Ik ben geen chemicus, maar met ijzer in je spinazie, werden nitraten, nitrieten ofzo en die waren niet gezond, hebben ze me eens getracht te leren, dacht ik Kiwi's heb ik altijd met een ijzeren lepel gegeten en je ziet wat een onzin ik uitkraam? :ylsuper:
Spinazie is toch helemaal niet zo'n jofele groente? Vind het altijd zo'n vage substantie in je mond.
Gewoon rauw met van alles er door bedoel je?
Migrator: spinazie is een hele gezonde ijzerrijke groentesoort
Citaat van: langnek op 29 maart 2006, 21:51:23Ik ben geen chemicus, maar met ijzer in je spinazie, werden nitraten, nitrieten ofzo en die waren niet gezond, hebben ze me eens getracht te leren, dacht ik Kiwi's heb ik altijd met een ijzeren lepel gegeten en je ziet wat een onzin ik uitkraam? :ylsuper:Dit is geen raar antwoord hoor, als je spinazie 2 x opwarmt dan wordt de nitraat die van nature aanwezig is in spinazie omgezet in nitriet wat kankerverwekkend is.Migrator: spinazie is een hele gezonde ijzerrijke groentesoort maar bovenstaand (en waarschijnlijk ook het doorroeren met een ijzeren lepel, wat ik wel altijd gedaan heb) is enkel niet goed. Verder moet je het ook niet vaker dan 2 x per week eten om dit soort redenen heb ik me laten vertellen maar met mate.
Citaat van: Ona op 31 maart 2006, 09:55:29Migrator: spinazie is een hele gezonde ijzerrijke groentesoort Ik dacht dat dat een fabeltje was. (Waar is Harry als je hem nodig hebt?)
Popeye is het slachtoffer geworden van een kommaatje verkeerd.