Niet de reakties gaan lezen als je niet tegen kortzichtige en met vooroordelen doorspekte stompzinnige opmerkingen kan. Beetje niveau FOK, zeg maar.
Het is wel sneu voor AH, maar het is dan ook ongelooflijk stom.
Het is niet aanstootgevend, laat staan grappig!
Om reakties als "Hahaha dat zal ze leren die pindavreters." kan ik anders wel lachen hoor. En een puberale reaktie als "Aan mijn worst hangt ook regelmatig een visaroma..." vind ik zelfs nog leuk gevonden ook!
Dag Alex en Jeroen,Even een media update. Wij zijn ook gebeld door 'de Tijd', een actualiteitenprogramma van Talpa. Vanavond waarschijnlijk een item in navolging van het telegraaf artikel. Gaat goed met het vegatopia media offensief!Met vriendelijke groet,
Mooi
CitaatDag Alex en Jeroen,Even een media update. Wij zijn ook gebeld door 'de Tijd', een actualiteitenprogramma van Talpa. Vanavond waarschijnlijk een item in navolging van het telegraaf artikel. Gaat goed met het vegatopia media offensief!Met vriendelijke groet,
Ha gaaf! Vriendlief werkt bij NOS, die heeft jeugdjournaal gemaild vandaag, dat t wel es leerzaam kon zijn, wat vegetarisch is enzo... woeii