Vegatopia Forum

Den Haag en Scheveningen

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #60 Gepost op: 12 juni 2013, 10:02:06 »
Ik vind het echt niet leuk meer, dit draadje  >:(

Gun niet-Amsterdammers ook eens wat!

Ik gun ze best wel iets, maar niet alles! Het is toch oneerlijk hoeveel nieuwe vegetarische zaken er de laatste tijd in DH zijn geopend! Zitten wij hier met die suffe restaurants die hun menu al jaren niet hebben veranderd :(

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #61 Gepost op: 12 juni 2013, 10:14:34 »
Juist leuk toch om weer eens buiten Amsterdam te gaan? Lekker een dagje met L. naar dat zee-aquarium en daarna een hapje eten in DH ofzo.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #62 Gepost op: 12 juni 2013, 10:29:17 »
Staat al tijden op de planning maar het komt er steeds niet van! Maar sowieso is er nu echt teveel om in 1 dagje te doen dus dan moet ik weer moeilijke keuzes gaan maken.

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #63 Gepost op: 12 juni 2013, 10:39:30 »
De Leaf vegetarian zit in een hotel. Kan je daar eten, overnachting doen en de dag erna weer op culinaire ontdekkingstocht :)

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #64 Gepost op: 25 juni 2013, 11:41:02 »
Ha, maandag is het dan eindelijk zo ver, ik ga een dagje naar DH (voor mijn verjaardag)  :D
Maar nu: waar moet ik eten? We gaan in ieder geval naar de snackbar, maar voor het avondeten wil ik wat anders. Waar heb ik als veganist de beste keuze?

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #65 Gepost op: 25 juni 2013, 11:46:10 »
Ik neig nu naar Symbiose: "weer een wijziging op de kaart, de citroentaart is vervangen door een veganistische chocolade taart met hazelnotencrème en chocoglazuur geserveerd met een glaasje koffielikeur!"  :kwijl:

Edit: Symbiose is dicht op maandag, en Veggies on fire ook al :(
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2013, 11:51:18 door M. »

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #66 Gepost op: 25 juni 2013, 11:58:05 »
Die Chinees Yeah misschien of Leaf?
,,,,فلافل

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #67 Gepost op: 25 juni 2013, 11:59:17 »
Leaf is ook dicht, Yeah heb ik nog niet bekeken. Ik geloof dat bijna alles dicht is, maandag is natuurlijk ook niet zo'n restaurantdag :(

Edit: Yeah is definitief gesloten zie ik nu.
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2013, 12:01:29 door M. »

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #68 Gepost op: 25 juni 2013, 13:24:06 »
O wat jammer zeg, maar ze zaten ook wel op een gekke en onopvallende plek voor een vega snackbar/restaurant.


Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #69 Gepost op: 25 juni 2013, 13:40:48 »
Leaf is ook dicht, Yeah heb ik nog niet bekeken. Ik geloof dat bijna alles dicht is.

Op maandag is echt bijna alles dicht ja. Je kan wel ergens roti eten maar veel verder kom je denk ik niet. Wel kan je op maandag veganistisch eten in het kraakpand 'Autonoom Centrum' maar dat is niet echt een restaurant (wel lekker trouwens, en goedkoop).

Jammer dat de Yeah dich is trouwens, het zal ook wel te maken hebben met de weinige klandizie. Ik vond het eten er zelf niet lekker, maar andere mensen waren er wel enthousiast over.

Offline Sam

  • ******
  • 7.097
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #70 Gepost op: 25 juni 2013, 15:57:33 »
Is  De Zon misschien iets? In ieder geval vegetarisch en op maandag open.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #71 Gepost op: 25 juni 2013, 20:11:34 »
Wat raar, we hadden het hier toch over Burgerzz? Zijn allebei onze reacties nou verdwenen M. of ben ik aan het dromen geweest?
,,,,فلافل

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #72 Gepost op: 25 juni 2013, 20:20:55 »
Wat gek! Je bent niet aan het dromen.... Volgens mij miste ik ook al iets in de wat eten we vandaag draad.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #73 Gepost op: 25 juni 2013, 20:32:30 »
Wat gek! Je bent niet aan het dromen.... Volgens mij miste ik ook al iets in de wat eten we vandaag draad.

Misschien heeft het dan te maken met de migratie van de servers, dat gebeurt vandaag. Zal wel weer goed komen.  :)
,,,,فلافل

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.433
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #74 Gepost op: 25 juni 2013, 21:38:38 »
Wat gek! Je bent niet aan het dromen.... Volgens mij miste ik ook al iets in de wat eten we vandaag draad.
Misschien heeft het dan te maken met de migratie van de servers, dat gebeurt vandaag. Zal wel weer goed komen.  :)
Inderdaad, dat komt door de migratie van de servers. Vervelend, had niet hoeven en mogen gebeuren, maar ons treft (helaas of gelukkig) geen blaam. De berichten zijn echter echt weg. Zie ook hier: http://www.vegatopia.com/smf/index.php/topic,6254.msg655015.html#msg655015
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #75 Gepost op: 25 juni 2013, 23:27:45 »
Wij hebben al enkele keren bij Canton aan de Badhuisweg in Scheveningen gegeten. Wij zijn er eigenlijk de eerste keer per ongeluk terechtgekomen, want ik zou er niet als eerste keus naar binnen gaan. Een beetje oubollig uiterlijk en de kaart is niet heel aantrekkelijk voor vegetariërs, maar bijna alles wat op de kaart staat, kan ook in een vegetarische versie gemaakt worden. Daar kwamen we achter bij navraag. Wij hadden iets van teppan tofu met lekkere groenten en saus naar keuze. Voorgerecht was de eerste keer wel een afknapper. Iets van gedroogd zeewier, dat was geen succes. Het hoofdgerecht maakte gelukkig alles goed. Tweede keer hadden we mini loempia's als voorgerecht.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #76 Gepost op: 26 juni 2013, 10:13:17 »
Wat gek! Je bent niet aan het dromen.... Volgens mij miste ik ook al iets in de wat eten we vandaag draad.
Misschien heeft het dan te maken met de migratie van de servers, dat gebeurt vandaag. Zal wel weer goed komen.  :)
Inderdaad, dat komt door de migratie van de servers. Vervelend, had niet hoeven en mogen gebeuren, maar ons treft (helaas of gelukkig) geen blaam. De berichten zijn echter echt weg. Zie ook hier: http://www.vegatopia.com/smf/index.php/topic,6254.msg655015.html#msg655015

Ok!

Even een samenvatting dan van wat er stond want ik wilde M. er nog iets over vragen.
Ik suggereerde Burgerzz die de zeewierburger hebben van Veggie in Pumps. M. antwoordde iets als dat ze er niet hele goede verhalen over had gehoord en dat dan de prijs die Burgerzz berekende (ik geloof iets van 14,95) wat veel leek.
Maar nu wilde ik aan M. nog vragen wat ze over deze burger gehoord had? Ik was er nl. wel benieuwd naar maar heb hem ook nog niet geproefd (in Amsterdam schijnt ie bij Noorderlicht te krijgen te zijn).
,,,,فلافل

Offline Sam

  • ******
  • 7.097
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #77 Gepost op: 26 juni 2013, 10:42:30 »
Ik heb die weedburger van Veggie in pumps dus bij Dap en Co gegeten op Scheveningen, zie iets eerder in dit draadje, dat was een van de eerste restaurants waar ze hem hadden geloof ik. Ik vond hem wel lekker.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #78 Gepost op: 26 juni 2013, 10:45:29 »
Ik had het inderdaad gelezen Sam, en een van de klachten die ik had gehoord daar schreef jij ook al over: dat hij snel koud werd. Dat ligt natuurlijk niet perse aan de burger zelf maar eerder aan de manier hoe hij bereid wordt.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re: Den Haag en Scheveningen
« Reactie #79 Gepost op: 26 juni 2013, 21:18:12 »
en dat dan de prijs die Burgerzz berekende (ik geloof iets van 14,95) wat veel leek.

Beetje offtopic sorry, maar ik ontdekte vandaag een nieuw tentje in de buurt waar ze een niet vegaburger voor 18,95 aan de man brengen.
Ik begrijp best dat sommige dingen duur (moeten) zijn, maar voor een burger gaat dit me een beetje te ver...

Ontopic, ik wil ook weer eens naar Scheveningen. Vorig jaar niet geweest  :(

Sin chile, no tiene chiste!