Vegatopia Forum

Wat eten de lijners vandaag?

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #240 Gepost op: 06 december 2005, 15:20:13 »
Oh wat zijn papadums toch lekker! Wie heeft dat ooit uitgevonden??
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #241 Gepost op: 07 december 2005, 21:53:19 »
rijst met chinese roerbakgroenten en tofureepjes pikant
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #242 Gepost op: 09 december 2005, 15:15:53 »
Vandaag met grote waarschijnlijkheid hutspot! Ik heb er wéér zo'n trek in....
Ik ga het wel zelf maken natuurlijk. Dus zo op naar de natuurwinkel voor lekkere worteltjes. Erbij vegajus (die is goed in de smaak gevallen) en iets vega-achtigs erbij.

Heb ik nog niet verteld: ik ga me inschrijven bij de Viva voor de XL-modellenwedstrijd. Ik ben erg benieuwd! Ik heb al een portret foto (tenminste, een vakantiefoto van m'n gezicht. Zou dat ook mogen?) en ik moet nog een foto van mezelf helemaal erbij sturen.
Als er iets uitkomt dan horen jullie het wel :)
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Dee

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #243 Gepost op: 09 december 2005, 16:28:22 »
Heb ik nog niet verteld: ik ga me inschrijven bij de Viva voor de XL-modellenwedstrijd.

Leuk  :thumbsup:

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #244 Gepost op: 10 december 2005, 12:49:01 »
Heb ik nog niet verteld: ik ga me inschrijven bij de Viva voor de XL-modellenwedstrijd. Ik ben erg benieuwd! Ik heb al een portret foto (tenminste, een vakantiefoto van m'n gezicht. Zou dat ook mogen?) en ik moet nog een foto van mezelf helemaal erbij sturen.
Als er iets uitkomt dan horen jullie het wel :)

Leuk, succes! Je maakt een hele goede kans, denk ik. :asmiley:

Wat de foto's betreft: misschien neem jij het heel casual op, maar veel vrouwen die aan zo'n wedstrijd deelnemen, sturen foto's op die speciaal door een fotograaf zijn genomen nadat ze in het schoonheidssalon behandeld en opgemaakt geweest zijn. Ik zeg niet dat jij dat nodig hebt hoor, maar je kan er misschien wel rekening mee houden als je jouw foto's uitkiest.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #245 Gepost op: 13 december 2005, 16:56:56 »
Geen zin om nog naar de supermarkt te rennen. Een speurtocht door mijn keukenkastjes en koelkast leverde het volgende resultaat op:
- 4 courgette's
- 1 grote winterpeen
- vaste aardappels
- eieren
- kaas
- creme fraiche
- gemengde sla
- tomaatjes
- kidneybonen
- kokosmelk
- vega nuggets

Nu twijfel ik! Ik kan een aardappel/courgette schotel maken (met nuggets). Of een groentensoep met courgette, aardappel, peen en bonen. Of een curry met courgette en eieren.....
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #246 Gepost op: 14 december 2005, 00:20:33 »
Misschien moeten we deze draad maar gewoon "Wat eet Laurita vandaag?" gaan noemen? :heehee:
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #247 Gepost op: 14 december 2005, 08:37:04 »
Misschien moeten we deze draad maar gewoon "Wat eet Laurita vandaag?" gaan noemen? :heehee:
Mja, het was meer voor de lijners onder ons bedoelt. Maar aangezien ik niet echt meer aan de lijn ben en er regelmatig ook niet-lijn-recepten staan én ik zowat de enige ben die post zou je het wel zo kunnen gaan noemen ;)

Gisteravond kwam ik er ook nog achter dat ik een potje currysaus in m'n kast had staan, dus het is curry met courgette, aardappel en kikkererwten geworden en rijst erbij.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #248 Gepost op: 15 december 2005, 22:51:19 »
Vanavond at ik pasta met spinazie met light paturain, feta en pijnboompitjes.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #249 Gepost op: 16 december 2005, 19:31:11 »
Bami nestjes met roerbak teriyaki van Iglo en tofu reepjes pikant. Lekker :D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #250 Gepost op: 17 december 2005, 22:41:34 »
Hutspot (zelf gehakt/gemaakt) met vegajus en toscaanse sticks uit de natuurwinkel.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #251 Gepost op: 18 december 2005, 15:36:13 »
Vandaag Indiaase pompoen-linzensoep met verse bladspinazie erdoor. Erbij een panini (van "Molenaartje") met kruidenboter. Ik zou willen dat pompoen het hele jaar door gewoon te krijgen was, ik vind het zó lekker....
Over mijn sporten trouwens, ik ben van de week maar 1x geweest. De motivatie was ver te zoeken....
Komende week maar eens inhalen en dan plak ik er als beloning maar een sauna en vers fruitsapje (van de bar, komen ze in de sauna brengen :D) aan vast.
Afgelopen week kreeg ik van een klasgenootje de vraag: "Laura, wat ik er met je aan de hand? Je bent zo dík geworden!" :o
De vraag was niet beledigend bedoelt, ik ken de persoon goed en ze is nogal recht door zee, maar ik voelde wel even een steekje in m'n hart...
Ik heb geantwoord dat ik wel wat ben aangekomen sinds de start van m'n opleiding maar dat ik geen waarde meer hecht aan maatje 38. Ik ben gelukkig met mezelf zoals ik nu ben en hou van lekker eten. Punt.
Toch zou ik zelf die vraag niet op iemand afvuren, je weet nooit wat erachter zit....
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Selly

  • *****
  • 30.782
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #252 Gepost op: 18 december 2005, 23:31:49 »
Ik zou willen dat pompoen het hele jaar door gewoon te krijgen was, ik vind het zó lekker....

Turkse winkeltjes hebben vaak het hele jaar door flespompoen.
 
Citaat
Ik ben gelukkig met mezelf zoals ik nu ben

 :thumbsup:
,,,,فلافل

Aiko

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #253 Gepost op: 18 december 2005, 23:37:12 »
Mocht het je wat opvrolijken; wees blij dat je een vrouw bent. Overgewicht bij mannen kan snel oncharmant zijn, bij vrouwen is het veelal aantrekkelijk.

(En vanaf nu ga jij braaf viermaal per week bewegen met of zonder die motivatie...!!)

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #254 Gepost op: 19 december 2005, 00:40:56 »
Ik ben gelukkig met mezelf zoals ik nu ben en hou van lekker eten. Punt.

Goed zo! :thumbsup:

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #255 Gepost op: 19 december 2005, 17:15:01 »
Mocht het je wat opvrolijken; wees blij dat je een vrouw bent. Overgewicht bij mannen kan snel oncharmant zijn, bij vrouwen is het veelal aantrekkelijk.

(En vanaf nu ga jij braaf viermaal per week bewegen met of zonder die motivatie...!!)

Ik heb gelukkig nog wel als voordeel dat ik in "proportie" ben. Alles is nogal...uhm...vol  ;D En mijn vriend vind me ook mooi zoals ik ben (zegt ie).
Help Aiko, 4x per week bewegen!!?? Ik ben al blij als ik 3 uur per week heb gesport! Maar ik fiets wel veel, mag dat dan als compensatie voor dat ene uurtje? :-\

Vandaag eten we restjes van het weekend. Ik heb nog hutspot met falafels óf pompoensoep met een broodje. Vriendjelief mag kiezen, ik heb in beide wel trek.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #256 Gepost op: 21 december 2005, 09:28:43 »
Gisteren bij iemand anders gegeten: volkoren penne met véél knoflook, pepertjes, brocolli en cashewnootjes. Lekker!

Ik ga zodadelijk met mijn ouders naar Zutphen, daar heb je een biologisch straatje met oa een biologische bakkerij en die is zó goed. Dus ik ga mijn vriezertje even vullen :D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #257 Gepost op: 21 december 2005, 17:10:53 »
Mmmm, lekker brood gekocht: lijnzaadbrood/rogge-vloerbrood/mueslibol/meerzadenbrood/seitanbroodjes/kerststolletjes/rozijnenbolletjes....lekkere volle vriezer!
En bij de biologische slager (!) groentenquiches voor vanavond, met salade erbij.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #258 Gepost op: 22 december 2005, 17:21:43 »
Vandaag gegrilde stukjes van tivall, roerbakgroenten en krieltjes. Ik doe snel en makkelijk wat vanavond ga ik flyeren in de stad voor Wakker Dier!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #259 Gepost op: 20 januari 2006, 16:38:26 »
Ik ben sinds 2 januari weer aan de Montignac. Als ik wat kilo's kwijt ben ga ik gewoon weer over op "gezond eten". Het gaat mij nu niet hard genoeg op die manier. Sporten gaat sindsdien wel beter. ik ga nu 3 uur per week en heb er plezier in. Volgende week zaterdag ga ik trouwjurken passen, ben erg benieuwd!
Ik ben nu weer actief op een Montignac forum, dus even wat minder hier. Toch neem ik af en toe een kijkje hoor!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)