Vegatopia Forum

Flavour shaker

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Flavour shaker
« Gepost op: 11 maart 2006, 10:17:46 »
Las ik over: uitvinding van die beroemde engelse kok(Jamy Olivier, of Olliver). Lijkt een nuttig ding, zonder stekker doet hij dingen die je niet verwacht van iets zonder stekker. Als snap ik het niet helemaal. Er zit een keramische bal in en die zou zelfs noten pletten...dat lijkt me niet goed mogelijk. Maar evenzogoed: lijkt een handige shaker.
Weet iemand waar je dat ding zou kunnen bekijken/evt. kopen?
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2006, 10:18:37 door lovelocker »
de tuin: dat ben ik

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Flavour shaker
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2006, 10:25:13 »
Wat snel en knap nou weer van jou: maar ja, je bent dan ook de grootste uil.
Allenig: ik heb geen creditcard en die wil men daar, zo te zien. Bovendien wil ik het eerst met eigen ogen zien. Dat van die noten...bijv. dat geloof ik nog niet zo.
de tuin: dat ben ik

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Flavour shaker
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2006, 10:26:28 »
De Bijenkorf verkoopt de J.O. producten dus misschien hebben ze het daar of willen ze het voor je bestellen. De Bijenkorf lijkt me niet een winkel waar jij de deur plat loopt trouwens  :heehee:
,,,,فلافل

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Flavour shaker
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2006, 10:37:46 »
Plat lopen, niet direct....maar schuin rechts van mij staat een design fruitschaal bijvoorbeeld, van de BIJenkorf. En ik eet bovenin graag een taartje.
De belangrijkste reden om de BIJenkorf in te stappen is overigens: hoge nood. Maar dat is dus 1x geeindigd met een fruitschaal.
de tuin: dat ben ik

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Flavour shaker
« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2006, 11:15:07 »
Ze hebben hem bij de Bijenkorf en ook bij Oil&Vinegar. Wel duur, ik geloof meer dan 30 euro.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Flavour shaker
« Reactie #5 Gepost op: 11 maart 2006, 11:17:21 »
Laat ik er wel aan toevoegen: het lijkt mij gewoon een stamper + vijzel waarmee je niet hoeft te stampen maar waarmee je mag 'shaken'.
In de video die ze er bij Oil&Vinegar over draaiden, stopte Jamie Oliver er alleen maar kruiden en olie in.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Flavour shaker
« Reactie #6 Gepost op: 11 maart 2006, 11:20:27 »
In de video die ze er bij Oil&Vinegar over draaiden, stopte Jamie Oliver
Wat? Dat klinkt als een onheilige alliantie!
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Flavour shaker
« Reactie #7 Gepost op: 11 maart 2006, 11:32:23 »
Mijn opa en ik hebben hem bekeken en vonden hem erg duur.
van de week stond er een artikel over JO in de Trouw.

Ze zeiden wat mijn opa ook zei:  een tupperware bakje en een knikker kunnen het ook..."

Ik moet wel zeggen dat het ding lekker in de hand ligt en je lijkt er wel heel krachtig mee te kunnen schudden. Hij rolt op een of andere manier heel lekker.

Dus, de rijkste vegatopiaan moet zich maar opofferen en het voor ons gaan proberen ;)
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Dee

Re:Flavour shaker
« Reactie #8 Gepost op: 11 maart 2006, 11:52:14 »
Ik heb er alleen nog maar negatieve dingen over gehoord. Het zou niet echt effectief zijn. Dat strookt ook met de reviews van amazon.