Lol, naja door het lezen van de verhalen hier, was ik al enigszins voorbereid dat dat soort dingen zouden gaan (kunnen) gebeuren. xD
Maar het is toch een beetje vreemd, vooral als je van te voren duidelijk aan moet geven of je vegetarisch eet of niet, en vervolgens wordt er dan alsnog niet op gelet of rekening mee gehouden.
Nou ben ik absoluut geen gierig persoon, en het is dan ook niet leuk als je door de zaal moet gillen dat je een kaassoufflé wilt.
Je ziet ze dan denken "Soooo ja die lust nog wel een kaassouffle, na al die andere dingen." Dan denk ik al die andere dingen? xD Welke andere dingen? Vervolgens probeer je dan van je lunch te genieten terwijl je een beetje misnoegd wordt aangekeken.
Binnenkort weer een etentje, ditmaal in een restaurant. Benieuwd wat dat gaat worden want..
We gaan naar één of andere eetgelegenheid die niet veel vegetarische opties heeft.
Sterker nog, ik zag er 3. xD Waarvan ik bij 2 al zoiets heb van: Laat maar, dat hoef ik niet. :S (lekker zeuren en moeilijk doen
)
Dus ik hoop dat ik dan toch zelf mag kiezen wat ik eet, uit die 3 dingen. xD Of naja, die ene optie kan kiezen. xD
Weet namelijk niet of het dat wordt, of dat ze een menu gaan samenstellen, zeg maar.
Anders maar patat en de voor de sier neergelegde 3 slablaadjes he.