Vegatopia Forum

Wat eten de lijners vandaag?

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #300 Gepost op: 26 september 2006, 11:24:34 »
Puur om de saaiheid van het eten?
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #301 Gepost op: 26 september 2006, 11:54:34 »
Ja en de beperking van de producten die zij gebruikt in haar dieet. Ik moest dus ineens aan de ontbijtkoek, liga, optimel en meer van dat soort meuk die ik anders nooit eet. Ik dacht ammehoela dat kan ik zelf ook met dingen die ik wel lekker vind. Bovendien hoef ik niet 5x per week aardappelen, groente (hallo, er is meer groente te krijgen dan elke week witlof!) en een stukje vleesvervanger. Saai dus.

Oja en je mag maar 2 glazen wijn per week. Is ze wel helemaal lekker? Bovendien haalt Sonja Bakker nooit eens een nachtje door, want dan ligt dus ook je hele dieetschema om zeep.
« Laatst bewerkt op: 26 september 2006, 11:55:16 door Modub »

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #302 Gepost op: 04 januari 2007, 18:11:23 »
Ja ja, het gaat weer gebeuren (of weer niet...) Ho, heb vertrouwen Laura!
Het is januari en er moeten kilo's af. Tijd dus om te stoppen met chocolade en/of koekjes bij de thee met melk en honing, gebakjes op mijn werk, lekkere dikke plakken kaas op brood, véél cocosmelk door de curry, pasta met vette sausjes ect ect. Kortom, ik weet wat ik niet goed doe.

Gisteren aten wij half volkoren rijst met een prutje van tofu gehakt, witte bonen, tomatensaus, courgette en paprika. Erbij: een kloddertje magere creme fraiche en een beetje geraspte kaas.

Vandaag eet ik volkoren cous cous met een seitan stoofpotje (kant&klaar van Lima).
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #303 Gepost op: 05 januari 2007, 19:44:25 »
Pompoen/linzensoep met een kaal volkorenbroodje. Wheeeee :'(, ik wil lekker naanbrood erbij en cocosmelk in mijn soep
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #304 Gepost op: 05 januari 2007, 19:46:38 »
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Aiko

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #305 Gepost op: 05 januari 2007, 20:20:22 »
Pompoen/linzensoep met een kaal volkorenbroodje. Wheeeee :'(, ik wil lekker naanbrood erbij en cocosmelk in mijn soep!

Och och, meiske dan toch. Als jij lekker wil snoepen ga jij elke dag dat jij een beetje snoept toch gewoon een uurtje extra wandelen (bijopgeteld je - naar ik aanneem - andere sportactiviteiten)? Weet; bewegen is de sleutel tot ontwegen... Enzomeer.

Aiko

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #306 Gepost op: 05 januari 2007, 20:21:08 »
En kulfi toe....http://www.salam-bombay.com/images/kulfi.jpg

Ooooh. Voor vandaag dan twee uurtjes extra wandelen...

Offline Bee

  • ***
  • 259
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #307 Gepost op: 05 januari 2007, 20:42:12 »


Vooruit, ik ben me de laatste weken (afgezien van kerst en oud en nieuw, ahem  :-[) ook aan het gedragen, dus ik zal eens een steentje bijdragen:
Woensdag; couscous met tomaat, komkommer, rode ui en basilicum (en een heeel klein beetje balsamico-azijn), donderdag;
mie met zo'n thais groentenpakket geroerbakt en stukjes ananas-op-sap-uit-blik. Wilde er nog van die tofu-roerbak-stukjes bij doen, maar die zijn nog best vet! Grrr. :nopompom:

Hoewel ik het helemaal eens ben met die beweging-theorie, vind ik het in de winter toch makkelijker om me qua eten en alcohol (bij mij ook grote boosdoener) in te houden dan om 's avonds nog een stuk te gaan wandelen (brrr!).
In de zomer geen probleem natuurlijk, maar dat mag ook wel, met al die roseetjes op het terras...  :bonk:

Offline Bee

  • ***
  • 259
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #308 Gepost op: 05 januari 2007, 20:43:51 »
Nou vooruit; en vanavond afhaalpizza, bij gebrek aan tijd om te boodschappen te doen en te koken. Kleine teruval :bloos:

Maar hee, tussen de middag netjes drie broodjes met light smeerkaas gegeten!  ;D

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #309 Gepost op: 05 januari 2007, 21:02:34 »
En kulfi toe....http://www.salam-bombay.com/images/kulfi.jpg

Ooooh. Voor vandaag dan twee uurtjes extra wandelen...
En dan wel in het donker in de duinen bij een lesbo-ontmoetingsplaats!
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #310 Gepost op: 05 januari 2007, 21:54:29 »
Citaat
... bij een lesbo-ontmoetingsplaats!

want daar val je extra af?  ???
 :P
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #311 Gepost op: 06 januari 2007, 21:47:46 »
Citaat
... bij een lesbo-ontmoetingsplaats!

want daar val je extra af?  ???
 :P

Ik denk dat er bedoeld wordt dat, als hetro-vrouw, je daar erg hard moet gaan rennen!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #312 Gepost op: 06 januari 2007, 21:49:43 »
Vandaag weer braaf geweest. Netjes m'n bakje fruit als tussendoortje gehad en om 16.00 een kopje kerriesoep (uit een pakje, ala cup-a-soup, maar dan uit de natuurwinkel)
Vanavond stamppot van half aardappel, half pastinaak en peen&ui gemaakt. Was erg smakelijk. Erbij vegajus en een tivall kaasburger.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #313 Gepost op: 06 januari 2007, 22:36:58 »
Citaat
... bij een lesbo-ontmoetingsplaats!

want daar val je extra af?  ???
 :P

Ik denk dat er bedoeld wordt dat, als hetro-vrouw, je daar erg hard moet gaan rennen!
Laat ik zeggen dat we allemaal wel weten hoe Aiko bij voorkeur zijn beweging tot zich neemt.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Aiko

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #314 Gepost op: 06 januari 2007, 22:41:03 »
Oh zeg, betrek jij mij even niet in jouw insinuaties, deugniet...!

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #315 Gepost op: 06 januari 2007, 22:41:12 »
Citaat
... bij een lesbo-ontmoetingsplaats!

want daar val je extra af?  ???
 :P

Ik denk dat er bedoeld wordt dat, als hetro-vrouw, je daar erg hard moet gaan rennen!
Laat ik zeggen dat we allemaal wel weten hoe Aiko bij voorkeur zijn beweging tot zich neemt.

Ik snap er weinig meer van..... ??? Ik weet dat Aiko van bewegen houdt, maar wat heeft dat met lesbiënnes te maken?
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Aiko

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #316 Gepost op: 06 januari 2007, 22:55:50 »
En wie gaat nu mijn eerbaarheid redden?

Offline Bee

  • ***
  • 259
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #317 Gepost op: 07 januari 2007, 18:43:08 »
Blijkbaar niemand... maar ik heb wel heel hard gelachen!  ;D

Even on-topic; vandaag gegeten; geroerbakte quorn, champi's en broccoli met volkoren rijst en van die witte saus uit zo'n zakje.

Ben eigenlijk helemaaaaal niet van de zakjes, maar er zit zo ongelofelijk weinig vet in, da's niet eerlijk.  :o
Maar toch licht schuldgevoel over. Volgende keer probeer ik het zelf te kneuteren met wat bloem en een beetje magere melk of soyaroom, ofzo.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #318 Gepost op: 08 januari 2007, 19:33:00 »
Aardappelpuree met stoomgroenten en een tivall gegrilde "filet". Het was lekker en mager!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Bee

  • ***
  • 259
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #319 Gepost op: 09 januari 2007, 11:19:02 »
Maak je dan zelf puree of uit zo'n zakje. Ik ben altijd te lui om zelf puree te maken, maar zo'n zakje schijnt weer niet zo goed voor de lijn te zijn...  ::)

Gisteren taco's gegeten, gevuld met sla, tofugehakt, een uitje en wat champi's. Wat tacokruiden tijdens het bakken erdoorheen; lekker! Alleen een beetje droog (want natuurlijk braaf zonder saus). Moet ik nog wat op vinden...

Vanavond volkorenpasta met tomatensaus (blik gepelde tomaten met allerlei groentetjes en kruiden). Trek! (Waarschijnlijk omdat het zo lunstijd is  ;))