Vegatopia Forum

Goodbite

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #60 Gepost op: 04 oktober 2005, 09:29:13 »
Bij de C1000 in Nijmegen ook weer geen kroketten te bekennen gisteren, maar wel van dezelfde soort verpakkingen burgers waar geen producent op vermeld staat! Het zijn groene bakjes, maar anders dan Vivera en Goodbite, en er zit een plasticje om heen met een sticker met als zo'n beetje enige tekst: plantaardige vleesvervangers. Er zat zo'n afweegsticker van de C1000 erop met de ingrediëntenlijst, de naam van de burger en de vermelding 'diepvriesproduct'.
To be continued dus want ik wil ook wel eens vragen of de kroketten nog terug komen en of ze niet toch van Goodbite zijn, maar gisteren was het druk en de slagersmedewerkster die het dichtst in de buurt stond keek niet vriendelijk.  ::)

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Goodbite
« Reactie #61 Gepost op: 04 oktober 2005, 12:00:34 »
Ben wel benieuwd wat ze bij Goodbite te melden hebben, want van hun site word je op dit moment ook niet echt wijzer.

Zo staat onder het kopje goodbite vleesvervangers->unieke produkten het volgende:

GoodBite bied een assortiment met unieke producten.
Heerlijke Gevulde Schnitzels met feta tapenade, champignonroomsaus of saté saus.
Een heerlijke en gezonde snack zoals de Kaaskrokantjes,gevulde Hot Mexican Jalapenos, Kroketten en Frikandellen.
Of andere unieke producten zoals de Rookworsten, Frankfurters Braadworstjes.

Onder producten staan dan de volgende producten:

GoodBite Schnitzel
GoodBite Hot Chili Burger
GoodBite Hamburger
GoodBite Javaanse Schijf
GoodBite Groenteschijf
GoodBite Kaasburger

GoodBite Champignonschnitzel
GoodBite Feta Schnitzel
GoodBite Saté Schnitzel
GoodBite Cordon Bleu

GoodBite Braadworstjes
GoodBite Frankfurters
GoodBite Rookworst

(en onder het kopje hapjes staat (nog) niks).
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Goodbite
« Reactie #62 Gepost op: 06 oktober 2005, 15:15:11 »
nou ik heb ze maar gebeld. Een weinig bevlogen persoon zei dat je bij Konmar en Deen en Super de Boer het moet vragen om te bestellen want die moeten het hebben, en C1000 heeft het onder eigen merk ( ??? heb ik dus nog nooit gezien). Ik wil helemaal niet aan zo'n supermarktmedewerker moeten vragen of ie het wil bestellen, dat doen ze nooit, dat zijn meestal super ongeinteresserde lui, zeker in de stad. En de Super de Boer zit hier niet in de buurt en de Deen en Konmar zitten niet eens in A'dam  :'(
,,,,فلافل

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Goodbite
« Reactie #63 Gepost op: 06 oktober 2005, 15:27:59 »
Vlakbij het Hoofddorpplein zit een Deen, da's toch bijna centrum volgens fem ;)

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Goodbite
« Reactie #64 Gepost op: 06 oktober 2005, 18:14:34 »
Vlakbij het Hoofddorpplein zit een Deen, da's toch bijna centrum volgens fem ;)

jemig dat is ver. Ik was van plan eerst maar es die Super op de Westerstraat te gaan uitproberen.
,,,,فلافل

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #65 Gepost op: 06 oktober 2005, 23:12:57 »
en C1000 heeft het onder eigen merk ( ??? heb ik dus nog nooit gezien).
Hee, dat verklaart die pakjes die ik ken waar geen merk op staat! Er zit een saaie, eentonige sticker op zonder info en dan een afweegsticker van de C1000. Maar die zijn dus wel van Goodbite. ???

Dat niet willen bestellen of vragen uberhaupt ken ik, bij die winkel die ik ken heb je een ENORME vleesafdeling en die mensen die daar werken vind ik ook niet supervriendelijk. Wat dat betreft is de AH fijner hoor! Maar die C1000 is ook dichtbij en wel een stuk goedkoper dan AH eigenlijk. En ze hebben soms lekkere kroketten.  ;)

Offline kimske

  • ***
  • 174
  • Geslacht: Vrouw
    • Kimske
Re:Goodbite
« Reactie #66 Gepost op: 09 oktober 2005, 20:03:21 »
Ben vaak bij de super de boer te vinden, alleen voor de GB producten.. alleen meestal uitverkocht.. :(
geloven is zeker weten dat je twijfelt

viv

Re:Goodbite
« Reactie #67 Gepost op: 11 oktober 2005, 21:43:49 »
Er lag 1 pakje vandaag bij de super de boer,
zeker erg populair dat ik ze nooit tegenkom..

viv

Re:Goodbite
« Reactie #68 Gepost op: 20 oktober 2005, 00:16:52 »
Had vandaag goodbite bitterballen
wow wat waren die lekker 8)

remco

Re:Goodbite
« Reactie #69 Gepost op: 20 oktober 2005, 08:22:38 »
Mijn vrouw werkt bij C1000 en die heeft gevraagt of ze de kroketten konden bestellen.
Het blijkt dat de leverancier van C1000 de kroketten uit het assortiment heeft gehaald omdat ze niet voldoende verkocht werden.

Toch heeft C1000 bij ons daar nooit last van gehad ;D

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Goodbite
« Reactie #70 Gepost op: 20 oktober 2005, 14:26:50 »
Ik heb ze in A'dam nog steeds niet kunnen vinden  :(
,,,,فلافل

Kiwi

Re:Goodbite
« Reactie #71 Gepost op: 20 oktober 2005, 14:40:48 »
Vandaag bij de Konmar het laatste pakje bitterballen gekocht wat er lag, en rookworst. :yummie:

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #72 Gepost op: 20 oktober 2005, 14:40:52 »
In amstelveen zit een jumbo die die shit verkoopt

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #73 Gepost op: 13 januari 2006, 19:26:41 »
Mijn vrouw werkt bij C1000 en die heeft gevraagt of ze de kroketten konden bestellen.
Het blijkt dat de leverancier van C1000 de kroketten uit het assortiment heeft gehaald omdat ze niet voldoende verkocht werden.

Toch heeft C1000 bij ons daar nooit last van gehad ;D


Bij de C1000 in Eibergen lagen ze vandaag weer! Twee pakjes, welteverstaan! Ik heb er één meegenomen en ik hoop dat iemand anders net zo gelukkig wordt van het andere pakje.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

blazerparts

Good Bite kroketten
« Reactie #74 Gepost op: 12 april 2006, 18:55:27 »
Ik vond vandaag een ''klompje'' in mijn vega kroket aan wat wel heel erg op vlees leek (draadjes structuur) Ik heb hem maar laten staan en bedacht dat ik de fabrikant even om uitleg ga vragen. Dat heb ik dan ook middels de contact pagina van www.goodbite.nl gedaan. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte, of is er al iemand die ??? iets soortgelijks heeft meegemaakt? Hieronder volgt een kopie van de vraag aan Good Bite:

*Hallo, Ik had vandaag het genoegen de vegetarische kroket te proeven en ik moet zeggen, die is erg lekker. Ik vond daarin echter een ''klompje'' wat qua kleur en structuur verdacht veel op vlees lijkt. Omdat ik strikt vegetarisch ben wil ik dan ook graag weten wat dit stukje is. Ik kon op de ingredienten-lijst niets vinden wat een soortgelijke structuur zou vertonen. Letterlijk staat op de verpakking ''smakelijk vegetarisch'' maar houdt dit dan ook in dat hier absoluut geen dierlijke (bij) producten in zitten? (bv door vleesproducten die evt. in hetzelfde bedrijf verwerkt worden) Graag had ik een duidelijk antwoord terug zodat er geen misvattingen kunnen zijn.
mvrgr,  J. van der Heiden.  

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #75 Gepost op: 12 april 2006, 19:53:22 »
Het is van belang dat je de verpakking bewaart; aan de hand van de productiedatum en de bijbehorende codes kan achterhaald worden waar en met welke machine de kroket geproduceerd is.

Het is heel waarschijnlijk vlees. Vegatrische producten worden met dezelfde machines gemaakt als soortgelijke vleesproducten. Normaal gesproken worden die machines goed schoongemaakt tussen de bedrijvben door, maar daarbij kan natuurlijk wel eens wat fout gaan.

Ik vind het eigenlijk wel verwonderlijk dat er niet vaker iemand meldt dat ie iets vlezigs in een vegetarisch product heeft gevonden.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #76 Gepost op: 12 april 2006, 21:21:06 »
Maar Goodbite is een op zichzelf staand merk, niet zoals de AH die vlees- en vegetarische dingen fabriceert, toch?

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #77 Gepost op: 12 april 2006, 22:16:48 »
Volgens mij zit dat er altijd in, of ik heb toevallig altijd kroketten met stukjes vlees gehad.

Offline Superguppie

  • ***
  • 322
  • Geslacht: Vrouw
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #78 Gepost op: 12 april 2006, 22:18:04 »
Ik heb die kroketten ook een paar keer gekocht, die draderige stukjes horen er volgens mij in. (hoewel ik ze om die reden ook niet zo lekker vind)




Edit: Marla was me voor
« Laatst bewerkt op: 12 april 2006, 22:18:48 door Superguppie »
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Good Bite kroketten
« Reactie #79 Gepost op: 12 april 2006, 22:42:30 »
Platte sojabrokken hebben toch ook een draderige structuur?
,,,,فلافل