Ligt er maar net aan wat je bedoeld met angst, als je bedoelt zonder reden dus gewoon omdat ze eng uitzien dan spinnen en langpootmuggen en libellen maar das meer omdat ze zo snel langs je af vliegen en nogal de neiging hebben om voor de fiets te vliegen, kikkers en padden durf ik niet aan te raken, ben bang om ze pijn te doen.
Ow, vlinders! Die zijn best wel super eng!
Als er wel een reden voor is dan wespen en bijen denk ik want die steken me vaker zomaar, zelfs als ik helemaal stil zit ben ik es gestoken dus die heb ik liever niet in me buurt, als ik op de fiets zit dan loslopende honden of honden die aan de lange lijn zitten want heb zo es per ongeluk tegen een hond aangefietst want die sprong opeens ervoor, hond had niks, ik helaas wel en de fiets ook een beetje. En grote insecten want ben eens gebeten of gestoken door een insect, wat voor ene weet ik niet, en of die had een beetje gif of ik was allergisch dus die vind ik ook niet leuk. Ik kon die niet zien dus weet niet wat voor iets het was. Maar deed wel pijn!
Maar haaien en slangen, ratten, muizen, vleermuizen, krokodillen, leeuwen en andere grote katachtigen vind ik juist weer leuk.