Nou je bent niet de enigste die de bediening op Amsterdam CS minder vindt!
Bij zoiets zou je toch inderdaad een anders slag mensen verwachten! Ze verpesten meteen de uitstraling van het hele gebeuren. Want op zich is het eten en drinken daar echt heerlijk.
Alleen die onverzorgde associale ordinaire mensen die er achter staan vallen me vies tegen! Als ik hun baas was zou ik ze ontslaan of eens goed toespreken dat ze representatief op hun werk moeten verschijnen.
Niet smakkend kaugum kauwend ordinair pratend met een collega terwijl jij een bestelling doet en wacht (en dus dat gesprek hoe dan ook meekrijgt) bedienen...
Laat ze shakies schortjes maken in verschillende kleurtjes zodat het personeel een kleur aan kan trekken waar hij of zij het beste in uit komt. (Daar moeten ze dan op kosten van de zaak dan maar een kleuradvies voor krijgen desnoods. Of degene die ze aanneemt die doet er een cursus voor zodat hij of zij de juiste kleurtjes uitdeeld aan de juiste persoon. Dat doet al iets voor de uitstraling.)
En verder mensen aannemen die er qua make-up en haar goed verzorgd uitzien. En dan zeg ik niet dat ze van mij nou zo nodig make- up hoeven dragen, maar als ze het doen, dan wel goed en niet zo fout...Ze moeten gewoon weten welke kleuren hun staan. Je kan bij de boddy shop gewoon je laten adviseren daarin (gratis).
En tja ze moeten gewoon af en toe een (nep)klant erheen sturen om te controleren en als ze dan zo vies kauwgumkauwend staan te bedienen ze meteen ontslaan. Want dat vond ik wel zo'n afknapper!
Misschien zullen veel mensen dit zeer overdreven vinden, maar de indruk van het personeel doet erg veel met jou als klant denk ik. Als ik al onpasselijk wordt van het kijken naar degene die achter het eten staat, moet het eten wel heeeeel goed zijn wil ik er nog van genieten! Zo werkt het uiteindelijk toch wel!