Die vind ik hier dus volledig ongepast, hé
En je doet het wel vaker, van die smilies ergens bij zetten die echt nergens op slaan
O, en heb je nog een reactie op mijn eerdere post of ga je die negeren?
Sorry hoor, maar je beschuldigd mij van niet onderbouwing. Maar jullie geven alleen maar reacties alsof het uit jullie 'ervaring' is en daarmee ook meteen correct. Jullie wijzen mij op dingen die ik verkeerd zou kijken, maar jullie geloven wel zelf dat jullie gelijk hebben met hoe jullie kijken. Zoals Sander die "Zo hee, je mensenkennis is echt zorgwekkend schrijnend hoor. " zegt en daarmee meteen zegt dat hij beter weet over hoe mensen zijn. Terwijl dit net zo goed niet te controleren is als ik zeg dat mensen op een bepaalde manier denken. En omdat ik de minderheid ben, dan heb ik automatisch volgens jullie niet gelijk.
Je zegt bijvoorbeeld 'Je schrijft de mens te veel macht toe.' op een reactie waarin ik aangeef dat de mens overheersend is voor de hond. Dat de mens het bepaald voor de hond (wat toch echt zo is). En dan moet ik maar aannemen dat jij gelijk hebt betreffende de uitspraak zonder enige onderbouwing? Ik geef tenminste nog punten aan waarbij de mens dingen bepaald voor de hond en dat geeft dan ook de onderbouwing voor mijn bewering.
Niet te vergeten dat je bij een uitspraak van mij over apen en iets wat niet juist is meteen een zinloze reactie plaats "Och ja, en al die arme apen op helpdesks dan. Ook allemaal getraind om mensen te helpen. Ook onnatuurlijk. Ook niet "juist"". Dat voegt natuurlijk geen ene reet toe aan de discussie en dat weet je natuurlijk best.
Daarnaast beschuldig je mij van dat ik een welles-nietes spelletje doe. Nu begon jij in de discussie door ergens te roepen "Mijns inziens niet. Nu jij weer". En dan beschuldig je mij van daarmee beginnen. Terwijl je zelf daar flauw op reageert waar ik mijn mening ergens over zegt en werk je er gewoon aan mee. Het welles-nietes is gewoon omdat ik gewoon een andere mening heb dan anderen. En al die meningen in deze discussies zijn niet hetzelfde. En dat zal denk ook niet zo snel veranderen. En nog een punt is dat jij/jullie het meteen zien dat ik ongelijk heb. Jullie doen niet anders dan waar jullie mij van beschuldigen. Zoals je opmerking 'Alleen heb ik het nog nooit zo zwart gezien.'
Hier voel je je meteen beter dat jij het echt niet zwart-wit bekijkt hoor.. je gaat er vanuit dat jij alles wel op de goede manier ziet. En dat ik het anders zie is meteen voor mensen dat ik zwart-wit kijk. Dat is gewoon niet anders dan waar ik van beschuldigd word. Wie is nou de grote zwart-wit kijker hier. Zijn we dat allemaal? Dat is gewoon een kwestie van hoe je naar de wereld kijkt. Iedereen loopt met zijn eigen bril op.
groet...