Laurita, het is een beetje off-topic, maar (past prima in dit topic ) jij eet vaak gegrilde groenten. Lekker, maar hoe maak je dat klaar? In de oven?
In de oven vind ik erg makkelijk, want dan mik ik er gelijk aardappeltjes bij en dan heb je een snelle en makkelijke maaltijd. Ik doe alle ingrediënten dan in een plastic zak en doe er, afhankelijk van de hoeveelheid, wat olie en kruiden bij. Dan is het een kwestie van goed schudden en zo heb je alles goed gecoat. Zo gebruik je veel minder olie dan dat je alles op de bakplaat legt en er olie overheen sprenkelt/giet.
Grillpan hetzelfde eigenlijk, als je olie op de groenten giet terwijl ze in de grillpan liggen krijg je enorm veel rook in je keuken want de olie verbrand op de grillplaat.
Lekker om te grillen vind ik vooral: courgette, groene asperge's, paprika en venkel. Maar zowat alle groenten kunnen wel.
Gisteren heb ik met mijn moeder en zusje in Amsterdam bij de Bolhoed gegeten. Was weer heel erg lekker! Ik heb de groentenquiche met salade genomen. Ik vind het eten daar écht heel goed, de samenstelling van zo'n maaltijd is zo voedzaam en er zitten zoveel verschillende smaken in!
Oh ja, toe het ik een stuk bananenroomtaart genomen
Ik pilates het er vanavond wel weer af
Wat we vanavond eten weet ik nog niet....