perenbeignets."
ik vind oliebollen alleen lekker zonder rozijntjes. en ik word er altijd misselijk van, er zal wel melk in zitten, maar ik eet ze toch want ik vind het zo lekker! maar appelbeignets ook. en appelflappen.als het goed is, is mijn huisgenoot zich nu aan het uitleven op appelflappen en ananasflappen!
als ik een sinaasappel eet zit m'n hele hoofd onder
Ik ben net als Smikkeltje ook zo'n kleuter die helemaal onder zit als die zich waagt aan sinaasappelen.
Ik ben net als Smikkeltje ook zo'n kleuter die helemaal onder zit als die zich waagt aan sinasappelen. Mandarijnen hebben een lagere knoeifactor. Maar eigenlijk, hoewel een groente-eter, ben ik een verre van fruit- en vruchteneter...
Citaat van: Aiko op 05 januari 2006, 23:27:00Ik ben net als Smikkeltje ook zo'n kleuter die helemaal onder zit als die zich waagt aan sinaasappelen. Ik ook. Daarom durf ik ze ook nooit mee te nemen naar de VU. Thuis kun je met een theedoek onder je kin een hoop leed voorkomen.
ik hou ook niet zo van fruit. tenzij het in taart verwerkt zit. of verstopt in een laagje chocola.