jaja, roken is slecht voor je, en voor de mensen om je heen, en voor het milieu en de diertjes en je pasgewitte muren.
maar roken is ook heel fijn en gezellig. roken is echt een hele prettig verslaving. ik ben nu vier dagen gestopt en ik mis het heel erg, niet fysiek (gelukkig), maar gewoon al die momenten dat m'n sigaretje m'n vriend was en we gezellige tijden doorbrachten samen op de bank... oh, die eerste sigaret 's ochtends na het hardlopen...
okee, ik ben een hele zielige stakker... maar ik denk inderdaad dat mensen die nooit gerookt hebben ook echt niet kunnen begrijpen hoe het is. en stoppen is echt niet makkelijk. het stoppen op zich vind ik echt niet moeilijk, maar ik ben al een paar keer weer begonnen met roken nadat ik meer dan een jaar gestopt was geweest. waarom? dat vraag ik me zelf ook af. je weet, als roker, dat het echt heel slecht is voor alles en iedereen, maar toch voelt het gewoon goed als je een peuk in je bek steekt. ook al word je tegenwoordig behandeld als een paria.
okee, dat waren mijn frustraties voor vandaag