Nou, da's ff lekker... heb geen frituurpan
Citaat van: bienne op 31 oktober 2005, 16:57:02Nou, da's ff lekker... heb geen frituurpan Op de site staat dat het in de koekenpan en magnetron kan.
Waar ik wel jaren om gerouwd heb is de vegetarische (en dure) sushi die in het verleden verkocht werd bij AH. Maar die kan je natuurlijk ook kopen bij een sushibar (ook duur).
Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt.
Citaat van: chutney op 22 november 2005, 19:41:55Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt. Volgens Tivall zelf is alleen de braadworst een zomerproduct, de frikandel komt niet meer terug. Er komt wel een dievries Tivall frikandel, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.
Citaat van: Selly op 22 november 2005, 22:52:13Citaat van: chutney op 22 november 2005, 19:41:55Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt. Volgens Tivall zelf is alleen de braadworst een zomerproduct, de frikandel komt niet meer terug. Er komt wel een dievries Tivall frikandel, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.pffffffffff, het zit ons ook niet mee he!? Ik heb idd ook nog geen diepvriesfrikandel gezien (en heb geen diepvries ook). Zouden we ze niet over kunnen halen de frikandel terug op de markt te brengen door het heeeel lief te vragen??