Dus je hebt een getinte huid, aangezien je zegt met felle kleuren weg te komen?
Nee. Ik kan ook niet met alle felle kleuren wegkomen
Maar wel met paars, zilver, goud en groen bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld dus die goudkleurige van Bourjois, de B Never Bleep cream eye shadow (felgroen) en ik heb een oogschaduw van lancaster die dusdanig blauwpaars is dat ik daar meerdere malen per dag over aangesproken word als ik die draag (meestal vrouwen die vragen waar ik 'm gekocht heb). Maar ik gebruik ook vaak verschillende kleuren bij elkaar. Ik hou van een tikkeltje apart, vroeger - toen ik nog niet vroeg op hoefde - leefde ik me vaak uit met oogschaduw, vaak deed ik goud in de ooghoek, dan felgroen, dan mosgroen en dan onder m'n oog nog paars en roze. Nu ben ik gewoon te lui om het op te doen voor m'n suffe baan, zou niet weten waarom ik moeite moet doen voor m'n vervelende collega's, lol.
Vroeger ook nog een alles-paars-fase gehad (tot aan felpaarse lipgloss, zo paars als het 'geplaatst door'-balkje ongeveer), en een alles donkergrijs-met-zwartfase, nog even alles wit geprobeerd - ooit was dat trendy - maar dat was 't toch net niet, en daarna maar gewoon alles wat felgekleurd is of glimt. Echt, alle kleuren heb ik of heb ik gehad. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die gele oogschaduw hebben gehad, maar ik wel dus. Maar wat zal ik zeggen, door schade en schande... Natuurlijk nog de brandweerwagenrodelippenstiftfase, zonder is geen vrouw compleet natuurlijk. En dan die ranzige plakkerige roze kauwgomballenlipglosstrend, ieks...