Vegatopia Forum

AH broodje bapao V

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.231
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #40 Gepost op: 03 januari 2006, 19:20:45 »
Ik heb überhaupt nog nooit een magnetron gehad. Ik stoom ze altijd, gaat prima. :)
En jongens, ik had toch al eens gezegd dat die van Javafood smerig zijn? Nou, koop ze dan ook niet!
Tsk.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

aidaschrijver

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #41 Gepost op: 13 januari 2006, 13:11:29 »
ik ben zelf vleseter gewest, en dat plakkerige van het broodje dat hoort zo nu ben ik vega al bijna 1,5 jaar en ik ben helemaal verslaafd aan die broodjes zo klaar en heeeel lekker!

g11ling

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #42 Gepost op: 13 januari 2006, 15:13:15 »
ik vind ze niet verkeerd. Ben niet zo van het fastfood maar zo nu en dan gaat er best zo'n stoombroodje in.
en toen ik nog geen magnetron had stoomde ik ze altijd in een zeef boven een pan met een bodempje water, ging prima hoor!

En wat die vulling betreft... ik eet ze altijd met mes en vork en snij dan echt puntjes zodat ik niet alleen een hap klef heb maar steeds ook de vulling (en dan veel chilisaus!)

en selly, nou ben ik wel benieuwd naar "dat verhaal van j@n"...

*kijkt onweerstaanbaar nieuwsgierig*

Offline Superguppie

  • ***
  • 322
  • Geslacht: Vrouw
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #43 Gepost op: 04 februari 2006, 20:42:44 »
Vega bapao, op school? Wauw, ik ben echt 10 -15 jaar te vroeg geboren.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

Paul Falafun

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #44 Gepost op: 21 maart 2006, 13:45:57 »
lijkt het jullie lekker een Falafelbapao??


we hebben hem gemaakt! ;)

subreality

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #45 Gepost op: 09 mei 2006, 02:16:33 »
^ ^ ^
Falafelbapao lijkt me heerlijk :D

Wel opvallend dat die vega-bapaos bij de AH altijd *bijna* uitverkocht zijn als ik voor de verandering weer 's "fysiek" boodschappen ga doen in plaats van online.
Volgens mij ben ik niet de enige die ze per 20 inkoopt ;)

Miepje Kurk

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #46 Gepost op: 09 mei 2006, 11:49:57 »
Deze week (t/m 14 mei) zijn ze in de Bonus-aanbieding, 3 halen 2 betalen. Goed moment om ze per twintig in te slaan dus!

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #47 Gepost op: 09 mei 2006, 17:17:51 »
Ik stond net in de rij met 6 bapaobroodjes, ben ik mijn bonuskaart vergeten :bonk:!
Gelukkig stond er een hele aardige meneer achter mij in de rij die zijn bonuskaart wel even wilde uitlenen :bloos:.

Eet gezond & eet taartjes

Miepje Kurk

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #48 Gepost op: 10 mei 2006, 12:24:30 »
Ik stond net in de rij met 6 bapaobroodjes, ben ik mijn bonuskaart vergeten :bonk:!
Gelukkig stond er een hele aardige meneer achter mij in de rij die zijn bonuskaart wel even wilde uitlenen :bloos:.



De cassiere lief aankijken wil ook nog wel eens helpen (cassieres hebben meestal wel een bonuskaart op zak).

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #49 Gepost op: 10 mei 2006, 12:44:35 »
Ik stond net in de rij met 6 bapaobroodjes, ben ik mijn bonuskaart vergeten :bonk:!
Gelukkig stond er een hele aardige meneer achter mij in de rij die zijn bonuskaart wel even wilde uitlenen :bloos:.



De cassiere lief aankijken wil ook nog wel eens helpen (cassieres hebben meestal wel een bonuskaart op zak).
Waarom denken mensen dat toch? Ik kan ontslagen worden als ik een bonuskaart bij heb, dus ik kijk wel uit.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #50 Gepost op: 10 mei 2006, 14:35:26 »
Oh, bij de AH op de Dam hebben ze er gewoon 1 standaard bij hun kassa liggen. Wat gek dat elke AH daar zo anders in is.
,,,,فلافل

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #51 Gepost op: 10 mei 2006, 18:34:40 »
Waarom zouden ze je daarvoor ontslaan dan? Omdat ze dan niet bij kunnen houden wie wat koopt?
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #52 Gepost op: 10 mei 2006, 18:39:14 »
Nee, omdat ik 10% van wat er op mijn bonuskaart koop, terug krijg en ik dus fraudeer als ik míjn bonuskaart ga scannen voor al mijn klanten.

Overigens stond je eigen bonuskaart gebruiken al voor de personeelskorting als fraude in de regels, misschien ook vanwege de airmiles, de vroegere bonuspunten (eerlijk zeggen: wie hier wist niet dat je al 5 jaar geen bonuspunten meer kunt sparen?) en heel misschien ook wel vanwege het door elkaar gooien van het systeem (immers, als ik mensen korting ga geven op vlees, weet albert heijn niet meer of ik nou vegetarier ben).
Supercalifragilisticexpialidocious!

Miepje Kurk

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #53 Gepost op: 10 mei 2006, 22:59:37 »
Ik stond net in de rij met 6 bapaobroodjes, ben ik mijn bonuskaart vergeten :bonk:!
Gelukkig stond er een hele aardige meneer achter mij in de rij die zijn bonuskaart wel even wilde uitlenen :bloos:.



De cassiere lief aankijken wil ook nog wel eens helpen (cassieres hebben meestal wel een bonuskaart op zak).
Waarom denken mensen dat toch? Ik kan ontslagen worden als ik een bonuskaart bij heb, dus ik kijk wel uit.

Dat denk ik niet zomaar, maar dat zie ik de cassieres bij "mijn" AH regelmatig doen. Kennelijk weten ze niet dat ze frauderen? Of ze gebruiken - bij wijze van spreken - de bonuskaart van hun moeder?
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2006, 23:04:20 door Miepje Kurk »

Tanja

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #54 Gepost op: 17 mei 2006, 10:36:23 »
De bapau van de AH vind ik best te eten.
Die van de Jumbo vind ik niet te vreten, klef, plakkerig en de vulling is niet lekker.
Nu stoom ik ze boven een pan, met die van de AH lukt dat prima, misschien dat de Jumbo-bapaus toch beter in de magno kunnen vanwege de klefheid?

anjer

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #55 Gepost op: 17 mei 2006, 19:08:18 »
ik maak het altijd zelf, je kan met meel van de brood te koop bij de supermarkt en de vulling naar eigen wens bijv.met groentenvulling, dat is vers en lekker! alleen heb je wel tijd en geduld nog.

Tanja

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #56 Gepost op: 19 mei 2006, 11:29:42 »
Anjer hoe maak je dat precies, heb je een recept?
Alvast bedankt!

Gwennepen

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #57 Gepost op: 19 mei 2006, 11:33:58 »
Bij de Dirk zijn de bapao,s maar 28 cent en heel lekker.Daar ga ik eens niet zelf voor knutselen hoor. :)

Pinked

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #58 Gepost op: 24 mei 2006, 11:37:42 »
Ja die haal ik ook meestal altijd.. maar dan bij de bas variant van dirk.. lekker gekruid, en gewoon goed te eten!  :)

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #59 Gepost op: 11 juli 2008, 09:35:28 »
Ik hoorde dat er ergens falafelbapao's te krijgen zijn, volgens mij bij de AH. Heeft iemand ze al geprobeerd? Het lijkt mij geloof ik niet zo lekker.