Citaat van: Amawames op 01 september 2005, 17:16:26Ja idd dat meende ik ook al maar zij beweerde dat er bij de Mc donalds het er ook in zat :Sze zeggen zelf dat het 100% plantaardig is
Ja idd dat meende ik ook al maar zij beweerde dat er bij de Mc donalds het er ook in zat :S
Ze zeggen ook dat ze alleen gezond eten serveren.
Weet je wat?Jij begint een gerechtelijk procedure door te stellen dat hun frituurvet niet 100% vegetarisch is. Kijken we of jij of MacDonalds wint en praten we dan verder.
Ik denk dat die kennis van jou wat dingen door elkaar haalt. McDonalds heeft een tijdje voor de smaak rundervet toegevoegd aan zijn plantaardige frituurvet. Dit is echter al weer redelijk lang geleden en McDonalds frituurt tegenwoordig wel helemaal plantaardig.
Snoepjes, toetjes, koekjes, het kan in heel veel dingen zitten eigenlijk. Hier vind je er nog wat meer info over.En hier en hier vind je nog meer informatie. En verder staat het altijd op de verpakking als er gelatine in zit!Dit onderwerp hoort trouwens niet thuis in dit forum, maar in Vegearische producten.
Ook opletten trouwens bij jam, vind je ook nog wel eens gelatine in.
Maar als ik mij niet vergis bestáát gelatine niet hieruit, wordt het dierlijk weefsel slechts gebruikt als tussenproduct. Strikt en ongedefinieerd genomen kun je dan nog prima vegetariër zijn.