Vegatopia Forum

Poll

Wat is je favoriete supermarkt?

lbert Heijn
59 (59%)
ldi/Lidl
6 (6%)
1000
2 (2%)
irk v/d Broek
6 (6%)
onmar
0 (0%)
par
0 (0%)
uper de Boer
2 (2%)
nders, namelijk...
25 (25%)

Totaal aantal stemmen: 47

Favo supermarkt (NL)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #80 Gepost op: 11 oktober 2005, 17:38:32 »
In Amsterdam was ik wel altijd 'helemaal fan' van De Natuurwinkel op de Weteringschans.

Is die er nog? Ik zie hem op http://www.denatuurwinkel.com/nw/vestigingen/provincies/noordholland/noordholland.htm niet meer staan. En ik kon hem vandaag ook niet vinden toen ik erheen wilde.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #81 Gepost op: 11 oktober 2005, 17:40:00 »
In Amsterdam was ik wel altijd 'helemaal fan' van De Natuurwinkel op de Weteringschans.

Is die er nog? Ik zie hem op http://www.denatuurwinkel.com/nw/vestigingen/provincies/noordholland/noordholland.htm niet meer staan. En ik kon hem vandaag ook niet vinden toen ik erheen wilde.

Jawel hij is er nog.
Hij is geen lid van "denatuurwinkel.com" daarom staat ie er niet op.
In het telefoonboek vind je hem wel.
Hij zit tussen het circuit en de Spiegelgracht
,,,,فلافل

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #82 Gepost op: 11 oktober 2005, 17:51:07 »
Ik ga ook maar voor de Albert. Vaker dan twee keer per week ofzo probeer ik er alleen niet te komen, anders geef ik onherroepelijk teveel uit aan boodschappen.

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #83 Gepost op: 11 oktober 2005, 18:32:22 »
Ik woon nog thuis en wij wonen vlak bij een c1000 dus daar worden de boodschappen vaak gehaald. We halen daar altijd biologische zuivel, aardappelen, en vlees waar mogelijk (vlees voor de rest van de familie). Verder zit er hier in de buurt een natuurwinkel waar mn ouders meestal heen gaan om jam, appelstroop, kortom lekker beleg voor op brood en kaas (voor mij) te halen. Mijn moeder zou wel meer willen halen bij de natuurwinkel maar die is wat verder weg en ze wil ook graag de c1000 stimuleren door die biologische producten daar af te nemen!

Ik denk en hoop dat als ik later genoeg geld te besteden heb aan eten ik bijna alleen maar in de natuurwinkel te vinden ben! Allemaal lekkere, verse en het belangrijkste voor mij: biologische producten. Een vriendelijke en gemoedelijke sfeer, ook erg belangrijk!!
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2005, 18:33:28 door Anna »

Aiko

Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #84 Gepost op: 11 oktober 2005, 18:35:18 »
Genoeg is het sleutelwoord. Ik ga liever zelf een tuintje opzetten met groen spul dan alles dat ik nodig heb bij een natuurwinkel te halen. Is nog leuker en leerzamer ook nog eens, naast het feit dat je ook nog geld over kan houden.

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #85 Gepost op: 11 oktober 2005, 18:41:21 »
Ja dat is inderdaad een idee Aiko! Maaar: je moet er wel zin in hebben, tijd voor hebben, je moeten je inlezen en het ook gewoon leuk vinden! En ik weet niet of ik dat heb. Maar voor de besparing die het oplevert is het zeker het nadenken waard!

Offline animal lover

  • ****
  • 592
  • Geslacht: Vrouw
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #86 Gepost op: 12 oktober 2005, 11:40:55 »
Een tijd geleden had ik het over de plusmarkt omdat die lekker dichtbij is,maar die heb ik verruild voor de dirk vd. broek. Ik ga daar een keer in de week heen. Koop wel nog steeds een aantal dingen bij de ah.
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

Minet

Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #87 Gepost op: 12 oktober 2005, 11:50:25 »
Anders namelijk Coop  ;D

Offline Vega-Robbie

  • ***
  • 144
  • Geslacht: Man
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #88 Gepost op: 18 oktober 2005, 23:06:26 »
Heb ALDI gestemd. Topkwaliteit producten voor een scherpe prijs. Echter helaas geen speciaal vega-assortiment. Af en toe super-aanbiedingen, zoals de sublieme bouw-radio, probleemloze lap-tops enz. enz.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #89 Gepost op: 30 november 2005, 14:25:16 »
Waren jullie al op de hoogte van de Odinwinkel. Je besteld online, en de producten worden naar een afhaalpunt in de buurt gebracht. Handig als je geen grote natuurwinkel in de buurt hebt, maar wel een afhaalpunt. Jammer alleen dat mijn dichtstbijzijnde afhaalpunt een slager is  :(
,,,,فلافل

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #90 Gepost op: 01 december 2005, 10:41:22 »
Dat van dat afhaalpunt wist ik niet en dat is voor mij best handig, want ik moet daar toch mijn fruitpakket van Odin ophalen. Ik zag dat ze ook allerlei vega dingen hebben die ik nog niet in de Nijmeegse natuurwinkels heb kunnen vinden, zoals vega salami. Ik ga het dus zeker proberen!  :)

Offline ingeping

  • ***
  • 143
  • Geslacht: Vrouw
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #91 Gepost op: 01 december 2005, 16:56:27 »
Waren jullie al op de hoogte van de Odinwinkel. Je besteld online, en de producten worden naar een afhaalpunt in de buurt gebracht. Handig als je geen grote natuurwinkel in de buurt hebt, maar wel een afhaalpunt. Jammer alleen dat mijn dichtstbijzijnde afhaalpunt een slager is  :(

Ik maak er al een tijdje gebruik van. Ben enorm tevreden. Mijn afhaalpunt is een groenteboer, dat scheelt :)

Je kunt ook via de webwinkel je fruit/groentepakket meebestellen

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #92 Gepost op: 03 januari 2006, 18:26:34 »
Jammer alleen dat mijn dichtstbijzijnde afhaalpunt een slager is  :(

Dan laat je het naar het een-na-dichtstbijzijnde afhaalpunt brengen! :P
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #93 Gepost op: 03 januari 2006, 18:52:41 »
Jammer alleen dat mijn dichtstbijzijnde afhaalpunt een slager is  :(

Dan laat je het naar het een-na-dichtstbijzijnde afhaalpunt brengen! :P

Ja maar dat is verder weg, en 1 is ook een slager.
Maar het is sowieso onnodig, want ik werk tegenover een natuurwinkel, dus op zich is dat net zo handig.
Ik zou thuisbezorgen op zich wel fijn vinden  :P maar ja is weer slecht voor het milieu en zorgt weer voor meer van die stomme auto's in de stad  >:(
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2006, 18:53:24 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #94 Gepost op: 12 mei 2006, 15:50:38 »
Ik ben vandaag helemaal vanaf het centrum naar de Albert fem op het Gelderlandplein gefietst. Misschien wel de best gesorteerde Albert Heijn, in ieder geval de enige waar ze Maza salades hebben. Twee gekocht van Tomaten-Paprika en Turkse Tomaten, twee keer Flammeria, een kaas-groentenwrap en een koude pasta-pesto salade. Daar kan ik voorlopig mee voort.

Fem was er overigens niet :(

Offline Wildflower

  • ***
  • 114
  • Geslacht: Vrouw
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #95 Gepost op: 12 mei 2006, 20:18:05 »
Ik vind de combinatie van de natuurwinkel en AH wel een goeie.
"If I could make everyone
in the world see one film,
I'd make them see EARTHLINGS"
~Peter Singer ~

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #96 Gepost op: 13 mei 2006, 00:53:26 »
Fem was er overigens niet :(
Morgen ben ik weer  :P

Ik hoefde zowaar een vrijdag niet te werken, maar de komende weken gelukkig wel weer. Maarreh, voor drie uur 's  middags ben ik er doordeweeks eigenlijk nooit.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline veggiesara

  • ***
  • 225
  • Geslacht: Vrouw
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #97 Gepost op: 14 mei 2006, 19:40:09 »
Ik heb voor AH gestemd =)
Ik woon wel in België, maar als ik in NL ben, dan ga ik vaak naar de AH. Tis echt een leuke winkel!

Gwennepen

Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #98 Gepost op: 14 mei 2006, 22:37:11 »
Ik ben een Dirkfan,maar de turkse winkel vind ik ook heel fijn.

mirrie

Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #99 Gepost op: 15 mei 2006, 14:55:20 »
Bij mij in de buurt zit sinds 2 weken een russische supermarkt. Heel bijzonder, maar ik geloof niet dat ze een vega-assortiment hebben.