wat stom van me was, al heb ik er niet eens spijt van, want geloof het of niet ik heb het nodig gehad, voor mijn gevoel!
Maar nu wil ik er eigenlijkl weer vanaf, heb nog een boek dat me toen ook geholpen heeft; "stoppen met roken" van Allan Carr dacht ik, ben alleen het boek momenteel even kwijt door het probleempje! :-\

Harry

Re:Roken!
« Reactie #66 Gepost op: 29 maart 2006, 23:40:39 »
Ik ben weer gaan roken bij een bepaald probleem, wat stom van me was, al heb ik er niet eens spijt van, want geloof het of niet ik heb het nodig gehad, voor mijn gevoel!
Maar nu wil ik er eigenlijkl weer vanaf, heb nog een boek dat me toen ook geholpen heeft; "stoppen met roken" van Allan Carr dacht ik, ben alleen het boek momenteel even kwijt door het probleempje! :-\
Gewoon cold turkey stoppen, Langnek. En veel water drinken. Succes en ook sterkte met het verwerken van "je probleempje"  :pet:
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2006, 23:41:42 door Harry »

langnek

Re:Roken!
« Reactie #67 Gepost op: 29 maart 2006, 23:48:11 »
Het is makkelijk gezegd, eerst moet ik een beetje weer tot rust komen, dan zal het wel gaan, maar ik ben al begonnen met minderen en ik heb een datum in mijn hoofd dat ik in ieder geval weer stop met roken, dan is mijn probleem officieel ook voorbij en heb ik alles weer geregeld en heb ik geen reden meer om te roken! :yes:

Migrator

Re:Roken!
« Reactie #68 Gepost op: 03 april 2006, 15:34:57 »
Go for it Langnek!  :thumbsup:  (kuch)

[late edit: en ja, veel sterkte langnek. Ook met stoppen straks, maar wanneer dat is lezen we vanzelf.
« Laatst bewerkt op: 05 april 2006, 01:18:26 door CaRtMaN »

Aiko

Re:Roken!
« Reactie #69 Gepost op: 03 april 2006, 16:29:28 »
Zo, wat extra anti-roken propaganda waar ik vanmiddag op stuitte...

Migrator

Re:Roken!
« Reactie #70 Gepost op: 03 april 2006, 17:53:56 »
Ik denk niet dat er teveel anti-rook materiaal op deze draad kan staan, op de site die ik eerder aan haalde zag ik later nog iets over bloedcirculatie (of juist niet eigelijk) het is toch een vreemde gewoonte, dat roken. Uche.

langnek

Re:Roken!
« Reactie #71 Gepost op: 04 april 2006, 01:15:42 »
 :-[ :yes: :-[

Offline CJ

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Vrouw
Re:Roken!
« Reactie #72 Gepost op: 08 april 2006, 23:39:47 »
Mijn man ging -zoals afgesproken- bij de geboorte van ons kleinkind voortaan in de veranda roken, maar is na 3 maanden terug in de living beginnen roken. :(
Heeft er iemand tips? Liefst vreedzame? Mijn man buiten zetten, zou het probleem onmiddellijk verhelpen, maar ik kom fysieke kracht te kort.
"spreken is zilver, zwijgen is goud"

Aiko

Re:Roken!
« Reactie #73 Gepost op: 08 april 2006, 23:48:52 »
Herinner hem aan de afspraak van een paar maanden geleden.
Breng 'm anders maar naar dit forum, en dan lees ik hem wel even de les!

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Roken!
« Reactie #74 Gepost op: 08 april 2006, 23:55:00 »
dan lees ik hem wel even de les!
Jij en welk leger?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline CJ

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Vrouw
Re:Roken!
« Reactie #75 Gepost op: 08 april 2006, 23:55:33 »
Herinner hem aan de afspraak van een paar maanden geleden.
Breng 'm anders maar naar dit forum, en dan lees ik hem wel even de les!

Mijn man leeft in het heden...
Bedankt voor het aanbod, maar toch maar niet. Hij zou al mijn 'nonsens kunnen lezen.
"spreken is zilver, zwijgen is goud"

Migrator

Re:Roken!
« Reactie #76 Gepost op: 09 april 2006, 00:52:26 »
Je zou um de links eens kunnen laten bekijken die er in de draad staan, zeg dat als hij het met zijn longen wil doen dat het prima is maar niet met die van jou en je kind. Als ie niet voor rede vatbaar is zeg je gewoon dat het een egoïstische kl........ is. (sorry voor mijn taal gebruik)  

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Roken!
« Reactie #77 Gepost op: 09 april 2006, 08:34:31 »
Elke keer een glas water in zijn gezicht gooien, zogenaamd om het vuur te doven?   ;D
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Harry

Re:Roken!
« Reactie #78 Gepost op: 09 april 2006, 08:36:01 »
Dan zal de liefde ook snel bekoelen, vrees ik. ;)

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Roken!
« Reactie #79 Gepost op: 09 april 2006, 23:27:47 »
Gewoon vriendelijk edoch duidelijk zeggen dat je dat niet op prijs stelt, CJ en misschien een terrasverwarmer aanbieden? Niet indirect gaan doen, lijkt mij.
« Laatst bewerkt op: 09 april 2006, 23:29:55 door lovelocker »
de tuin: dat ben ik