Vegatopia Forum

Broodbeleg, zoet en hartig, ook zelfmaak.

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vis in vega boterhamworst AH?
« Reactie #500 Gepost op: 08 maart 2006, 17:34:55 »
(Had ik net een antwoord geschreven, was het bericht verplaatst. Nog een keer dan maar)

Ik zou zeggen: tot 1 april. Een boycot van een half jaar lijkt me lang genoeg. Eventueel kun je eerst nog alleen broodbeleg bij de AH kopen, en als ze zich goed gedragen, ook andere boodschappen bij de AH doen.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vis in vega boterhamworst AH?
« Reactie #501 Gepost op: 08 maart 2006, 18:20:48 »
Ik zou zeggen: tot 1 april. Een boycot van een half jaar lijkt me lang genoeg. Eventueel kun je eerst nog alleen broodbeleg bij de AH kopen, en als ze zich goed gedragen, ook andere boodschappen bij de AH doen.

 :heehee:

Badgast

Re:Vis in vega boterhamworst AH?
« Reactie #502 Gepost op: 08 maart 2006, 19:19:39 »
zal rustig aan mn hoofd weer eens laten zien denk ik, het brood is daar tenslotte ook lekkerder dan bij de AH.

Vroeg me een beetje af of er meer mensen waren die de AH mijden (of meden).

(En wie wat wat er allemaal bij de Edah fout gaat...;-)

atelier72

Vegetarisch biologisch hartig broodbeleg.
« Reactie #503 Gepost op: 29 april 2006, 22:00:40 »
Hoi.

Ik ben op zoek naar merken van biologisch, vegetarisch hartig broodbeleg.
Geen pate's, maar plakjes.

Wie kan mij helpen?

Groetjes.

Aiko

Re:Vegetarisch biologisch hartig broodbeleg.
« Reactie #504 Gepost op: 29 april 2006, 22:30:31 »
Bij vegetarische toko Sie San te Den Haag wellicht.

atelier72

Re:Vegetarisch biologisch hartig broodbeleg.
« Reactie #505 Gepost op: 29 april 2006, 23:02:15 »
Hoi.

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoelde merknamen (fabrikanten) van vegetarisch biologisch beleg.(plakjes)
Eventuele websiteadressen van fabrikanten die vegetarisch, biologisch hartig plakjes broodbeleg maken zijn ook welkom.

groetjes.

Aiko

Re:Vegetarisch biologisch hartig broodbeleg.
« Reactie #506 Gepost op: 29 april 2006, 23:08:53 »
Dat kun je die mensen van Sie San wel vragen in ieder geval.
Of bekijk hun website, daar kun je ook wel wat vinden over merknamen en dergelijke.

atelier72

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #507 Gepost op: 30 april 2006, 10:00:02 »
Hoi.

Bedankt voor de moeite, maar dit is niet wat ik zoek.
Ik zoek adressen van fabrikanten, merken dus die vegetarisch biologisch hartig beleg maken (plakjes voor op de boterham,zoals wheaty van Topas). Dus geen pate's, zoals van o.a. vetara of tartex. Wat ik zoek zijn dus merken die ook zoiets maken. zoals wheaty.

Groetjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #508 Gepost op: 30 april 2006, 11:21:19 »
Viana
vegi-deli
Die van Vivera zijn geloof ik niet bio, maar dat weet ik niet zeker.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2006, 11:22:29 door Selly »
,,,,فلافل

atelier72

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #509 Gepost op: 30 april 2006, 13:19:44 »
Hoi.

Nee vivera is niet biologisch. De produkten van Albert heyn ook niet. Ik zoek dus echt de biologische produkten.
Volgens mij niet zo simpel om aan te komen, wat ik in eerste instantie wel dacht.

Dus: Weet iemand adressen van fabrikanten, merken dus die vegetarisch biologisch hartig beleg maken (plakjes voor op de boterham,zoals wheaty van Topas). Dus geen pate's, zoals van o.a. vetara of tartex.
Please: laat het me weten.

Groetjes  

Gwennepen

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #510 Gepost op: 30 april 2006, 13:36:57 »
Ik vind  een boterham met kiwi lekker,net een taartje.Of een boterham met kaas en atjar tjampoer(indisch tafelzuur)Dat gaat ook heerlijk in een salade en bij de friet. :yummie:

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #511 Gepost op: 30 april 2006, 14:02:08 »
 ::)

Dit topic gaat over broodbeleg, niet alleen over jouw vraag. ([size=0]overigens denk ik dat je, nu je hetzelfde bericht 5 keer dikgedrukt hebt gepost, iedereen wel snapt wat je bedoelt[/size]) En nu ik hier toch post: is er een appelloze variant op appel(peren)stroop?
Ik vind een bruine boterham met kaas en appelstroop erg lekker namelijk, maar ja...
Ik ken wel heel veel appel-nog-iets-stropen, maar geen nog-iets-stropen zonder appel.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2006, 14:04:00 door fem fatale »
Supercalifragilisticexpialidocious!

Aiko

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #512 Gepost op: 30 april 2006, 14:03:16 »
Misschien een domme vraag, maar heb je al bij natuurwinkels rondgevraagd?

Gwennepen

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #513 Gepost op: 30 april 2006, 14:05:27 »
Oh het was niet specifiek gericht op jouw vraag  hoor,eigenlijk gewoon in het algemeen.Kun je jouw vraag niet beter stellen in een natuurvoedingswinkel.Als ze zoiets niet direct in de winkel hebben kunnen ze het misschien wel bestellen.

Aiko

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #514 Gepost op: 30 april 2006, 14:06:36 »
Dit topic gaat over broodbeleg, niet alleen over jouw vraag. En nu ik hier toch post: is er een appelloze variant op appel(peren)stroop?
Ik vind een bruine boterham met kaas en appelstroop erg lekker namelijk, maar ja...
Ik ken wel heel veel appel-nog-iets-stropen, maar geen nog-iets-stropen zonder appel.

Bij de natuurwinkel hebben ze veel meer stropen. Ik heb dadelstroop hier staan (lekker zoet) en maismoutsiroop, en een wat viezere rietsuikermelasse. Ik geloof dat ik ook ergens bietensiroop heb zien staan bij een natuurwinkel te Rotterdam (Mariniersweg).

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #515 Gepost op: 30 april 2006, 14:41:56 »
Bij de natuurwinkel hebben ze veel meer stropen. Ik heb dadelstroop hier staan (lekker zoet) en maismoutsiroop, en een wat viezere rietsuikermelasse. Ik geloof dat ik ook ergens bietensiroop heb zien staan bij een natuurwinkel te Rotterdam (Mariniersweg).

afgezien van het schreeuwen, dankjewel. Het wordt weer eens tijd om zelf naar de natuurwinkel te gaan.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Aiko

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #516 Gepost op: 30 april 2006, 14:45:15 »
Misschien zoeken ze daar ook nog wel een leuke kassamejuffrouw. Blijf je helemaal goed op de hoogte van de producten die ze er hebben.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #517 Gepost op: 30 april 2006, 15:18:49 »
Hoi.

Nee vivera is niet biologisch.

Daarom zette ik er ook bij dat ik dat niet zeker wist. Die andere 2 zijn wel bio.
,,,,فلافل

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #518 Gepost op: 30 april 2006, 15:21:17 »
Misschien zoeken ze daar ook nog wel een leuke kassamejuffrouw. Blijf je helemaal goed op de hoogte van de producten die ze er hebben.
maar er zit geen natuurwinkel zo lekker dicht in de buurt als de ah, en ik betwijfel ergens ook of ze hetzelfde zullen betalen.
Supercalifragilisticexpialidocious!

mirrie

Re:Broodbeleg - tips?
« Reactie #519 Gepost op: 03 mei 2006, 12:14:51 »
Ik vind gebraden gehakt van AH op het moment wel erg lekker. De vegetarische variant uiteraard. Ik smeer ook wel eens pesto op mijn brood. Maar dan moet je wel lekker donker brood met noten of granen hebben.